  • 51. Data: 2018-10-09 20:24:17
    Temat: Re: Pomocnik na budowie zarobki 2018
    Od: s...@e...info

    Zenek aka kogutek mówi a Ty go cytujesz

  • 52. Data: 2018-10-09 21:12:22
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Moze darmo robic jak ma taki kaprys. Inna sprawa ze w wyniku wykonania darmowej pracy
    wzbogaci sie ten co mu robil i od tego o ile sie wzbogacil musi zaplacic podatek
    dochodowy. W picie jest rubryka" inne nie wymienione wyzej dochody" czy jakos tak.
    Dochod to nie tylko kasa jaka sie dostaje za prace. Isnieja swiadczenia w naturze. W
    knajpie pracownicy jak dostaja darmowe jedzenie to jest to dochod pracownika ktory
    wlasciciel knajpy sobie odlicza od przychodu. Jak ktos sobie wyobraza ze w Polsce
    prostytucja nie jest opodatkowana to sie myli. Dochod w prostytucji powinien byc
    wpisany w picie w rubryce inne.

  • 53. Data: 2018-10-09 21:25:39
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .10.2018 o 21:12 Zenek Kapelinder <4...@g...com> pisze:

    > Moze darmo robic jak ma taki kaprys.

    Jaka forma umowy na to pozwala? - z tego co pamietam umowa o dzieło nie
    może być na 0 zł...

    TG

  • 54. Data: 2018-10-09 21:27:44
    Od: l...@g...com

    A jak mi sąsiadka da za darmo, i ja jej za darmo, to ja mam dochód czy ona? A może
    się to kompensuje?

  • 55. Data: 2018-10-10 00:08:13
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie pisze o umowie o dzielo tylko o dzialalnosci gospodarczej. Przychodzi hydraulik
    ktory ma mala firme i jest na karcie podatkowej. Nie musi wystawiac rachunku.
    Przepycha rure od zlewu, bierze 40 zlotych i idzie. Albo przepycha nie bierze
    pieniedzy i idzie. Znasz kogos kto zanim przepcha zlew sporzadza umowe na przepchanie
    rury? W temacie sytuacja jest inna. Tworca tematu chce na czarno kogos zatrudnic i
    dac mu polowe stawki minimalnej. Ktos ma wykonywac prace na rzecz innej osoby ale bez
    rejestracji, zgloszenia do zusu itp. Inaczej niz zlodziejstwem tego nazwac nie mozna.
    On nie tylko chce okrasc jakiegos biednego czlowieka ale chce okrasc mnie. Jak nie
    zaplaci od niego skladek roznych to bedzie mniej pieniedzy w systemie ochrony
    zdrowia. Bede czekal przez niego cwierc sekundy dluzej na rehabilitacje. Nie zycze
    nikomu zle ale wypadki na budowach sie zdarzaja. Jak sobie lewy pracownik noge zlamie
    to go do lasu wywiezie i zostawi? Byl niedawno taki przypadek. Ukrainke jak zaslabla
    wlasciciel firmy wyniosl z firmy i posadzil na lawce w parku. Pisali ze do czterech
    lat moze za to co zrobil dostac.

  • 56. Data: 2018-10-11 16:22:13
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Wednesday, October 10, 2018 at 12:08:15 AM UTC+2, Zenek Kapelinder wrote:
    >Znasz kogos kto zanim przepcha zlew sporzadza umowe na przepchanie rury?

    A znasz kogos, kto szukajac hydraulika sprawdza, czy ma zgloszona dzialalnosc.. ;)?

> [...]
    > do zusu itp. Inaczej niz zlodziejstwem tego nazwac nie mozna. On nie tylko
    >chce okrasc jakiegos biednego czlowieka ale chce okrasc mnie.

    Kij ma 2 konce, jesli ten ktos chce pracowac na budowach to moze sam powinien
    zalozyc dzialalnosc gosp., wystawiac faktury i placic podatki, a nie na czrno... ?

    WS

  • 57. Data: 2018-10-11 19:31:33
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Temat nie jest o pracobiorcach tylko o pracodawcy co chce na lewo kogos zatrudnic i
    dac mu jakis ochlap w stylu 5 zlotych za godzine. A najlepiej jak by za piwa
    pracowal. Mam nadzieje ze nie znajdzie ponizej urzedowej stawki. A jak znajdzie to
    mam nadzieje ze okradany wyrowna sobie wynoszac rozne rzeczy z budowy.

  • 58. Data: 2019-02-09 19:32:20
    Od: p...@w...pl

    W dniu czwartek, 4 października 2018 04:25:43 UTC+2 użytkownik Tomasz napisał:
    > Ile powinienem zapłacić za godzinę, na rękę
    > niewykwalifikowanemu pomocnikowi budowlanemu w województwie
    > Świętokrzyskim przy budowie domu systemem gospodarczym?
    >
    > --
    > Tomasz

    1