    From: "Tomasz" <t...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Budowa malego domku na plycie fundamentowej
    Date: Thu, 4 Feb 2016 12:37:16 +0100

    Użytkownik "Budyń" <b...@r...pl> napisał

    ja :-) tak robiłem samodzielnie https://www.youtube.com/watch?v=Kwg0qX-7vsU

    bez problemu daje sie kupic gotowe. Brałem w Tartakis Bielawa, są od tego
    firmy.
    Zresztą jak budowe zlecisz firmie to one se znajdzie dostawce.

    Dzięki za Wasze posty pełne optymizmu. Chyba dam sie namówić na
    kanadyjczyka.
    Tak jak pisałem zamierzam budowac na wsi koło Ostrowca Świętokrzyskiego.
    Zrobię rozeznanie czy są tam jakieś firmy doświadczone w budowie
    Kanadyjczyków.

    Pytanie do budynia:
    piszesz : "tak robiłem samodzielnie " ale na filmie widzę że stawiasz ściany
    z gotowych prefabrykatów. Kto robił te prefabrykaty i na podstawie jakigo
    projektu, indywidualnego czy standardowego jakie robi fabryka?

    --
    Tomasz