  • 101. Data: 2017-12-11 16:03:32
    Temat: Re: Palenie płyt w piecu
    Od: maniek4 <r...@a...tyb>

    > A zebys wiedzial ze przepisy sa tworzone dla Twojego dobra chociaz sie z nimi nie
    zgadzasz. Dla alimenciarza komornik to ostatnia menda. Ale jak przynosi kobiecie
    zabrane alimenciarzowi pieniadze i moze cos kupic dzieciom jest czlowiekiem dobrym i
    szlachetnym. Kim dla Ciebie jest komornik?

    Apropo alimentow. Gdzies czytalem, ze Zamachowskiego miesieczne alimenty
    to 18 tyskow. 4,500 dla niepelnoletnich dzieci i 2500 dla pelnoletniej
    corki. Tak sobie bysle, ze dla bylej pani Zamachowskiej, komornik to
    istny Swiety Mikolaj. Dziwne jest to prawo w naszym kraju, ze jeden za
    alimenty moze zaczac tonac w dlugach a drugi slodko zyc bez pracy.

    Pozdro.. TK

    ---
    Avast.

  • 102. Data: 2017-12-11 21:05:45
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    > Moglbys zacytowac gdzie cos takiego sugerowalem co Cie wkurwilo.

    "(...) PO tylko zabieralo i dokladalo. PIS nie zabiera a w wrecz
    przeciwnie troche daje. (...) Oczywiscie jest i inny punkt widzenia. To
    punkt widzenia tych co za po okradali swoje panstwo."

    Ja mam inny punkt widzenia

    Łukasz

  • 103. Data: 2017-12-11 21:14:48
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    > A zebys wiedzial ze przepisy sa tworzone dla Twojego dobra chociaz sie z nimi nie
    zgadzasz.

    tu też mam odmienne zdanie (różni się niewiele, zgodziłbym się ze
    zdaniem "(...)ze sa przepisy tworzone dla Twojego dobra(...)" )
    Pozostała część przepisów jest tworzona po to, by moje dobro wykraść

    Dla alimenciarza komornik to ostatnia menda. Ale jak przynosi kobiecie
    zabrane alimenciarzowi pieniadze i moze cos kupic dzieciom jest
    czlowiekiem dobrym i szlachetnym. Kim dla Ciebie jest komornik?

    nikim, nie mam doświadczenia

    a ja mam do ciebie pytanie: czy Państwo powinno ścigać złodziei?
    Bo jeśli tak to dlaczego to Państwo, stosując przepisy stworzone dla
    mojego dobra, okrada mnie z podatku od niezapłaconej przez klienta
    faktury? no faktycznie, wszystko dla mojego dobra :)

    Łukasz

  • 104. Data: 2017-12-11 21:43:32
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Zakladajac dzialalnosc gospodarcza wiedziales ze podatek placi sie od wystawionej
    faktury a nie wtedy kiedy kilient zaplaci. Mogles nie otwierac dzialalnosci. Poparl
    bym Cie jak by do dzialalnosci z lapanki brali.

  • 105. Data: 2017-12-11 22:15:54
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no>

    On Mon, 11 Dec 2017 12:43:32 -0800 (PST), Zenek Kapelinder wrote:

    > Zakladajac dzialalnosc gospodarcza wiedziales ze podatek placi sie od wystawionej
    faktury a nie wtedy kiedy kilient zaplaci. Mogles nie otwierac dzialalnosci. Poparl
    bym Cie jak by do dzialalnosci z lapanki brali.

    Nie czujesz mimo wszystko, że coś tu nieładnie pachnie?

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka

  • 106. Data: 2017-12-11 22:21:42
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > Rozwoj moze zahamowac nie brak zlota a brak litu, neodymu, niobu.

    Ostatnio piszą że lit zostaje z powodzeniem zastępowany przez grafit.
    Także nie bój się, nie zabraknie ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 107. Data: 2017-12-11 22:28:34
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Moze to nieprawda co napisalem. Pamietasz czy nie chcesz pamietac jak studentom
    zabrali jakies gowniane ulgi na przejazd pociagami? Pamietasz czy nie pamietasz jak
    po wygranych wyborach Tusk powiedzial" wygralismy, benzyna moze byc po osiem
    zlotych". Przypomniec jak to wydali zakaz kontrolowania cystern na granicy? Jak
    zrobili ze przekreciarze za wsiarz " odzyskiwali kamienice". Normalne dla Ciebie bylo
    jak Komorowski byl na budowie nie istniejacej autostrady? Podwyzszenie wieku
    emerytalnego Ci pasowalo? Pasowalo Ci ze wprowadzili vat 23%. Ze markety placily
    glodowe pensje? Dlugo by wymieniac osiagniecia bandyckiego PO. Zly pis zrobil 500+ i
    po dwoch latach mamy bardzo duzy wzrost gospodarczy. Doprowadzili do sytuacji w
    ktorej bezrobocie spadlo do higienicznego. Zamykaja markety w swieta zeby zaczely
    zwalniac pracownikow bo potrzebni sa w innych dzialach gospodarki. Wszyscy ktorych
    znam i prowadza dzialalnosc gospodarcza mowia ze sie lepiej zrobilo. Oczywiscie slepy
    tego nie zauwazy.

  • 108. Data: 2017-12-11 22:39:48
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Pewno mozna zastapic ale nie w akumulatorach litowych w ktorych jedna elektroda jest
    zrobiona z wegla.

  • 109. Data: 2017-12-11 23:06:09
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 11.12.2017 o 21:15, Roman Tyczka pisze:

    faktury a nie wtedy kiedy kilient zaplaci. Mogles nie otwierac dzialalnosci. Poparl
    bym Cie jak by do dzialalnosci z lapanki brali.

    wiem, mogłem się też nie godzić odawać 50% pracując na etacie

    > Nie czujesz mimo wszystko, że coś tu nieładnie pachnie?

    nie bo to dla naszego dobra :P

  • 110. Data: 2017-12-11 23:13:02
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    > Zamykaja markety w swieta zeby zaczely zwalniac pracownikow bo potrzebni sa w
    innych dzialach gospodarki.

    nic dziwnego, w marketach podnieśli wynagrodzenia (a co za tym idzie
    ceny), ale na kolejnych szczeblach już nie (bo niby jak) - dzięki temu
    "ochroniarz" który przesypia pół pracy na stróżówce zarabia podobne
    pieniądze co technik... więc po co ten technik ma siedzieć w kraju,
    można na jego miejsce przesunąć pracowników z marketu.
    Ja bym jednak wolał żeby zaczęli od podnoszenia kwoty wolnej od podatku,
    wtedy skorzystaliby wszyscy biedniejsi, nie tylko ci co zarabiali
    najniższą krajową, ale też ci zarabiający o 50zł więcej

    >Wszyscy ktorych znam i prowadza dzialalnosc gospodarcza mowia ze sie lepiej zrobilo.
    Oczywiscie slepy tego nie zauwazy.

    a wszyscy których ja znam - a z racji tego że prowadziłem działalność,
    to większość ludzi z którymi się zadawałem to przedsiębiorcy - jeżeli
    nie odczuwają że jest gorzej, to na pewno nie zauważyli lepszej zmiany.

    Łukasz