  • 11. Data: 2010-12-09 20:28:19
    Temat: Re: Pękający K-G
    Od: "Piotr " <c...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Bartek <bk*n@v.atonet.pl> napisał(a):

> [...]
    Po zagruntowaniu i
    > ponownym zatopieniu siatki w tym miejscu, nic nie pęka od ponad roku.

    Masz rację. Jestem zdziwiony bo troszkę tego narobiłem i naczytałem się swego
    czasu literatury różnych producentów. Widocznie albo przeoczyłem to wcześniej,
    albo taka wskazówka pojawiła się w ostatnich latach. Dzięki.

  • 12. Data: 2010-12-09 20:30:14
    Od: "Piotr " <c...@g...SKASUJ-TO.pl>

    RudeBoy <news@SPAM_BLOKmwds.pl> napisał(a):

    > Pomijając to.. to i tak się do ścian nośnych stelaża nie przykręca

    No profil przyścienny chyba trzeba przykręcić. To nie jest część stelaża?

  • 13. Data: 2010-12-10 00:24:06
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "daniel97" <d...@p...onet.pl> wrote in message
    > Witam
    > Mam na suficie płyty katronowo-gipsowe przymocowane do rusztu. Raz
    > pojawiły się pęknięcia które zostały usunięte po sezonie grzewczym i
    > wszystko było ok. W czasie drugiego sezonu grzewczego pękło w tym samym
    > miejscu - środek. Co byście zrobili? Wyrównać to pęknięcie i wypełnić np
    > akrylem? Może coś innego? Dzięki za sugestie.

    Ruszt przemarza, pewnie nie ma w nim wełny i się kurczy stal. Nic nie
    naprawisz do czasu aż tego nie zdejmiesz i nie zrobisz od nowa.
    Sprawdź od strychu czy aby ocieplenie tam jest dobrze zrobione, bo wątpię.

  • 14. Data: 2010-12-10 12:03:59
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 09-12-2010 o 19:18:07 Piotr <c...@g...skasuj-to.pl>
    napisał(a):

    > Gdzie daniel napisał, że ma ten sufit podwieszony na więźbie?
    No ma przykręcony do rusztu, a ruszt wg ciebie wisi w powietrzu?
    Na pewno ma wieszaki przykręcone do więźby, pytanie jakie mają luzy,
    jak za małe to się tak dzieje.

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 15. Data: 2010-12-10 12:04:56
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 09-12-2010 o 20:56:46 RudeBoy <news@spam_blokmwds.pl> napisał(a):

    > Pomijając to.. to i tak się do ścian nośnych stelaża nie przykręca
    Tak? a do czego? do podłogi?

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 16. Data: 2010-12-10 12:05:38
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 09-12-2010 o 21:30:14 Piotr <c...@g...skasuj-to.pl>
    napisał(a):

    > No profil przyścienny chyba trzeba przykręcić. To nie jest część stelaża?
    Pewnie że jest i to musi być odpowiednio gęsto przykręcony.

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 17. Data: 2010-12-10 12:37:38
    Od: RudeBoy <news@SPAM_BLOKmwds.pl>

    W dniu 2010-12-10 13:04, janusz_kk1 pisze:

    > Tak? a do czego? do podłogi?

    Profil przyścienny to chyba oczywiste, że się przykręca do ścian. Ale
    już nie skręca się przyściennych z profilami w CD w niego wsadzonymi.

    Możesz sobie wszystko skręcić do kupy jak chcesz... a później się
    będziesz zastanawiał czemu pęka...

    --
    RudeBoy Selecta
    Bless...

  • 18. Data: 2010-12-10 15:35:43
    Od: "Piotr " <c...@g...SKASUJ-TO.pl>

    janusz_kk1 <j...@o...pl> napisał(a):

    > No ma przykręcony do rusztu, a ruszt wg ciebie wisi w powietrzu?

    Nie, może być przykręcony do stropu :).

  • 19. Data: 2010-12-10 19:39:54
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 10-12-2010 o 16:35:43 Piotr <c...@g...skasuj-to.pl>
    napisał(a):

    > Nie, może być przykręcony do stropu :).
    No jasne na poddaszu strop :)

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 20. Data: 2010-12-10 19:41:05
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 10-12-2010 o 13:37:38 RudeBoy <news@spam_blokmwds.pl> napisał(a):

> [...]
    > już nie skręca się przyściennych z profilami w CD w niego wsadzonymi.
    >
    > Możesz sobie wszystko skręcić do kupy jak chcesz... a później się
    Ale to nie mnie pęka :) bo ja mam przykręcone i mnie GK 'chodzi' ze
    ścianami
    a nie więźbą.

    --
    Pozdr