eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieArgumenty Użytkownika na poziomy zbiornik buforowy c.w.u do pieca 2f › Re: Argumenty Użytkownika na poziomy zbiornik buforowy c.w.u do pieca 2f
  • Data: 2020-04-05 12:24:29
    Temat: Re: Argumenty Użytkownika na poziomy zbiornik buforowy c.w.u do pieca 2f
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-04-05 o 12:14, Uzytkownik pisze:

    > Wróżką, ani jasnowidzem nie jestem, aby się domyślać czego nie napisałeś.

    P.S. Co zaś się tyczy zasobników warstwowych to tylko pionowe. Im
    bardziej smukły zasobnik tym lepiej.

    W zasobnikach poziomych woda się miesza i kocioł podczas ładowania mocno
    taktuje. Powstaje podobny efekt jak w przypadku zasobnika z podkową.

    Cała filozofia zasobnika warstwowego polega na tym, że ładowany jest od
    góry aż do dołu, a najbardziej gorąca woda zawsze jest na samej górze.
    Stąd też się wzięła nazwa "zasobnik warstwowy", ponieważ ładowany jest
    warstwa po warstwie.