  • 1. Data: 2010-02-19 18:47:52
    Temat: Ubezpieczenie mieszkania - gdzie?
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    Hej

    Jak myslicie, gdzie najlepiej ubezpieczyc mieszkanie?
    Chodzi mi glownie o firme, ktora nie pietrzy problemow przy
    ewentualnej szkodzie.

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 2. Data: 2010-02-20 05:48:23
    Temat: Re: Ubezpieczenie mieszkania - gdzie?
    Od: "Kane" <k...@a...pl>

    > Hej
    >
    > Jak myslicie, gdzie najlepiej ubezpieczyc mieszkanie?
    > Chodzi mi glownie o firme, ktora nie pietrzy problemow przy
    > ewentualnej szkodzie.

    Ja mam takie doswiadczenia z Hestia i PZU zarówno nieruchomosci jak i
    samochodowe. Placa bez problemów - przynajmniej nam ;)

    Pozdrawiam

    Kane

  • 3. Data: 2010-02-20 07:54:03
    Temat: Odp: Ubezpieczenie mieszkania - gdzie?
    Od: "Ryba" <t...@U...onet.pl>

    Uzytkownik "Rafal M" <r...@g...com> napisal w wiadomosci
    m.googlegroups.com...
    > Hej
    >
    > Jak myslicie, gdzie najlepiej ubezpieczyc mieszkanie?
    > Chodzi mi glownie o firme, ktora nie pietrzy problemow przy
    > ewentualnej szkodzie.

    Witam

    Mam ubezpieczenie mieszkania w Warcie. Ale juz nie bede kontynuowal.

    Na wycene malenkiej szkody czekam juz 3 tygodnie. Przy zgloszeniu
    zostalem poinformowany, ze potrwa to max kilka dni.

    Ryba

  • 4. Data: 2010-02-20 14:40:29
    Temat: Re: Odp: Ubezpieczenie mieszkania - gdzie?
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 20 Lut, 08:54, "Ryba" <t...@U...onet.pl> wrote:

    > Mam ubezpieczenie mieszkania w Warcie. Ale juz nie bede kontynuowal.
    >
    > Na wycene malenkiej szkody czekam juz 3 tygodnie. Przy zgloszeniu
    > zostalem poinformowany, ze potrwa to max kilka dni.

    A Warta to jest akurat z tego znana ;)

    Ja teraz mam PZU, a zastanawiam sie nad tansza oferta (tylko nie chce
    miec problemow przy ewentualnych szkodach).

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 5. Data: 2010-02-20 15:37:01
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sat, 20 Feb 2010 08:54:03 +0100, Ryba napisał(a):

    > Mam ubezpieczenie mieszkania w Warcie. Ale juz nie bede kontynuowal.
    >
    > Na wycene malenkiej szkody czekam juz 3 tygodnie. Przy zgloszeniu
    > zostalem poinformowany, ze potrwa to max kilka dni.

    Jeśli te ubezpieczenia traktują tak samo jak samochodowe, to już Ci
    współczuję.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 6. Data: 2010-02-21 08:01:21
    Od: Paweł Muszyński <p...@b...wytnijto.org>

    W dniu 2010-02-19 19:47, Rafal M pisze:
    > Hej
    >
    > Jak myslicie, gdzie najlepiej ubezpieczyc mieszkanie?
    > Chodzi mi glownie o firme, ktora nie pietrzy problemow przy
    > ewentualnej szkodzie.

    Jeśli mieszkasz na ostatniej kondygnacji zwróć uwagę w OWU na definicję
    zalania - większość firm definiuje zalanie jako zalanie przez sąsiadów,
    a nie opadem atmosferycznym - co za tym idzie w przypadku zalania z
    dachu odszkodowanie się nie należy.

    Ja mieszkanie od kilku lat ubezpieczam w Compensie właśnie z tego
    powodu, miałem jedną szkodę - bez problemów.

    --
    Paweł Muszyński
    Skateshop http://sklep.e-street.pl

  • 7. Data: 2010-02-21 13:34:09
    Od: "Tim" <q...@q...pl>

> [...]
    >
    > Jak myslicie, gdzie najlepiej ubezpieczyc mieszkanie?
    > Chodzi mi glownie o firme, ktora nie pietrzy problemow przy

    Polecam Alianz. Taniej niz w PZU i odszkodowanie
    wyplacaja bez problemow.

    Pozdrawiam
    Tim

  • 8. Data: 2010-02-21 14:13:25
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 21 Lut, 09:01, Paweł Muszyński <p...@b...wytnijto.org>
    wrote:

> [...]
    > zalania - większość firm definiuje zalanie jako zalanie przez sąsiadów,
    > a nie opadem atmosferycznym - co za tym idzie w przypadku zalania z

    Ooo... dobrze wiedziec :D Akurat mieszkam na ostatnim pietrze. Dzieki

    > Ja mieszkanie od kilku lat ubezpieczam w Compensie właśnie z tego
    > powodu, miałem jedną szkodę - bez problemów.

    Popatrzymy i na nich.

    Pozdrawiam
    Rafal