  • 11. Data: 2017-04-21 14:53:06
    Temat: Re: Pompka do wody. Jaka?
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 21.04.2017 o 14:31, Kwinto pisze:
    > Mam to zrobione u siebie.
    > Zbiornik stoi na pustakach.
    A u mnie zbiornik MUSI być schowany pod balkonem ze względu na poczucie
    estetyki Koleżanki Małżonki. Dlatego nie może być podniesiony i jestem
    zdany na pompkę.
    Jacek

  • 12. Data: 2017-04-21 17:13:13
    Od: Kwinto <j...@w...pl>

    Całkowicie rozumiem powody.

    Poleciłbym pompę wibracyjną takiego typu:

    https://tooles.pl/pompa-do-wody-glebinowa-membranowa
    -nurek-bialoruska-460w-o_1017.html?gclid=CIiWi57otdM
    CFRplGQodyl0N4g

    np. z Castoramy jak radzili przedmówcy
    jeżeli oczywiście zmieści się do otworu u góry zbiornika i czy nie
    będzie konieczności jego poszerzania i jest ona hałaśliwa.

    Dosyć droga ale elegancka i cicha jest taka pompka:

    http://www.redcoon.pl/B209553-Gardena-6000-4_Pompy-g
    %C5%82%C4%99binowe?refId=PLA&gclid=CMu1rp7ntdMCFcxDG
    AodQyAAHg

    Radziłbym dopasować do otworu wlotowego jakieś sitko bo z dachu z
    deszczówką wlatuje dużo paprochów, liści itp.

    Można też bez podnoszenia zbiornika zastosować np. coś takiego na rurze
    spustowej:

    https://www.conrad.pl/?websale7=conrad&pi=1194129&&A
    dW=PLA&gclid=CMWw7qPqtdMCFRjGsgod9EwJJw&gclsrc=aw.ds

    Pozdrawiam, Kwinto

  • 13. Data: 2017-04-21 18:28:19
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Jacek <k...@a...com> wrote:
    > A u mnie zbiornik MUSI być schowany pod balkonem ze względu na poczucie
    > estetyki Koleżanki Małżonki. Dlatego nie może być podniesiony i jestem
    > zdany na pompkę.
    > Jacek

    U mnie jeden zbiornik (a właściwie skrzynia aluminiowa) stoi przy ścianie
    domu pod rynną, zupełnie schowany w rozrośniętej kępie hortensji
    bukietowej, drugi zupełnie za domem, gdzie tylko pies czasem zagląda, a
    trzeci, największy, koło warzywnika przy szczytowej ścianie kompostownika,
    utopiony razem z nim w gąszczu róży Rosa rugosa. I jest OK. Zmiesciłabym
    bez szkody dla estetyki jeszcze ze 3 zbiorniki.

    przyjaciół. Oto luksus według Epikura." F. Nietzsche.

  • 14. Data: 2017-04-21 18:32:27
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Kwinto <j...@w...pl> wrote:
> [...]
    > spustowej:
    >
    > https://www.conrad.pl/?websale7=conrad&pi=1194129&&A
    dW=PLA&gclid=CMWw7qPqtdMCFRjGsgod9EwJJw&gclsrc=aw.ds

    Polecam tanie pompki elektromagnetyczne z membraną. Mają tylko jedną wadę -
    nie ma pływaka, żeby mogła się wyłączyć, gdy poziom wody krytycznie
    spadnie. Lepsza jest tzw. pompa do brudnej wody. Wszystkie w Castoramie.

    przyjaciół. Oto luksus według Epikura." F. Nietzsche.

  • 15. Data: 2017-04-21 18:34:52
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Kwinto <j...@w...pl> wrote:

    > Radziłbym dopasować do otworu wlotowego jakieś sitko bo z dachu z
    > deszczówką wlatuje dużo paprochów, liści itp.

    Wystarczy naciągnąć (i dobrze umocować!) pończochę na wlot.
    przyjaciół. Oto luksus według Epikura." F. Nietzsche.

  • 16. Data: 2017-04-21 20:28:57
    Od: A S <a...@e...pl>

    W dniu 2017-04-21 11:11, tomek pisze:

    > Taka pompka nie daje cisnienia, podlewanie z nia sie nie powiedzie

    Zatykam wąż palcem i leci na 5 m. Trzeba więcej?
    --
    A S

  • 17. Data: 2017-04-22 10:49:32
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Ikselka <i...@g...pl> wrote:

    > Wystarczy naciągnąć (i dobrze umocować!) pończochę na wlot.

    ... pompy, oczywiście.

    przyjaciół. Oto luksus według Epikura." F. Nietzsche.

  • 18. Data: 2017-04-22 18:18:57
    Od: tomek <t...@a...ma.kota.pl>

    W dniu 21.04.2017 o 20:28, A S pisze:

    > Zatykam wąż palcem i leci na 5 m. Trzeba więcej?

    A jakiej dlugosci i srednicy ten wąz?

  • 19. Data: 2017-04-25 16:48:26
    Temat: Odp: Pompka do wody. Jaka?
    Od: "Johnny" <j...@p...pl>

    > Zatykam wąż palcem i leci na 5 m. Trzeba więcej?

    No dobra, ale przy takiej siekierezadzie, czym zatkasz węża po 20
    podlewaniu? =(:-0

    Pozdrawiam Johnny

  • 20. Data: 2017-04-25 18:03:59
    Od: Kwinto <j...@w...pl>

    W dniu 21.04.2017 o 18:34, Ikselka pisze:
    > Wystarczy naciągnąć (i dobrze umocować!) pończochę na wlot.

    Genialne, dlaczego przez 5 lat na to nie wpadłem?
    Dzięki i pozdrawiam, Kwinto.