  • 111. Data: 2012-05-15 13:37:31
    Temat: Re: Budownictwo "jednorodzinne" w Rumunii i nie tylko
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Kris wrote:

    > 10zł na godzine to dosyć popularna stawka dla pracowników firm
    > budowlantych/instalacyjnych w moim regionie. I to najczesciej albo
    > "na czarno" albo umowy śmieciowe.
    > Na ale gwoli ścisłości 10zł to nie 2$ a 3$

    skąd jesteś...

    mam wątpliwości czy za takie stawki w mojej okolicy znalazło by sie
    fachowców, oczywiście do kopania rowu i burzenia ścian pewnie tak.

    miałem pomocnika zatrudnionego przy tej stawce po półtora tygodnia poszedł
    gdzie indziej.

  • 112. Data: 2012-05-15 14:06:37
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 15 maja 2012 13:37:31 UTC+2 użytkownik Marek Dyjor napisał:
> [...]

    Pomorze.
    Kilkadziesiąt km od Trójmiasta
    > miałem pomocnika zatrudnionego przy tej stawce po półtora tygodnia poszedł
    > gdzie indziej.

    10zł na godzine razy 10gopdzin dziennie to 2000zł jest. Czy dużo czy mało? Tyle jest
    i tyle. 100zł dniówka. A i tak sporo osób bez pracy jest.
    A w sklepach(tych małych prywatnych) to "mnajnizsza krajowa" czyli 1100 na ręke.
    W agencji ochrony stróz pilnujacy jakiejs budowy, czy siedzacy na recepcji w
    zakładzie dostaje 5zł/godz. Wiem że to niewiarygodne ale tak jest.
    Moja teściowa pracuje 6 godzin dziennie(bez sobót i niedziel) w zakładzie opieki-
    opiekuje sie starszymi, schorowanymi osobami w ich domach(dojechać, dojść musi na
    swój koszt). Mam dostep do jej konta- za kwiecień dostała 660zł, marzec 733zł, za
    luty 691, za styczeń 703zł

  • 113. Data: 2012-05-15 17:54:01
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Kris wrote:

> [...]
    > domach(dojechać, dojść musi na swój koszt). Mam dostep do jej konta-
    > za kwiecień dostała 660zł, marzec 733zł, za luty 691, za styczeń

    Jak widać płace mocno zależą od rejonu kraju.

    W okolicach Krakowa jest dość drogo :)