  • 21. Data: 2009-06-08 19:54:04
    Temat: Re: Pralka na 60 Hz
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "SQLwysyn" <s...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:4a2d462e$0$29907$f69f905@mamut2.aster.pl...
    > Użytkownik "Sebcio" <s...@n...net> napisał w wiadomości

    > A na jakiej podstawie opierasz swoje mniemanie domorosly elektryku?

    Wczesniej juz to napisal matolku.

  • 22. Data: 2009-06-09 04:29:28
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    > Wczesniej juz to napisal matolku.

    Nie wtrącaj sie półgłówku, skoro nie masz bladego pojęcia o elektryce. Nawet
    cwoku nie wiesz, ze w naszej sieci (nominalnie 50 Hz) tez nastepuja wahania
    czestotlowosci od 45 do nierzadko 60 Hz. I jakos imbecylu pralki nie stają.
    Widocznie nie czytaja usenetu ...

    --
    SQLwysyn
    sqlwysyn.blog.onet.pl

  • 23. Data: 2009-06-09 07:13:48
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

> [...]
    > wahania czestotlowosci od 45 do nierzadko 60 Hz. I jakos imbecylu pralki
    > nie stają. Widocznie nie czytaja usenetu ...

    Hehehe, kup sobie jakis miernik czetsotliwosci plus rejestrator - zdziwisz
    sie, nieuku.

  • 24. Data: 2009-06-09 07:59:24
    Od: Sebcio <s...@n...net>

    SQLwysyn pisze:

> [...]
    > nastepuja wahania czestotlowosci od 45 do nierzadko 60 Hz. I jakos
    > imbecylu pralki nie stają. Widocznie nie czytaja usenetu ...

    Oj, widać że jesteś chamskim bucem i do tego tępym. Gówno wiesz a się
    odzywasz i to tak arogancko. Takie wahania częstotliwości nie mają prawa
    wystąpić, bo już mniejsze prowadzą do awarii systemowych. Spadek o jeden
    herc jest objawem bardzo poważnego deficytu mocy w sieci. Poniżej 49Hz
    odłącza się dużych odbiorców od sieci (to już jest działanie w stanie
    poważnej awarii) a przy 47Hz odłącza elektrownie. Powyżej 50Hz uruchamia
    się pompy w elektrowniach szczytowo-pompowych, robi się wszystko by
    wyeksportować nadmiar mocy a w dalszej kolejności odłącza elektrownie.

    To była lekcja za darmo. Imbecyla poszukaj sobie w gaciach, bo w pustym
    łbie na pewno niczego nie znajdziesz.

  • 25. Data: 2009-06-09 08:00:47
    Od: Sebcio <s...@n...net>

    Adam Płaszczyca pisze:

    > Bedzie, będzie. Byle tylko nie byą zbyt nowoczesna.

    Tej niezbyt nowoczesnej nie wystartuje pompa, tej nowoczesnej zgłupieje
    programator. To nie teoria, ja mówię o praktyce :)

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio

  • 26. Data: 2009-06-09 08:04:13
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

> [...]
    > wyeksportować nadmiar mocy a w dalszej kolejności odłącza elektrownie.
    >
    > To była lekcja za darmo. Imbecyla poszukaj sobie w gaciach, bo w pustym

    Ja mysle, ze koles przeczytal na jakims zasilaczu tolerancje 45 do 60 Hz i
    wyskoczyl jak filip z konopii, a ze jest chamski nie mialem zamiaru mu
    niczego dokladnie tlumaczyc.

  • 27. Data: 2009-06-09 09:10:34
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

> [...]
    >
    > Ja mysle, ze koles przeczytal na jakims zasilaczu tolerancje 45 do 60 Hz i
    > wyskoczyl jak filip z konopii, a ze jest chamski nie mialem zamiaru mu

    Zapomniałeś dodać, że zmiany częstotliwosci nie występują synchronicznie w
    całej sieci, więc mogą generować duże wahania napieć i prądów o charakterze
    udarowym.

  • 28. Data: 2009-06-09 16:31:26
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

> [...]
    >
    > Oj, widać że jesteś chamskim bucem i do tego tępym. Gówno wiesz a się
    > odzywasz i to tak arogancko. Takie wahania częstotliwości nie mają prawa

    Łosiu jeden, nie tylko nie mają prawa wystąpić - ale występują. A swoich
    uprawnień SEPowskich nie zamierzam ci pokazywac - bo niby dlaczego rzucac
    perly przed wieprze.
    Nie dyskutuj lamerze na tematy, na których nie masz nic do powiedzenia poza
    'zdaje mi sie'. Wydaje ci sie, ze skoro jestes kierowca szambiarki, to
    wszystko mozesz przyrównac do gówna? Swoja glowe tam zanurz i pare wdechów
    zrób - to moze oglady nabedziesz.

    --
    SQLwysyn
    sqlwysyn.blog.onet.pl

  • 29. Data: 2009-06-09 17:00:06
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

> [...]
    > to wszystko mozesz przyrównac do gówna? Swoja glowe tam zanurz i pare
    > wdechów zrób - to moze oglady nabedziesz.

    No mysle, ze teraz juz wszystkich przekonales, co prawda niezgodnie z Twoimi
    intencjami, ale wszyscy mamy jasnosc.

  • 30. Data: 2009-06-09 18:43:26
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 09 Jun 2009 10:00:47 +0200, Sebcio napisał(a):

    > Tej niezbyt nowoczesnej nie wystartuje pompa, tej nowoczesnej zgłupieje
    > programator. To nie teoria, ja mówię o praktyce :)

    Dlaczego silnik reluktancyjny miałby nie wystartować, tak samo jak silnik
    synchroniczny w programatorze?

    --
    _______/ /_ GG: 3524356