  • 41. Data: 2012-05-07 10:03:10
    Temat: Re: Budownictwo "jednorodzinne" w Rumunii i nie tylko
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 7 maja 2012 09:48:22 UTC+2 użytkownik quent napisał:
    > Kurde Kris... dobrze prawisz.
    > Mam wrażenie jednam, że kiedyś się z Tobą o to spierałem ;-)

    O to raczej nie. O kilka innych spraw spory były;) I z niektórymi twoimi pogladami do
    dzisiaj się nie zgadzam.
    W tej sprawie jednak pełna zgoda.
    Pamietam jak tu kiedys , ktoś się zachwycał ze gdzies MPZP ustala kolor, dachu,
    wysokośc krawezników , rodzaj płotu itp.
    Można i tak ale to obniża wartośc działek w tamtym terenia bo np jak w życiu nie
    kupiłbym działki na której nie mógłbym wybudowac domu takiego jaki mi się spodoba.

  • 42. Data: 2012-05-07 10:03:36
    Od: anhin <a...@g...pl>

    > Nie rozumiesz.
    > W normalnym kraju, w kwestiach spornych, decyduje sąd a nie żaden "Ty".

    ależ chodzi o wolność korzystania ze swojej własności. Co ma do rzeczy
    sąd, skoro już ustaliliśmy, że o naruszaniu praw innych nie może być mowy?

  • 43. Data: 2012-05-07 10:04:23
    Od: anhin <a...@g...pl>

    > Ja nie wiem czy rozumiesz ale skoro tak twierdzisz...

    cóż, dzięki za podsumowanie.

  • 44. Data: 2012-05-07 10:05:19
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2012-05-07 10:03, anhin pisze:
    > skoro już ustaliliśmy, że o naruszaniu praw innych nie może być mowy?

    Mówiłem, że nie rozumiesz

  • 45. Data: 2012-05-07 10:09:34
    Od: anhin <a...@g...pl>

    > Mówiłem, że nie rozumiesz

    ok, rzeczywiście pewnych rzeczy nie rozumiem, choć zapewne nie myślimy o
    tych samych rzeczach. I niech już tak zostanie.

  • 46. Data: 2012-05-07 10:09:54
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 7 maja 2012 09:59:36 UTC+2 użytkownik quent napisał:
    >. Dyskoteka, śmierdzący grill, palenie śmieci

    To moga byc uciazliwe dla sąsiadów rzeczy i ew spory można rozstrzygnąć w sądzie

    >czy pałac w stylu cygańskim.

    W czym Tobie przeszkadza że ktoś Sobie na SWOJEJ działce postawił pałac w stylu
    cygańskim. Czy jest to jakaś uciązliwość? A pewnie temu komus Twój dom sie kompletnie
    nie podoba.
    Ja wybudowałem dom taki jak mi i zonie sie podobała, sasiad z boku postawił
    tzw"stodółke"- 4 sciany, dwuspadowy dach. Kompletnie nie w moim guście ale co mi do
    tego. Jego działka jego dom.

  • 47. Data: 2012-05-07 10:19:58
    Od: anhin <a...@g...pl>

    W dniu 2012-05-07 10:09, Kris pisze:

> [...]
    tzw"stodółke"- 4 sciany, dwuspadowy dach. Kompletnie nie w moim guście ale co mi do

    dyskoteka z zajebistą muzą uciążliwa? A grill? Przecież każdy normalny
    człowiek uwielbia grilla!

    Widzisz, ludzie naprawdę są różni. Jednym przeszkadza hałas, innym
    smród, a innym chaos przestrzenny i estetyczny. Zdarzają się
    przewrażliwieni pieniacze, to prawda. Problem polega na tym, że głośniki
    można wyłączyć, grilla wygasić, a paskudztwo na widoku zostanie
    kilkadziesiąt lat. Obawiam się, że na ten temat się nie dogadamy.

  • 48. Data: 2012-05-07 10:26:57
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 7 maja 2012 10:19:58 UTC+2 użytkownik anhin napisał:
    >Problem polega na tym, że głośniki
    > można wyłączyć, grilla wygasić,

    Bardzo manipulujesz porównując grila, muzyke z wyglądem domu

    > a paskudztwo na widoku zostanie
    > kilkadziesiąt lat. Obawiam się, że na ten temat się nie dogadamy.

    Problem w tym ze to co Twoim zdaniem jest paskudztwem indla innych moze byc perełką
    architektury. Patrz w tym watku: Jackarowi podoba sie prezentowany pałacy, kilku
    innych uwaza że to kicz i dom dla klauna..
    Powtórze: Twój sasiad zza płota może uwazac że Twój dom to paskudzctwo. I co
    przerobisz chałupe tak aby nie szpeciła otoczenia sasiada

  • 49. Data: 2012-05-07 10:39:34
    Od: anhin <a...@g...pl>

    > Bardzo manipulujesz porównując grila, muzyke z wyglądem domu

    niby dlaczego? Zapewniam Cię, że znam co najmniej kilkanaście osób, dla
    których widok "gustownego" domku z kolumnami, balustradami, lukarnami,
    szprosami, stiukami i kutymi balustradami po drugiej stronie ulicy byłby
    (a w jednym wypadku niestety jest) torturą porównywalną z nocnymi
    balangami u sąsiadów.

> [...]
    > Powtórze: Twój sasiad zza płota może uwazac że Twój dom to paskudzctwo. I co
    przerobisz chałupe tak aby nie szpeciła otoczenia sasiada

    cóż, przede wszystkim nie zaprojektowałbym sobie domu nie pasującego
    (według powszechnie przyjętych kryteriów ładu przestrzennego i dobrej
    praktyki architektonicznej) do otoczenia. A jeśli mimo to mój dom komuś
    by przeszkadzał -zastanowiłbym się nad przesłonięciem elewacji od jego
    strony jakąś zielenią. Czy to dla Ciebie dziwaczne?

  • 50. Data: 2012-05-07 10:51:17
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2012-05-07 10:39, anhin pisze:
> [...]
    > szprosami, stiukami i kutymi balustradami po drugiej stronie ulicy byłby
    > (a w jednym wypadku niestety jest) torturą porównywalną z nocnymi

    Zastanów się jak daleko jest od tego np. do chęci cenzorowania ubioru,
    uczesania itp.