  • 151. Data: 2015-05-25 10:49:57
    Temat: Re: Budujemy Polskę
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 25 maja 2015 10:43:04 UTC+2 użytkownik r...@g...com
    napisał:

    > No chyba bardziej marionetkę niż PBK być nie można. Tamten podpisywał wszystko jak
    leci i nawet nie czytał. Niedawno się okazało, że nie wie, że prezydent podpisuje się
    pod budżetem.

    Ten nowy będzie wszystko wiedział. Zaraz go obsiądą eksperci od skrobanek, samolotów
    i chgw czego jeszcze. Pomimo ze za dużo taki kierownik państwa nie może to tym co
    może ma`szansę nagotować niezłego bigosu. Nic o gościa nie mam, mam za to do jego
    przyszłych doradców.

  • 152. Data: 2015-05-25 11:23:38
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Dlaczego nazywasz marionetkę "budowniczym"?

    No chyba bardziej marionetkę niż PBK być nie można. Tamten podpisywał
    wszystko jak leci

    Kłamiesz!

    > i nawet nie czytał.

    A skąd to przypuszczenie? Byłeś i widziałeś czy tak sobie zgadujesz sądząc
    po sobie?

    > Niedawno się okazało, że nie wie, że prezydent podpisuje się pod budżetem.

    Budżetu nie może zawetować.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 153. Data: 2015-05-25 11:34:47
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    napisał:

    > No chyba bardziej marionetkę niż PBK być nie można. Tamten podpisywał wszystko jak
    leci i nawet nie czytał. Niedawno się okazało, że nie wie, że prezydent podpisuje się
    pod budżetem.

    Otóż to. O pbk ze jest prezydentem platformersów wiemy, udowodnil to. (kwasniewski
    sie potrafil od sld odciac) - o dudzie na razie nie wiemy nic - wiec jesli piszesz ze
    jest marionetka jestes strasznienie obiektywny. Innemu bym sie nie dziwil - tobie
    tak.

    Ciekawie to zaczyna wygladac - ciekawe czy pis bedzie umial to wykorzystac
    marketingowo.

    b.

  • 154. Data: 2015-05-25 11:37:24
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    Budyń wrote:

    > Ciekawie to zaczyna wygladac - ciekawe czy pis bedzie umial to wykorzystac
    marketingowo.

    <Nostradamus mode on>Na jesień koalicja PiS ze znanym muzykiem.</>

    Pozdrawiam, Piotr

  • 155. Data: 2015-05-25 13:05:18
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2015-05-25 o 11:23, Ergie pisze:
    > Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > No chyba bardziej marionetkę niż PBK być nie można. Tamten podpisywał
    > wszystko jak leci
    >
    > Kłamiesz!

    Wywłaszczenie OFE,
    Ostatnia (polityczna) nowelizacja prawa o ruchu drogowym
    http://prawonadrodze.org.pl/teraz-kazdemu-mozna-zabr
    ac-prawo-jazdy-msw-przeforsowalo-swoje-chore-pomysly
    /

    Mało?

    No jak czytał, skoro podpisuje i kieruje do TK. Zdrowy człowiek
    poczekałby z podpisaniem na wyrok TK.

    > A skąd to przypuszczenie? Byłeś i widziałeś czy tak sobie zgadujesz
    > sądząc po sobie?

    j.w.

    --
    Pete

  • 156. Data: 2015-05-25 13:13:28
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 25 maja 2015 13:05:21 UTC+2 użytkownik Pete napisał:
    > No jak czytał, skoro podpisuje i kieruje do TK. Zdrowy człowiek
    > poczekałby z podpisaniem na wyrok TK.
    Generalnie z tym TK to PBK jakies dziwne jazdy ma. Kilkakrotnie zarzucał
    kontrkandydatowi że np. ustawe o objęciu SKOKach(gwarancje BFG) opóźniano poprzez
    skierowano do TK. Kurcze przecież zbadanie zgodności przez TK to jak najbardziej
    legalna możliwość i np. w tej konkretnej ustrawie kilka niezgodności z konstytucja TK
    wypunktował. Wiec jak można robić zarzut z tego że ustawa zostaje skierowana do TK?

  • 157. Data: 2015-05-25 13:35:03
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Pete" napisał w wiadomości grup

    > Mało?

    Czy to jest "wszystko"? Nie, a więc kłamiesz!

    > No jak czytał, skoro podpisuje i kieruje do TK. Zdrowy człowiek poczekałby
    > z podpisaniem na wyrok TK.

    ???

    A nie widzisz różnicy?
    Można najpierw podpisać i później skierować lub najpierw skierować a z
    podpisem poczekać, ale skutki obu decyzji są _inne_. Prezydent ma prawo
    wyboru i z niego korzysta widocznie jakiś powód miał, co więcej publicznie
    się nim podzielił więc poszukaj to znajdziesz dlaczego wybrał tę a nie inna
    drogę postępowania.

    > j.w.

    Wyżej jest Twoja nieznajomość procedur i kłamstwo, o które "jak wyżej" ci
    chodzi?

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 158. Data: 2015-05-25 13:36:05
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-05-24 o 07:55, Pete pisze:

    > To dowiedz się, co się stanie z kasą z OFE jak odwalisz kitę w miesiąc
    > po przejściu na emeryturę.
    > Dalej twierdzisz, że to jest twoja własność?
    > Jest taką samą jak własność $$$ w ZUS.

    Dziedziczenie mozna wprowadzic na kazdym etapie.

    > Póki co ZUS dopisuje więcej niż średnio 'zarabiają' OFE.

    I dalej nic sie nie zmienia.

    > To powiedz mi ile odłożył policjant, oficer LWP czy inny górnik przez 15
    > lat pracy na 50 lat emerytury?

    Nie no jasne. Pomysl a napewno znajdziesz jeszcze wiecej skrajnych
    przypadkow. I napewno dla nich warto rozwalac poprzedni stan.

    > Obowiązkowo finansując dług publiczny w postaci obligacji. Jeszcze raz
    > zapytam - po cholerę w tym pośrednik. Niech rząd sam sobie to zabierze ;)

    No jak nie widzisz roznicy miedzy zobowiazaniem skarbu panstwa do
    placenia za swoje dlugi w okreslonym terminie a deficytem w przyszlosci
    odsunietym dla przetrwania to ja Ci nie bede podstawy ekonomi wykladal?

    > Mial
    >
    > Z pieniędzmi państwa, chyba to sobie już wyjaśniliśmy :)

    Raczej Ty wyjasniles sobie. Masz miec dopisywane i tyle Cie interesuje.

    > Ja tam wolę mieć 10% więcej niż mniej

    Kosztem wyzszych podatkow w przyszlosci?

    > I okazało się, że kapitał zgromadzony w OFE może 'o rety' zmaleć.
    > Kto mi wypłaci teraz moją emeryturę?

    A jak Ci dopisza i za razem wprowadza wyzsze podatki, albo wzrosnie
    inflacja to tez bedziesz uwazal, ze nie zmalalo? Niby skad wezma w
    przyszlosci, jak utrzymywany stan rzeczy opiera sie pracujacych
    przyszlych pokoleniach? Rzecz w tym, ze ruch rzadu zabetonowal
    istniejacy stan zamiast go naprawic. Problem deficytu wroci za jakis
    czas. Co do tego nie ma watpliwosci. Mozemy na dzis cieszyc sie z
    mydlenia oczu jak to rzad dopisuje na kontach ZUS. Tylko zobaczymy jakim
    kosztem.

    Pozdro.. TK

  • 159. Data: 2015-05-25 13:53:08
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    oglegroups.com...

    > Otóż to. O pbk ze jest prezydentem platformersów wiemy, udowodnil to.
    > (kwasniewski sie potrafil od sld odciac)

    ROTFL

    Ja rozumiem, że nie lubisz PO ale po co tak zakłamujesz rzeczywistość?

    Czy Tusk uczestniczył w kampanii BK? Nie? Ani razu mu nie pomógł.
    Najbardziej rozpoznawalny członek i faktyczny szef partii opuszcza swojego
    rzekomego "kolegę" a staraniu o reelekcję. To jest fakt i trzeba mieć klapki
    na oczach by tego nie widzieć.

    Drogi BK i PO się rozeszły tuż po wyborach gdy BK zamiast ludźmi Tuska
    otoczył się niezależnymi.

    > - o dudzie na razie nie wiemy nic - wiec jesli piszesz ze jest marionetka
    > jestes strasznienie obiektywny. Innemu bym sie nie dziwil - tobie tak.

    :-)

    Słucham co takiego promuje Duda wbrew PiS? Podaj przykład jakiejkolwiek
    sprawy w której ma inne zdanie niż PiS. Potrafisz? Ja nie potrafię,
    śledziłem jego kampanię i nie zauważyłem nic od siebie - ot człowiek bez
    własnego zdania - czyli marionetka.

    > Ciekawie to zaczyna wygladac - ciekawe czy pis bedzie umial to wykorzystac
    > marketingowo.

    Tak naprawdę wszystko zależy od osobistych ambicji Kaczyńskiego. Jeśli
    kampania będzie pod hasłem Kaczyński na premiera to PiS dostanie +/- 30, a
    Kukiz +/- 15. Natomiast jak PiS będzie głosić innego kandydata (po wyborach
    mogą się z tego wycofać) to sądzę że dostaną +/- 35 a Kukiz +/- 10%

    Przy PO oscylującym w granicach 30-35 postawa Kaczyńskiego - to czy
    się"schowa" czy będzie "promował" będzie moim zdaniem decydująca o tym kto
    dostanie większość.

    Natomiast jeśli chodzi o rządzenie to już może być różnie. PSL niżej 10
    raczej nie spadnie, a i lewica kilka głosów zdobędzie, więc niekoniecznie
    PiS + Kukiz będą mieli większość.

    No i to wszystko przy milczącym założeniu że Kukiz zechce być przystawką
    PiS, jak na razie w wywiadach się od tego odżegnuje, a wtedy może się okazać
    że PiS wygra (nominalnie) , ale nie będzie miał z kim zawiązać koalicji -
    tak jak w przypadku wyborów samorządowych i faktycznie władza pozostanie w
    rękach PO-PSL.

    Aha no i otwartą pozostaje Kwestia jak długo elektorat Kukiza będzie się
    karmił jedynie byciem "anty" ktoś kiedyś zapyta o program i Kukiz będzie
    musiał się określić a to też może wiele zmienić.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 160. Data: 2015-05-25 14:56:44
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu poniedziałek, 25 maja 2015 13:53:53 UTC+2 użytkownik Ergie napisał:
> [...]
    > rzekomego "kolegę" a staraniu o reelekcję. To jest fakt i trzeba mieć klapki

    znow mowimy o dwoch roznych sprawach -nie twierdzilem ze tusk go wspieral - ale
    przeciez platforma w 100%. Ile razy pbk sie postawil platformie? Zdaje sie ze mało
    albo wcale. A kwasniewski to potrafil.

> [...]
    > sprawy w której ma inne zdanie niż PiS. Potrafisz? Ja nie potrafię,
    > śledziłem jego kampanię i nie zauważyłem nic od siebie - ot człowiek bez

    jakies jezykowe lamance wyprawiasz. Jesli ja, hipotetycznie, mialbym takie same
    poglady jak pis to jestem marionetką prezesa? Brednie niegodne ciebie.
    Marionetką mozesz go nazwac jesli cos zaplanuje, prezes warknie a on sie wycofa z
    pomysłu. Dopiero wtedy...

> [...]
    > Przy PO oscylującym w granicach 30-35 postawa Kaczyńskiego - to czy
    > się"schowa" czy będzie "promował" będzie moim zdaniem decydująca o tym kto

    kaczor juz powiedzial ze bedzie premierem jesli wygraja, nie widac unikow. Co tez
    moze miec znaczenie. Ci ktorzy go nienawidza i tak nie zaglosuja na pis niezaleznie
    czy bedzie schowany czy nie.

> [...]
    > tak jak w przypadku wyborów samorządowych i faktycznie władza pozostanie w

    sie zobaczy, kukiza planów tez jestem ciekaw.

    b.