  • 1. Data: 2010-02-21 04:58:05
    Temat: Ooooo!!!
    Od: "Prawusek" <p...@i...pl>

    Handełe szajsem - mam_go...

  • 2. Data: 2010-02-21 08:48:16
    Temat: Re: Ooooo!!!
    Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl>

    Prawusek <p...@i...pl> wrote:
    > Handełe szajsem - mam_go...

    Godzina wysłania posta: 05:58, treść: obwieszczenie całemu światu:
    "mam go".
    Mniejsza o to, co znalazłeś tuż po przebudzeniu (bądź po
    nieprzespanej nocy) i dlaczego to aż tak zdumiewające dla Ciebie
    było, że postanowiłeś to wszem i wobec obwieścić, ale może załóż
    sobie gdzies jakiegoś bloga?...

    J.

  • 3. Data: 2010-02-21 09:15:10
    Od: "Prawusek" <p...@i...pl>

    "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> wrote in message

> [...]
    > nieprzespanej nocy) i dlaczego to aż tak zdumiewające dla Ciebie
    > było, że postanowiłeś to wszem i wobec obwieścić, ale może załóż

    A ja tylko załączyłem telewizor na TVNienawiści...

  • 4. Data: 2010-02-21 09:18:39
    Od: -=Elwood=- <elwood@[usun]o2.pl>

    W dniu 2010-02-21 09:48, Jarek P. pisze:
    > Mniejsza o to, co znalazłeś tuż po przebudzeniu (bądź po nieprzespanej
    > nocy) i dlaczego to aż tak zdumiewające dla Ciebie było, że postanowiłeś
    > to wszem i wobec obwieścić, ale może załóż sobie gdzies jakiegoś bloga?...

    To SBecka mentalność. Już ma swojego bloga w postaci teczki w IPN jako TW.
    A do normy można zaliczyć wpierdzielanie tego typu postów po różnych
    grupach. Prawusek to zmieniony nick, Panslavisty... za dużo ludzi miało
    idiotę w KFie i nikt nie odpowiadał na jego posty.

    --
    -=Elwood=-

    Our Knowledge Is Our Power

  • 5. Data: 2010-02-21 12:58:05
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

> [...]
    > to wszem i wobec obwieścić, ale może załóż sobie gdzies jakiegoś bloga?...

    Po co wyciągasz trolla z kfu?

  • 6. Data: 2010-02-22 08:22:42
    Od: Wójt <w...@i...pl>

    Użytkownik "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> napisał

    > Godzina wysłania posta: 05:58, treść: obwieszczenie całemu światu: "mam
    > go".
    > Mniejsza o to, co znalazłeś tuż po przebudzeniu (bądź po nieprzespanej
    > nocy)

    Od kilku lat szukał swojego obrzezanego fiuta.

    W końcu doszukał się go w spodniach.

    Bądź wyrozumiały. To duże odkrycie!

  • 7. Data: 2010-02-22 09:59:33
    Od: "Prawusek" <p...@i...pl>

    "Wójt" <w...@i...pl> wrote in message
    > Użytkownik "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> napisał

    > Od kilku lat szukał swojego obrzezanego fiuta.
    >
    > W końcu doszukał się go w spodniach.
    >
    > Bądź wyrozumiały. To duże odkrycie!

    U wójta? Przecież to każdy w Nieporęcie wie, kim Wójt jest...