  • 41. Data: 2018-07-06 08:24:12
    Temat: Re: Co potrzebuje do projektora zeby net w nim byl
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 5 lipca 2018 22:21:24 UTC+2 użytkownik Marek napisał:

    > Dobry jest Chromecast ale to raczej tylko do YouTube.
    Chromecast u Zenka nie bardzo.
    Zenek nie potrzebuje czegoś co przekazuje obraz z tableta np na projektor tylko
    czegoś co na własny system, przeglądarkę i aplikacje. Czyli TV boxa.

  • 42. Data: 2018-07-06 09:10:24
    Od: quent <x...@x...com>

    On 06.07.2018 08:24, Kris wrote:

    > Zenek nie potrzebuje czegoś co przekazuje obraz z tableta np na projektor

    Chromecast ma własny system i wbudowane programy:
    https://www.google.com/chromecast/audio/apps/

    Telefon potrzebny jest tylko jako sterownik - play, pauza itp.
    Nie ma transferu (streamingu) między telefonem a chromecastem.
    Do ogładania filmów (netflix/hbo/cda/youtube i inne) oraz do słuchania
    muzy (Spotify/Tidal i inne) nadaje się znakomicie.

    Klawiatury nie podłączysz ale jak chcesz przeglądać net wklepując dużo z
    klawiatury to można to robić via dowolny domowy komputer/laptop/netbook,
    którzy klonuje obraz z chroma na chromecast choć wtedy już jest transfer
    między urządzeniami.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 43. Data: 2018-07-06 09:41:31
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2018-07-06 o 09:10, quent pisze:

> [...]
    > Do ogładania filmów (netflix/hbo/cda/youtube i inne) oraz do słuchania
    > muzy (Spotify/Tidal i inne) nadaje się znakomicie.

    Chłopie, kompromitujesz się. Znajdź sobie pierwszą lepszą recenzję
    chromecasta na YT i zobacz na jakiej zasadzie to działa.

    --
    Pete

  • 44. Data: 2018-07-06 10:03:38
    Od: quent <x...@x...com>

    On 06.07.2018 09:41, Pete wrote:

    > Chłopie, kompromitujesz się. Znajdź sobie pierwszą lepszą recenzję
    > chromecasta na YT i zobacz na jakiej zasadzie to działa.

    Ja to ma od wielu lat i używam codziennie... chłopie.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 45. Data: 2018-07-06 10:31:21
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Saturday, June 30, 2018 at 11:45:01 PM UTC+2, Zenek Kapelinder wrote:
    > Nie napisali ze wspolpracuje z myszka i bezprzewodowa klawiatura. Ogladalem juz ta
    przystawke. Ktos dal linka do aukcji.

    Xiaomi Mi Box 4k ma bluetootha i gniazdo USB
    obecnie na aliexpresie ~ 40$ z wysylka do PL

    Mam podpieta klawiature przez USB (readiowa) i dziala

    a 4k? Ja uzywam na starym TV, ktory nie odbiera juz nic przez antene( DVB-T ),
    rozdzielczosc oczywiscie ma mniejsza (HD), ale to 4k w przystawce tak naprawde
    oznacza, ze ma odpowiednia wydajnosc (procesor...). Kupilem, ze by np. dluzej dalo
    sie aktualizacje android utrzymywac no i zeby w miare szybko dzialalo.
    Ma prawdziwego android TV (bardziej przystosowany do remote kontrolerow niz
    dotykowego ekranu)

    https://blog.bobiko.pl/2017/02/recenzja-xiaomi-mi-bo
    x-4k/

    jak podpiac https://www.youtube.com/watch?v=T-U0EQoVpgU&vl=pl

  • 46. Data: 2018-07-06 11:01:44
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2018-07-06 o 10:03, quent pisze:

    > Ja to ma od wielu lat i używam codziennie... chłopie.

    Albo masz coś innego niż google chromecast albo ... bredzisz...

    --
    Pete

  • 47. Data: 2018-07-06 11:03:58
    Od: quent <x...@x...com>

    On 06.07.2018 11:01, Pete wrote:
    > Albo masz coś innego niż google chromecast albo ... bredzisz...

    Albo sam się właśnie skompromitowałeś.
    Mam ich kilka... chłopie. 2x video i 1x audio

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 48. Data: 2018-07-06 11:26:28
    Od: WS <L...@c...pl>

    W dniu piątek, 6 lipca 2018 10:31:22 UTC+2 użytkownik WS napisał:

    > jak podpiac
    oczywiscie zly link z podpinaniem klawiatury, mial byc:

    https://www.youtube.com/watch?v=DzEbMz_pZEA

  • 49. Data: 2018-07-06 12:27:04
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2018-07-06 o 11:03, quent pisze:

    > Albo sam się właśnie skompromitowałeś.
    > Mam ich kilka... chłopie. 2x video i 1x audio

    Jednak bredzisz

    --
    Pete

  • 50. Data: 2018-07-06 12:30:20