  • 11. Data: 2019-04-25 11:01:59
    Temat: Re: Problem z odpływem
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 24.04.2019 o 18:32, t-1 pisze:

    > Rurka na wylot kranu wprowadzona do wylewki, jakoś uszczelniona, nawet
    > ścierką. Także otwór przelewowy zasłonięty np. dłonią.
    > Kran odkręcamy na całość.
    > Jeśli nie ma przecieków to syf musi puścić.
    > Zlew, rozumiem w kuchni.
    > W łazience łatwiej, bo jest gotowa rurka od prysznica.

    Ciekawy pomysł w sumie. Dzięki :)

    Pzdr
    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 12. Data: 2019-04-25 11:03:20
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 24.04.2019 o 19:59, abomito pisze:
    > Witam
    > Może zamiast sprężyny warto by pożyczyć żmijkę, podłączaną do karchera. Wielu
    hydraulików toto ma i czasem da się pożyczyć.Nie wiadomo, jaka to instalacja.Może
    byc, że w tej gałązce jest za mały spadek i brud ją powoli zapychał.Kret nie jest
    idealnym środkiem i działa najlepiej wtedy, gdy jest spory przepływ. To profilaktyka,
    a nie lekarstwo.Bo mam nadzieję, że instalacja jest z plastyku, a nie żeliwna- bo
    wtedy nawet żmijką było by strach...

    Nie no, aż tak stary dom to nie jest, także plastik :)
    Myjkę akurat nawet mam pożyczoną od siostry, więc można pomyśleć w
    ostateczności. Wezmę pod uwagę, dzięki :)

    Pzdr
    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 13. Data: 2019-04-26 18:27:30
    Od: MK <m...@b...cn>

    W dniu 25.04.2019 o 11:03, Kżyho pisze:

    > Nie no, aż tak stary dom to nie jest, także plastik :)
    > Myjkę akurat nawet mam pożyczoną od siostry, więc można pomyśleć w
    > ostateczności. Wezmę pod uwagę, dzięki :)

    Wąż jest tańszy od wizyty hydraulika
    https://allegro.pl/oferta/parkside-waz-lavor-do-czys
    zczenia-kanalizacji-15m-6816496315

  • 14. Data: 2019-04-28 10:22:45
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2019-04-24 o 16:31, l...@g...com pisze:
    > Kret w granulkach czy sprzedawany wodorotlenek sodu w formie łusek, rozpuszczany
    gorącą wodą ma tendencję do zbrylania się i blokowania przepływu, po wychłodzeniu.

    Poza tym może uszkodzić plastikowe rury kanalizacyjne i syfony, ponieważ
    sama reakcja rozpuszczania sody kaustycznej (czyli wodorotlenku sodu)
    zachodzi z wydzielaniem dużej ilości ciepła. Stąd też się bierze
    zbrylanie, bo woda gwałtownie odparowuje.

  • 15. Data: 2019-04-28 11:01:55
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2019-04-25 o 11:01, Kżyho pisze:

    > Ciekawy pomysł w sumie. Dzięki :)

    A jest tam odpływ ze zmywarki podpięty?

  • 16. Data: 2019-04-28 21:56:01
    Temat: Problem z odpływem
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Piec dni to powinienes juz miec przepchane. Wiadomo co bylo?

  • 17. Data: 2019-05-08 14:20:32
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 28.04.2019 o 11:01, cef pisze:

    > A jest tam odpływ ze zmywarki podpięty?