  • 51. Data: 2019-05-19 14:46:51
    Temat: Re: Randap
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 15.05.2019 13:21, Kris wrote:

    > Stosowanie rundapu przed zbiorami byłoby dokładnie widać gdyż przejazd opryskiwacza
    na polu porośniętym zbożem czy ziemniakami zostawia ślad

    U mnie czymś pryskają w lecie, nie wiem czym ale pryskają. Zawsze mnie
    to niepokoiło no ale nie bezpośrednio pod oknami tylko najbliżej ze
    250m. Tam mieszkają inni sąsiedzi obok samego pola.

  • 52. Data: 2019-05-19 14:48:34
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 15.05.2019 16:19, Kris wrote:

    > Wylewają tez gnojowice z szamb na pola i gnój od krów, świń i co tam jeszcze
    hodują(ten najczęściej pod ziemniaki własnie)

    I tak cuchnie cała okolica, że nie da się wyjść. Na drogach leżą kawałki
    słomy upaprane w gównie i porozlewane ciekłe odchody. Już mam tej wsi dosyć.

  • 53. Data: 2019-05-19 15:19:31
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 19.05.2019 14:45, Mateusz Viste wrote:

    > Nie prościej... nie pryskać?

    Rośnie tego paskudztwa tyle. Czasem potrzeba wypryskać to bierzesz
    lokalsa spod sklepu, dajesz zbiornik na plecy z pompką i koncentrat i
    niech jedzie.

    Ale co ciekawe, ci co pomagali na budowach w okolicy za czasów mojej
    budowy kilkanaście lat temu już nie żyją. Został jeden. Pozostali zapili
    się na śmierć.
    I wcale nie z powodu oprysków. Widywałem ich latami idących pijanych,
    zresztą nigdy ich nie widywałem trzeźwych.
    Myślę, że samo dawanie im pracy, jakiejkolwiek, przyczynia się do ich
    szybszej śmierci gdyż od razu idą pić za zarobione pieniądze.
    Kiedyś leżeli na drodze w poprzek czy w rowie. Trzeba było uważać żeby
    nie przejechać. Teraz już ich nie ma ale są następcy, którzy za sklepem
    na razie stoją lub siedzą na zaimprowizowanych pieńkach pod parasolem. Z
    czasem przeniosą się do rowu i w poprzek drogi.
    To takie moje obserwacje jako mieszkańca wioski....

  • 54. Data: 2019-05-19 16:03:06
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 19.05.2019 15:19, KIKI pisze:

    > Rośnie tego paskudztwa tyle. Czasem potrzeba wypryskać to bierzesz
    > lokalsa spod sklepu, dajesz zbiornik na plecy z pompką i koncentrat i
    > niech jedzie.

    Już widzę jak dajesz ten zbiornik na plecy - przed wylotem pszczół
    (rano), lub po ich powrocie do ula (wieczorem). Albowiem jak mówi
    prasłowiańskie przysłowie: kto z kim przestaje, takim się staje.

    Ja rozumiem jeszcze chłopa polskiego: truje, gdzie się da, by więcej
    zebrać, bo to na sprzedaż. Ale we własnym ogrodzie, wokół domu zabijać
    wszystko co się rusza w trawie i na grządce a potem jeść warzywa
    i owoce po hasłem "zdrowe, bo własne"?

  • 55. Data: 2019-05-19 16:56:39
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Sun, 19 May 2019 15:19:31 +0200, KIKI wrote:
    > Rośnie tego paskudztwa tyle. Czasem potrzeba wypryskać

    Zakładam, że to pospolita, usenetowa prowokacja.

    Ale jeśli jednak nie... To z ciekawości dopytam - w czym tak konkretnie
    zielone przeszkadza, że trzeba na własnym podwórku sięgać po broń
    chemiczną, trując przy tym siebie, sąsiadów i przyszłe pokolenia?

    Mateusz

  • 56. Data: 2019-05-19 20:17:26
    Od: Hans Kloss <l...@g...com>

[...]

    Ja czegoś takiego nie obserwuję.

  • 57. Data: 2019-05-19 23:00:58
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 19.05.2019 o 13:48, KIKI pisze:
    > I tak cuchnie cała okolica, że nie da się wyjść. Na drogach leżą kawałki
    > słomy upaprane w gównie i porozlewane ciekłe odchody. Już mam tej wsi dosyć.

    https://www.youtube.com/watch?v=eumEuK1sD90

    ;)

    Lukasz

  • 58. Data: 2019-05-21 08:48:12
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2019-05-19 o 20:17, Hans Kloss pisze:
> [...]
    > czasem przeniosą się do rowu i w poprzek drogi.
    > To takie moje obserwacje jako mieszkańca wioski.... "

    Bo z rowu mało co widać?
    MSPANC ;)