  • 131. Data: 2013-11-01 15:51:20
    Temat: Re: Płyta indukcyjna
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 1 listopada 2013 15:34:16 UTC+1 użytkownik slavo65 napisał:

    > Wiele lat temu pomagałem pewnej niemieckiej firmie sprzedawać w Polsce regały
    magazynowe. Trafiłem raz u klienta na blondynkę, która powiedziała "regały
    magazynowe? eee nieee, mamy tak zapchany magazyn, że się tam regały już nie
    zmieszczą" :)

    > Jest również na polskim rynki parę firm, które sprzedają wyciągi blatowe, ale ich
    technologie powodują, że szafka, w której to jest zamocowane nie nadaje się do
    wykorzystania.

    > BORA jako jedyna pozwala na prawie lub całkiem normalne korzystanie z szuflad:
    >
    > http://www.boragmbh.com/wp-content/uploads/2013/01/B
    ORA-Classic_installation-cross-sections_EN.pdf

    > http://www.bora.com/fileadmin/_processed_/csm_BORA_B
    asic_Technik_Umluft_bd969a3f2c.jpg

    > http://www.bora.com/fileadmin/_processed_/csm_BORA_C
    lassic_Technik_Umluft_7139bd99b7.jpg

    > http://www.bora.com/fileadmin/_processed_/csm_BORA_C
    lassic_Technik_Abluft_56d84d2a43.jpg

    > Podsumowując, to od początku świata wszystko jest warte dokładnie tyle ile chce za
    to zapłacić klient.

    > Prawie 14 tysięcy zł kosztuje najtańsza wersja, dla "młodych małżeństw", czyli
    płyta indukcyjna z wbudowanym w środku okrągłym wyciągiem
    http://www.youtube.com/watch?v=oJzSLRvSzlo

    http://www.youtube.com/watch?v=Fl-VTFqKF4k

    > Kompletne zestawy serii Professional to około 35 tysięcy zł
    http://www.youtube.com/watch?v=gyJD6qYB7UY#t=25

    Do kompletu brakuje jeszcze tekstu ze jest o 45% oszczędniejsza w zużyciu prądu od
    zwykłych płyt.

  • 132. Data: 2013-11-01 15:57:21
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-11-01 15:34, slavo65 pisze:

> [...]
    http://www.youtube.com/watch?v=Fl-VTFqKF4k

    > Kompletne zestawy serii Professional to około 35 tysięcy zł

    Uuuuu to nie jest lekko. Ze trzy trzeba sprzedac zeby jakos rok przezyc. :-)

    Pozdro.. TK

  • 133. Data: 2013-11-01 16:01:52
    Temat: Re: P3yta indukcyjna
    Od: slavo65 <s...@g...com>

    W dniu piątek, 1 listopada 2013 15:36:02 UTC+1 użytkownik 4cx1000 napisał:

    > Powtarzam więc. Nie interesuje mnie czy wyłączał podczas przyprawiania i co
    >
    > jadłeś, lecz co się dzieje z filtrem i wnętrznościami tego urządzenia,
    >
    > które wciąga pieprz, sól i wszystkie inne suche lekkie przyprawy niczym
    >
    > odkurzacz. Potrafisz więc odpowiedzieć na to pytanie rzetelnie?
    A co się ma dziać? Filtr tłuszczowy zatrzymuje wszystkie "śmieci" a zapachy są
    absorbowane w filtrze węglowym (wersja z obwodem zamkniętym) lub wylatują na zewnątrz
    (wersja z podłączeniem do wentylacji).
    Filtr tłuszczowy czyści się w zmywarce a filtr węglowy wymienia się w zależności od
    wersji raz na rok lub co dwa lata w cenie około 400 zł.
    Odnoszę wrażenie, że nigdy nie spotkałeś się z taką wersja okapu i szukasz jakiegoś
    podstępu. Założyciel BORA nie wymyślił tego pomysłu, lecz udoskonalił pomysły innych
    w stopniu wystarczającym do ochrony patentowej.
    Nikt nie przywiózł tych urządzeń w kontenerze z Chin i wygonił akwizytorów, aby to
    wypchali na rynek. Wszystko jest robione w Europie w tych samych zakładach, które
    robią dla innych marek, np. tu http://www.gronbach.com

    > Nie wierzę, Czyżbyś zaczynał powoli sam powątpiewać?

    To był żart :)
    Ciesze się, że zadajesz te "podchwytliwe" pytania, bo mam okazję pisać.
    Jak chcesz powalczyć z tym strasznym "oszustwem", to musisz najpierw przekonać te
    tysiące zadowolonych klientów, że nie wiedzą co kupili :)

  • 134. Data: 2013-11-01 16:12:16
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 1 listopada 2013 14:54:09 UTC+1 użytkownik slavo65 napisał:
> [...]
    europie jest to normalny, handlowy produkt. Sprzedawany w tradycyjny sposób a nie u
    domokrążców.

    > Sprzedawanie, to jednak trochę bardzie skomplikowana sprawa, niż ci się wydaje.
    >
    > Jak cię to jednak bardzo interesuje, to kup jakikolwiek podręcznik do marketingu i
    tam dowiesz się jak mało wiesz.

    Pieprzysz z tym sprzedawaniem że takie trudne. Idź do jakiegoś sklepu spożywczego.
    Praktycznie teraz nie trzeba mieć żadnych kwalifikacji żeby sprzedawać. Czytnikiem
    czyta cenę. Kasa sama dodaje. Wpisuje ile klient dał pieniędzy i ile ma wydać reszty
    maszyna podpowiada. A jak klient płaci kartą to sprzedawca na pieniądzach nie musi
    się znać. jak ktoś myśli że trzeba się znać na sprzedaży jak odkurzacze po 10 tysięcy
    ktoś sprzedaje albo garnki za 3 tysiące, to się myli. W takich sytuacjach trzeba się
    znać na oszukiwaniu.

  • 135. Data: 2013-11-01 16:18:05
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 1 listopada 2013 16:01:52 UTC+1 użytkownik slavo65 napisał:

> [...]
    >
    > Jak chcesz powalczyć z tym strasznym "oszustwem", to musisz najpierw przekonać te
    tysiące zadowolonych klientów, że nie wiedzą co kupili :)

    W masce p-gaz jest kilkadziesiąt razy więcej węgla niż w najlepszym filtrze do okapu.
    I wystarcza to na kilka kilkanaście minut działania pochłaniacza. Przy smażeniu
    cebuli wcale mniej taki filtr do pochłaniania nie ma niż jak powietrze gazem bojowym
    jest skażone. Kolejne pierdolenie kotka za pomocą młotka że filtr co dwa lata się
    wymienia. Oczywiście można i co 5 lat wymieniać albo nigdy. Bo co to za różnica dwa
    czy pięć lat jak on do wymiany po pierwszym bigosie.

  • 136. Data: 2013-11-01 16:23:06
    Od: slavo65 <s...@g...com>

    W dniu piątek, 1 listopada 2013 16:12:16 UTC+1 użytkownik k...@g...com napisał:

> [...]
    ktoś sprzedaje albo garnki za 3 tysiące, to się myli. W takich sytuacjach trzeba się
    :)))))))))

  • 137. Data: 2013-11-01 16:33:45
    Od: slavo65 <s...@g...com>

    W dniu piątek, 1 listopada 2013 16:18:05 UTC+1 użytkownik k...@g...com napisał:

    > W masce p-gaz jest kilkadziesiąt razy więcej węgla...
    Czyli ile konkretnie jest węgla w takiej masce?

  • 138. Data: 2013-11-01 16:41:25
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu piątek, 1 listopada 2013 14:54:09 UTC+1 użytkownik slavo65 napisał:

    > Jak cię to jednak bardzo interesuje, to kup jakikolwiek podręcznik do marketingu i
    tam dowiesz się jak mało wiesz.

    Gdyby to urzadzenie bylo takie dobre to nie trzebaby bylo stosowac sztuczek
    marketingowych (czyt. robic w chuja ludzi :) zeby go sprzedac :-)

    Urzadzenie pokroju garnkow zepter, czy odkurzacza rainbow. Ale co tam -
    nikt glupiemu nie zabroni kupic :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 139. Data: 2013-11-01 17:33:55
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 1 listopada 2013 16:33:45 UTC+1 użytkownik slavo65 napisał:

    > Czyli ile konkretnie jest węgla w takiej masce?

    Zależy jaki pochłaniacz duży. W małym na kilka minut oddychania mniej niż szklanka. W
    dużych pochłaniaczach z litr.

  • 140. Data: 2013-11-01 20:14:16
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 01 Nov 2013 08:41:25 -0700 osobnik zwany Adam napisał:

    > Gdyby to urzadzenie bylo takie dobre to nie trzebaby bylo stosowac
    > sztuczek marketingowych (czyt. robic w chuja ludzi :) zeby go sprzedac
    > :-)

    mówisz? to porównaj sobie np. Beta z VHS. Co wygrało?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?