  • 31. Data: 2018-12-12 21:20:36
    Temat: Re: Prawo i przewód ochronno-neutralny w instalacji dwu przewodowej.
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Dariusz K Ładziak napisał:

    > Oj tam, oj tam... Gutaperka w smołowanym oplocie bawełnianym z Bergmana
    > wychodziła jak chciałem. Raz miałem problem - niby Bergman, ale nie
    > cynkowo - papowy, a mosiężno - papowy, o jakiejś takiej drobniejszej
    > średnicy, i nijak dwóch drutów w gutaperce i smołowanej bawełnie nie
    > idzie wyjąć.

    Też kiedyś próbowałem. Jajo Węża można przy tym znieść.

    --
    Jarek

  • 32. Data: 2018-12-12 21:52:22
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2018-12-12 20:53, Dariusz K. Ładziak wrote:

    >  Ale zero robocze (w braku PE) należy właśnie połączyć z bolcem
    > uziemiającym. Nie działa? Już dobry Bóg zrobił co mógł, teraz trzeba
    > wezwać fachowca... Jak połączysz N do bolca, a dalej zmostkujesz do
    > styku energetycznego N, to jak ci się którykolwiek zacisk śrubowy
    > obluzuje - tracisz zasilanie, gniazdo nie działa, wołasz fachowca bo
    > prądu potrzebujesz. Jak N połączysz na styk energetyczny, a dalej
    > zmostkujesz na bolec uziemiający - to jak ci zacisk śrubowy na bolcu
    > popuści, to masz istotną szansę dowiedzieć się o tym po pierwszym
    > nieboszczyku...

    Tylko że Zenek nie wspomniał o jakimkolwiek mostku i obawiam się, że
    blondynka mogłaby się nie domyślić, aby go zrobić. :-)

  • 33. Data: 2018-12-12 22:52:34
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Pierdolisz jak potluczony. Najpierw ze metalowe stoly mieliscie podlaczone pod rozne
    fazy a w innym ze od patrzenia na gniazdko sie od pradu umiera. Chcialem jeszcze cos
    dopisac ale mam dobry chumor i daruje.

  • 34. Data: 2018-12-13 16:57:19
    Od: Dariusz K. Ładziak <d...@n...pl>

    Zenek Kapelinder pisze:
    > Pierdolisz jak potluczony. Najpierw ze metalowe stoly mieliscie podlaczone pod
    rozne fazy a w innym ze od patrzenia na gniazdko sie od pradu umiera. Chcialem
    jeszcze cos dopisac ale mam dobry chumor i daruje.

    Zenek - najpierw naucz się ojczystego języka, choćby w zakresie
    ortografii(bo o zrównoważonej wypowiedzi bez zbędnych wulgaryzmów nie
    chce mi się wspominać). Potem poczytaj sobie WTWiO dotyczące realizacji
    instalacji elektroenergetycznych. A jak nie umiesz - spadaj na drzewo,
    liście pompować, może banany zaczną przypominać, i podobni tobie na
    bazarze dadzą ci zarobić?

    --
    Darek

  • 35. Data: 2018-12-13 17:16:01
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .12.2018 o 16:57 Dariusz K. Ładziak <d...@n...pl>
    pisze:

    > Zenek - najpierw naucz się ojczystego języka, choćby w zakresie
    > ortografii (...)podobni tobie na bazarze dadzą ci zarobić?

    Jak to było? - przyganiał kocioł garnkowi?

    TG

  • 36. Data: 2018-12-13 23:00:05
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Popracowal bys troche nad stylem.

  • 37. Data: 2018-12-13 23:01:22
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie umiesz budowac zdan zlozonych to pisz prostymi.

  • 38. Data: 2018-12-13 23:04:55
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    To mniej wiecej jak teraz latasz byle czym pisanie. Byle napisac a czy poprawnie albo
    z sensem to inna para kaloszy.

  • 39. Data: 2018-12-14 21:10:47
    Od: Dariusz K. Ładziak <d...@n...pl>

    Zenek Kapelinder pisze:
    > Nie umiesz budowac zdan zlozonych to pisz prostymi.

    Nie kumasz bazy (znaczy - prostej ortografii) to może w ogóle nie
    pisz... Zenek, ustawa nie przewiduje takiego poziomu głupoty. Koniec
    dyskusji z tobą, pisz na Berdyczów.

    --
    Darek

  • 40. Data: 2018-12-14 22:11:21
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie znasz sie na budowaniu zdan. Historii tez nie znasz bo nie wiesz o co chodzi z
    pisaniem na Berdyczow.