  • 1. Data: 2009-12-25 20:18:29
    Temat: Piekarniki - jakie czyszczenie ?
    Od: "Piotrek" <b...@p...onet.pl>

    No cóż, żona zwaliła to na mnie - chce mieć jak najmniej problemów z
    czyszczeniem wnętrza piekarnika.
    Przeglądając ofertę producentów znalazłem takie to metody i środki
    wspomagania czyszczenia:
    - spalanie katalityczne (o dziwo jeden producent pisze o "wkładach
    katalitycznych" a inny tylko o "emalii katalitycznej" - czy to oznacza że u
    jednego ten sposób ulega zużyciu a u drugiego nie ?) - czy to to samo co
    pyroliza bo wygląda że tak ?
    - emalia ułatwiająca czyszczenie (mniej przywiera tłuszcz)
    - czyszczenie parowe, zmiekczające tłuszcz i brud

    Jakie jest najbardziej efektywne a jakie najlepiej działa na dłuższym
    dystansie (spadek efektywności metody) ?

    Piotrek

  • 2. Data: 2009-12-26 16:42:37
    Temat: Re: Piekarniki - jakie czyszczenie ?
    Od: "Kane" <s...@s...pl>

    > - czyszczenie parowe, zmiekczające tłuszcz i brud

    Ja mam parowe, w piekarniu parowym. Działa bardzo dobrze niezaleznie czy
    czyszcze po gotowaniu na parze czy tradycyjnym pieczeniu (grzałki +
    termoobieg). Także parowe moge polecic - nie oznacza to ze inne jest złe ;)

    Pozdrawiam

    Kane

  • 3. Data: 2010-05-17 06:51:52
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Użytkownik "Piotrek" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > co pyroliza bo wygląda że tak ?
    > - emalia ułatwiająca czyszczenie (mniej przywiera tłuszcz)
    > - czyszczenie parowe, zmiekczające tłuszcz i brud

    Najlepsze jest pirolityczne, którego nie wymieniłeś.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 4. Data: 2010-05-28 19:34:54
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Tak, ale dla Zakładu Energetycznego.

    -----

  • 5. Data: 2010-05-28 21:05:00
    Od: AW <s...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-05-17 08:51, Jan Werbiński pisze:
    > Użytkownik "Piotrek" <b...@p...onet.pl> napisał w

    > Najlepsze jest pirolityczne, którego nie wymieniłeś.

    JW, skróciłem specjalnie dla ciebie, żebyś
    mógł ogarnąć.

    --
    AW