  • 11. Data: 2016-08-18 14:05:09
    Temat: Re: Osadzenie drzwi i ocieplenie ściany - babol czy się czepiam?
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 18 sierpnia 2016 13:55:31 UTC+2 użytkownik Lisciasty napisał:

    > No ja mam metalowe, tylko osłonka jest plastikowa...
    > A ci goście co to montowali to nie wyglądali na modnych.

    To sam materiału nie kupujesz tylko zlecasz innym?
    I po kiego w ogóle to kołkowanie się zgodziłeś? Strata czasu i pieniędzy na kołki.

  • 12. Data: 2016-08-18 14:12:49
    Od: quent <x...@x...com>

    On 18.08.2016 14:03, Lisciasty wrote:

    > Nośna porotherm 24cm, działowa gazobeton 12cm.

    Czyli ta akurat z ceramiki.

    Na Twoim miejscu zdecydowałbym się jednak na krojenie styro i podkucie
    ściany. Póki budowa trwa to bałagan w sumie niewielki.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 13. Data: 2016-08-18 14:23:14
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu czwartek, 18 sierpnia 2016 14:05:10 UTC+2 użytkownik Kris napisał:
    > To sam materiału nie kupujesz tylko zlecasz innym?
    > I po kiego w ogóle to kołkowanie się zgodziłeś? Strata czasu
    > i pieniędzy na kołki.

    Jakby to było takie proste to bym zrobił inaczej. Ale na budowie
    rządzi teściu z moją żoną (oboje budowlańcy), ja się cieszę że
    przeforsowałem wentylację, ogrzewanie i parę innych dupereli.
    Teściu załatwiał ekipę do ocieplenia, ja tam mam 100km od obecnego
    mieszkania i mimo że jeżdżę, to nie jestem tam cały czas...

    L.

  • 14. Data: 2016-08-18 15:54:06
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 18 sierpnia 2016 14:03:30 UTC+2 użytkownik Lisciasty napisał:

    > Nośna porotherm 24cm, działowa gazobeton 12cm.

    To kuj - porotherm sie swietnie kuje bo odpada duzymi kawalkami, mozna
    go wykuc bardzo dokladnie :)

    A kolkowaniem bym sie nie martwil, abstrachujac od tego, ze w porothermie
    taki zwykly kolek od styro to w ogole nic nie trzyma ;)

    Jak w przyszlosci bedziesz kupowal do tego kolki to tylko wszechstronne
    - trzymaja jak glupie :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.