  • 1. Data: 2010-03-04 06:47:59
    Temat: Otwarcie kuchni - połączenie z pokojem
    Od: Krzysiek <b...@b...com>

    Chcę małą kuchnię otworzyć i połączyć ją z pokojem (częściowe usunięcie
    ściany.
    Pytanie czy będę musiał mieć na to jakieś pozwolenia?
    Komu zlecić takie prace? Firma remontowo-budowlana? Oprócz tego architekt?
    Okolice Bielska-Białej.

  • 2. Data: 2010-03-04 09:11:11
    Temat: Re: Otwarcie kuchni - połączenie z pokojem
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krzysiek" <b...@b...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > Pytanie czy będę musiał mieć na to jakieś pozwolenia?
    > Komu zlecić takie prace? Firma remontowo-budowlana? Oprócz tego architekt?

    ale dom czy mieszkanie w bloku?
    jaka sciana?
    dzialowa czy nosna?
    za duzo niewiadomych...

    pozdrawiam
    Andrzej
    www.hana.com.pl

  • 3. Data: 2010-03-04 09:19:42
    Od: "PC" <p...@p...onet.pl>

    > Chcę małą kuchnię otworzyć i połączyć ją z pokojem (częściowe usunięcie
    > ściany.

    Ja tak zrobiłem.

    > Pytanie czy będę musiał mieć na to jakieś pozwolenia?
    > Komu zlecić takie prace? Firma remontowo-budowlana? Oprócz tego architekt?
    > Okolice Bielska-Białej.

    Zgłosiłem do administracji SM "projekt" wykonany własnoręcznie z informacją,
    że planowana przebudowa dotyczy ścian działowych. Na to zgody nie potrzeba.

    Dodatkowo zmieniłem kilka punktów elektrycznych i na to chcieli kwity SEP.

    PC

  • 4. Data: 2010-03-04 09:23:52
    Od: "PC" <p...@p...onet.pl>

    Jeszcze jedno. Po zakończeniu chcieli fakturę na okoliczność worka na gruz.
    Ale to nie była inicjatywa administracji tylko jakiegoś ch..ja z mojego
    bloku, który był łaskaw uprzejmie donieść. Akurat ja faktury miałem.

    PC

  • 5. Data: 2010-03-04 11:36:26
    Temat: Re: Otwarcie kuchni - po
    Od: krzysiek <a...@m...net>

    HANA pisze:
    > ale dom czy mieszkanie w bloku?
    > jaka sciana?
    > dzialowa czy nosna?
    > za duzo niewiadomych...

    dom,
    ściana ze szlaki / cegły
    nie wiem czy działowa

  • 6. Data: 2010-03-04 11:47:37
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl>

    Użytkownik "krzysiek" <a...@m...net> napisał w wiadomości

    > dom,
    > ściana ze szlaki / cegły
    > nie wiem czy działowa

    to wolaj jakiegos znajomego budowlanca zeby sprawdzil
    to nie zarty jak nosna wywalisz...

    pozdrawiam
    Andrzej
    www.hana.com.pl

  • 7. Data: 2010-03-04 12:20:55
    Od: Lagod <niespamowaclagoda@listkropkapl>

    W dniu 2010-03-04 07:47, Krzysiek pisze:
> [...]
    > Pytanie czy będę musiał mieć na to jakieś pozwolenia?
    > Komu zlecić takie prace? Firma remontowo-budowlana? Oprócz tego architekt?

    Ja tak zrobił. Bez jakichkolwiek uzgodnień, pozwoleń kogokolwiek. SM.

    ________MAT_______

  • 8. Data: 2010-03-04 14:45:05
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    Użytkownik "HANA" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > to wolaj jakiegos znajomego budowlanca zeby sprawdzil
    > to nie zarty jak nosna wywalisz...

    Dokładnie.
    Znam gościa, który w ten sposób zawalił cały dom.

  • 9. Data: 2010-03-04 15:30:47
    Od: "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl>

> [...]
    > Pytanie czy będę musiał mieć na to jakieś pozwolenia?
    > Komu zlecić takie prace? Firma remontowo-budowlana? Oprócz tego architekt?

    Formalnie dokonujesz przebudowy, na którą potrzebujesz pozwolenia na budowę wydaną
    przez starostwo.

  • 10. Data: 2010-03-07 18:47:44
    Od: z...@f...pl

> [...]
    > Pytanie czy będę musiał mieć na to jakieś pozwolenia?
    > Komu zlecić takie prace? Firma remontowo-budowlana? Oprócz tego architekt?

    ..większość takich zapaleńców załuje tego kroku, bo to co jest potem to
    przekleństwo, chyba, że kuchnia ma być muzeum do pokazywania gościom i służyć do
    gotowania wody na herbatę. Sam się przekonasz, ale jeszcze o tym nie wiesz. To
    tylko głupia moda.