  • 41. Data: 2012-06-21 21:41:29
    Temat: Re: Pytania laika - alarm domowy
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 19 Cze, 09:51, "Amir" <d...@g...pl> wrote:
    > Bardzo ważne jest, aby zastosować przy tego typu urządzeniach dobrej jakości
    > zasilacz, a nie zwykły dołaczany do takich urządzeń. Większośc urządzeń
    > sieciowych (uszkodzone porty lan) ulega uszkodzeniom od strony zasilania.

    Kiedyś mi się napatoczył wątek o domowej instalacji 24V zasilanej z
    jednego miejsca, może miałoby to sens?

    L.

  • 42. Data: 2012-06-22 19:33:15
    Od: "Irokez" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Lisciasty" <l...@p...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    > Kiedyś mi się napatoczył wątek o domowej instalacji 24V zasilanej z
    > jednego miejsca, może miałoby to sens?

    Ale do czego?
    Jeżeli planujesz jakąś automatykę, to ona działa na 24V.
    24V jest też stosowane jako napięcie bezpieczne (np w piwnicy). Poza tym za
    bardzo sensu nie ma.
    Chyba że masz jakieś specyficzne zastosowanie?

    --
    Irokez