  • 61. Data: 2015-07-31 20:47:48
    Temat: Re: Brama automatyczna sie sama otwiera i alarm sie sam wlaczyl
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu piątek, 31 lipca 2015 19:09:42 UTC+2 użytkownik Uzytkownik napisał:

    > Jak by patrzeć na słownik to Ty też jesteś zboczeńcem :)

    czemu? ;)

    > Czasami dochodziło do rękoczynów, ale najczęściej prześladowania
    > polegały na rzucaniu wyzwiskami, niszczeniu zeszytów, targaniu brań i
    > opluwaniu.

    nie znam nawet z opowiadan takich sytuacji - tzn z powodów religijnych/homo. U nas
    tłuką sie bezideowo :)

    b.

  • 62. Data: 2015-07-31 21:04:47
    Od: masti <g...@t...hell>

    Budyń wrote:

    > czemu? ;)

    > nie znam nawet z opowiadan takich sytuacji - tzn z powodów religijnych/homo. U nas
    tłuką sie bezideowo :)

    Ty nie znasz i dlatego uważasz, ze to się nie dzieje?
    Radio Maryja bezideowo opluwało Prezydenta Komorowskiego?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 63. Data: 2015-08-01 09:25:00
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu piątek, 31 lipca 2015 21:06:23 UTC+2 użytkownik masti napisał:

    trafil sie taki felieton w temacie dyskusji:
    http://fakty.interia.pl/felietony/jasinski/news-plyn
    na-plec-a-plynny-rozum,nId,1861231

    zeby nie bylo ze tylko ja mam obiekcje :)

    nas tłuką sie bezideowo :)

    > Ty nie znasz i dlatego uważasz, ze to się nie dzieje?
    > Radio Maryja bezideowo opluwało Prezydenta Komorowskiego?

    ale roznice mniedzy dziecmi a RM to zauważasz?
    Co do komorowskiego -RM go jedzie ideowo jak najbardziej - gdyby nie to ze on katolik
    to specjalnie RM by go nie jechało (o formie nie wspominam). Kazdy rowniez katol ma
    prawo bladzic i robic glupie rzeczy np popierac invitro - ale jesli przy tym idzie do
    komunii szarga najwieksze swietosci i budzi sluszne oburzenie. Niech sie chlop
    zdecyduje, albo jest katolem, albo funkcjonariuszem układu. Tak naraz sie nie da.

    b.

  • 64. Data: 2015-08-01 09:29:02
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2015-07-27 o 15:24, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Uzytkownik" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Etam, za komuny malo kto mial domofon i jakos sie zylo.

    Za komuny nie było potrzeby zamykania klatek, bo nie było smykarstwa i
    złodziewjstwa takiego jakie jest obecnie. Problem bezdomności także
    praktycznie nie istniał.
    Poza tym co kilkaset metrów były szalety miejskie. Obecnie w mieście,
    które ma aspiracje być miastem turystycznym nie znajdziesz ani jednego
    szaletu.
    Dlatego też w dzisiejszych czasach otwarte drzwi na klatkę schodową to
    zdewastowana klatka, zniszczone windy, włamania do mieszkań i piwnic,
    osrane i oszczane klatki.

  • 65. Data: 2015-08-01 09:56:16
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Oglądaj telewizję, nastolatek popełnił skutecznie samobójstwo bo był odwrotny.
    Miejsce akcji bardzo małe miasteczko. Kulturalni kulturą katolicką szkolni koledzy
    tak mu dali popalić że nie wytrzymał presji.

  • 66. Data: 2015-08-01 10:48:31
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2015-07-28 o 11:12, Ergie pisze:
    > Użytkownik "Budyń" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Fajne pojęcie normalności :-)
    >
    > Wybacz ale ostatnio odnoszę wrażenie że coraz bardziej gloryfikujesz
    > komunizm zgodnie z zasadą że podobało nam się gdy byliśmy piękni i
    > młodzi :-)
    Dziecko IPN-u, w Polsce nie było komunizmu a i socjalizm był wypaczony.
    Zapamiętaj raz na zawsze.

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 67. Data: 2015-08-01 14:07:23
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2015-08-01 o 09:25, Budyń pisze:
> [...]
    > http://fakty.interia.pl/felietony/jasinski/news-plyn
    na-plec-a-plynny-rozum,nId,1861231

    > zeby nie bylo ze tylko ja mam obiekcje :)

    Poczytaj więcej jego felietonów, a zrozumiesz jaki ma w tym cel.

    > ale roznice mniedzy dziecmi a RM to zauważasz?
    > Co do komorowskiego -RM go jedzie ideowo jak najbardziej - gdyby nie to ze on
    katolik to specjalnie RM by go nie jechało (o formie nie wspominam).

    Gdyby nie był Katolikiem to dopiero by po nim "jechali".

    > Kazdy rowniez katol ma prawo bladzic i robic glupie rzeczy

    Skoro mają prawo to dlaczego chcesz im zabraniać?

    > np popierac invitro

    A co w tym takiego złego?
    Czy to, że można pomóc tym rodzinom, które nie mogą mieć dzieci w
    normalny sposób jest czymś złym?
    Przecież "in vitro" nie jest stosowane wszystkich, którzy tylko mają
    takie życzenie, ale obwarowane jest wcześniejszymi próbami wyleczenia
    bezpłodności, wszelkimi, znanymi medycynie metodami i próbami zajścia w
    ciążę tradycyjny sposób. Dopiero po spełnieniu tychże warunków, para
    może ubiegać się o "in vitro", oczywiście po spełnieniu jeszcze szeregu
    innych warunków.
    Ale oczywiście "ciemnogród" jak zwykle nawet "in vitro" potrafi
    interpretować jako spisek masonerii pedalsko-żydowsko-komunistycznej
    mający tylko i wyłącznie na celu zniszczenie rodziny i kościoła.

    > - ale jesli przy tym idzie do komunii szarga najwieksze swietosci i budzi sluszne
    oburzenie.

    Kolego, wszelkie zasady KK zostały stworzone nie przez Boga, lecz przez
    zwierzchników kościelnych i są tworzone w ściśle określonym własnym
    interesie lub wręcz z powodu ciemnoty.
    Dla przykładu zawsze mnie śmieszyło jak ksiądz, który całe życie żyje w
    celibacie i na widok kobiety dostaje wypieków na twarzy, próbuje mnie
    uczyć jak powinienem żyć z kobietą.
    Debilizm totalny.

    > Niech sie chlop zdecyduje, albo jest katolem, albo funkcjonariuszem układu. Tak
    naraz sie nie da.

    Świat się zmienia. Dlaczego więc i KK miałby nie podlegać zmianom?
    Nie wszyscy Katolicy chcą żyć jak ciemnogrodzianie.

  • 68. Data: 2015-08-01 15:07:38
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jak nie chcą żyć w ciemnogrodzie to się muszą wypisać z KK. KK może się zmieniać ale
    nie w zakresie doktryn jakie w nim stworzono. One po sworzeniu są niezmienialne.
    Ewolucja w kościele polega na tym że kiedyś chodzili bez butów a teraz jeżdzą
    samochodami. Wiesz że według jakiejś kościelnej doktryny Ziemia w XXwieku była
    płaska. W końcu musieli zmienić doktrynę. Zrobili to bez specjalnergo rozgłosu. Nie
    wiem jak Ty ale ja według KK urodziłem się na płaskiej Ziemi. Kościół nie może się
    zmieniać ani ewoluować w zakresie wiary bo każda zmiana będzie odbierana że lipę
    gonią. Jak nie będą nic zmieniać to robi się śmiesznie jak z płaską Ziemią. Religię
    można opisać jak by była funkcją. KK miał już swoje maksimum. Teraz jest fukcją
    opadającą do zera. Im będzie bliżej zera którego nigdy nie osiągnie tym wolniejszy
    będzie spadek. Za to Islam jest w okolicach maksimum.

  • 69. Data: 2015-08-01 15:15:35
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu sobota, 1 sierpnia 2015 14:07:31 UTC+2 użytkownik Uzytkownik napisał:
    > Poczytaj więcej jego felietonów, a zrozumiesz jaki ma w tym cel.

    moze kiedys, tam czytam regularnie tylko ziemkiewicza, a ten sie napotoczył
    przypadkiem

    > Skoro mają prawo to dlaczego chcesz im zabraniać?

    Kazdy czasem robi zle i nie jest to zaden powód na przyzwolenie złu. Ludzie kradną -
    chcesz zlikwidowac zakaz kradziezy?

    > A co w tym takiego złego?

    tłuklismy to niedawno zatem w skrócie:
    Jedna z podstawowych zasad społecznych: zakaz mordowania - inaczej mówiąc jesli sie
    dopusci akceptowalnosc zabijania to nie ma zadnych przeszkód by to rozszerzac na inne
    przypadki np emerytów czy inwalidów. Hitler juz próbował.
    Biologia: pierwsza kompletna genetycznie komórka to człowiek na poczatkowym etapie
    zycia.
    Zatem invitro poprzez produkowanie nadliczbowych zarodków z załozenia musi je zabic.
    Akceptowalna byłaby produkcja zarodków (2 czy 3, baba to nie królik)tak by wszystkie
    były wszczepione, nie były selekcjonowane i mialy szanse urodzenia.

    > Czy to, że można pomóc tym rodzinom, które nie mogą mieć dzieci w
    > normalny sposób jest czymś złym?

    zabijanie jest czyms złym.

    > Kolego, wszelkie zasady KK zostały stworzone nie przez Boga, lecz przez
    > zwierzchników kościelnych i są tworzone w ściśle określonym własnym
    > interesie lub wręcz z powodu ciemnoty.

    Oweszem, przez Boga. Wątek o jeziorze pamietasz? Poczytaj. Mozemy jeszcze raz jesli
    sobie zyczysz :)

    > Świat się zmienia. Dlaczego więc i KK miałby nie podlegać zmianom?
    > Nie wszyscy Katolicy chcą żyć jak ciemnogrodzianie.

    KK oczywiscie podlega zmianom - tyle ze podstawowa doktryna nie ulega zmianom.
    Mozesz mnie nazywac durniem - ale wykazac to bedzie ci raczej trudno :)

    b.

  • 70. Data: 2015-08-01 19:34:03
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

> [...]
    opadającą do zera. Im będzie bliżej zera którego nigdy nie osiągnie tym wolniejszy
    będzie spadek. Za to Islam jest w okolicach maksimum.

    Jeżeli Kościół ma przetrwać to musi zaakceptować zmiany i zmieniać swoje
    doktryny, które same także ewoluowały. Problemem Kościoła jest to, że
    nie nadąża on za rozwojem nauki i zachodzącymi zmianami i przez to
    postrzegany jest jako "ciemnogród".