  • 381. Data: 2015-03-03 15:55:38
    Temat: Re: Cos dla XL [cross]
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 02.03.2015 21:27, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Nemrod" napisał w wiadomości grup

    > Eee, pytałeś "ustnie" czy "pisemnie", bo jeśli pisemnie, to nie zapytasz
    > o nic innego, jak o notację - nieprawdaż?

    Ustnie to ta mała religijna kurewka nie miałaby odwagi - zza klawiatury
    grozi wszystkim naokoło, a jakby się tylko zaczął rzucać, to nawet
    dziecko by mu ręce w supełek zawiązało.

    To tego tępego rezultatu incestu nie dociera, że istnieją chociażby
    różne metryki i zadając pytanie należy dokładnie określić całą dziedzinę.

    --
    Boga prawdopodobnie nie ma.
    A teraz przestań się martwić

  • 382. Data: 2015-03-03 15:57:26
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 02.03.2015 21:10, Nemrod pisze:

    > Jedno jest pewne - nie ma najmniejszego sensu brać go na poważnie,
    > bo jest tylko głupim i wulgarnym bluźniercą i bluzgaczem, któremu
    > trzeba porządnie nakopać i dokonać deportacji do jakiejś kopalni
    > lub kamieniołomu.

    Przedstawiłbyś się uczciwie, mała tchórzliwa kurewko, to raz-dwa za
    swoje groźby rzucane na wszystkich którzy nie przyklaskują twojemu
    religijnemu bełkotowi, zostałbyś za kark zaprowadzony do lokalnej komendy.

  • 383. Data: 2015-03-03 16:01:07
    Temat: Re: Cos dla naszego przyglupa XL [cross]
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 02.03.2015 11:53, Ikselka pisze:

    > Dokładnie. Niestety innych argumentów tu użyć nie można - ignorant, cham i
    > prostak tak już ma, że musi sam po łbie dostać, żeby zrozumieć.

    A kto ci rączki rozbuja, mała kurewko?

  • 384. Data: 2015-03-03 16:02:07
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 01.03.2015 23:35, @ pisze:

    > Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...com> napisał w
    > wiadomości news:md0355$a2q$1@node2.news.atman.pl...

    > No to zycze Ci dziecka z NOP, tak w imie dobrodziejstw plynacych ze
    > szczepionek.

    A ja życzę całej ludzkości, żeby ci meteoryt w łeb przywalił.

    Ale będzie echo od tego pustogłowa!

  • 385. Data: 2015-03-03 16:03:07
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 02.03.2015 17:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Ikselka i...@g...pl ...

    > Pogubiłem się.
    > Ty jestes ta nieobrazająca?
    > Spadłem z krzesła ze smiechu...

    Prymitywni degeneraci pokroju ikselki mają prymitywną "moralność" - co
    oni robią zawsze jest dobre z definicji.

  • 386. Data: 2015-03-03 16:05:19
    Od: adam <a...@w...pl>

    W dniu 2015-03-03 o 13:22, Ikselka pisze:
    > Po raz enty: _NIE JESTEM_ nauczycielką. To po pierwsze. Po drugie -
    > środowisko nauczycielskie samo dostatecznie źle się prezentuje i to własnie
    > dlatego z niego _WYSZŁAM_.

    Dobry nauczyciel, a pewno za takiego się uważasz, to powołanie,
    zamiłowanie, miłość do młodzieży (bardzo górnolotnie, ale to prawda).
    Jeśli w tej pracy byłaś dobra i lubiłaś ją, to dlaczego zrezygnowałaś?
    Środowisko? Jest jak każde inne. Przeciwnie, trzeba było uczyć i dawać
    przykład, że może być inaczej. Ale Ty chyba miałaś problemy i z tym
    dawaniem przykładu i ze środowiskiem nauczycielskim i uczniowskim.

  • 387. Data: 2015-03-03 16:48:02
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia 03 Mar 2015 14:46:58 GMT, Budzik napisał(a):

    > Użytkownik Ikselka i...@g...pl ...

    > Ciebie przykonują tylko dane tak tajne, ze tylko lekarz jest w stanie
    > przepeplać je przez płot... Zaiste smiesznie.

    Na pewno nie przekonają mnie INFORMACJE ze sprzedajnych mediów. Jestem
    wolna - MAM WYBÓR.
    --

    XL
    pewni siebie.

  • 388. Data: 2015-03-03 16:50:13
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 03 Mar 2015 15:36:04 +0100, adam napisał(a):

    > (...) itd
    >
    > Nie chodzi mi akurat o szczepionki, ani żaden konkretny inny temat, ale
    > o ogół zachowań, które prezentuje na kilku grupach przez szereg lat.

    LeoTar powiedział samą esencję - ale dopiszę: nie tylko PRAWDZIWY
    NAUCZYCIEL (którym owszem, byłam - i własnie dlatego musiałam odejść i mam
    na to niezbite dowody), ale każdy PRAWDZIWIE WOLNY człowiek.
    --

    XL
    pewni siebie.

  • 389. Data: 2015-03-03 17:08:10
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia 03 Mar 2015 14:47:05 GMT, Budzik napisał(a):

    > Użytkownik Ikselka i...@g...pl ...

    > Uff...

    A powinienieś żałować.
    --

    XL
    pewni siebie.

  • 390. Data: 2015-03-03 17:26:19
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 03 Mar 2015 16:05:19 +0100, adam napisał(a):

    > Dobry nauczyciel, a pewno za takiego się uważasz, to powołanie,
    > zamiłowanie, miłość do młodzieży (bardzo górnolotnie, ale to prawda).
    > Jeśli w tej pracy byłaś dobra i lubiłaś ją, to dlaczego zrezygnowałaś?

    Z powodu ww przeze mnie cech środowiska nauczycielskiego. Tylko i
    wyłącznie. Bo w tym środowisku NIE WOLNO się wyłamywać. Kiedy się
    wyłamujesz, a zwłaszcza kiedy stać Cię na bycie PONAD jednostkowy interes,
    zaczyna działać mechanizm "wspólnoty", ale tylko wtedy - ściągają człowieka
    w dół. Albo musi odejść. Ja wybrałam to drugie.

    > Środowisko? Jest jak każde inne.

    Nie, paskudne moralnie i ideologicznie.

    > Przeciwnie, trzeba było uczyć i dawać
    > przykład, że może być inaczej.

    Piękna idea, nie mająca przełożenia na realia DZISIEJSZEJ polskiej szkoły,
    gdzie etos zawodu równa się dziś lizaniu d... władzy w zamian za utrzymanie
    znaczącej w wyborach liczby etatów. Uczniów ma się gdzieś - i władza, i
    nauczyciele.

    > Ale Ty chyba miałaś problemy i z tym
    > dawaniem przykładu i ze środowiskiem nauczycielskim i uczniowskim.

    Ze środowiskiem nauczycielskim, jak najbardziej. ZWOLNIONO mnie (czyt.
    wygryziono) de facto (bo oczywiście zarzuty oficjalne były inne, przeczące
    dokumentacji mojej pracy, której to dokumentacji oczywiście nie chciano
    okazać Sądowi Pracy) z powodu jawnego (dowodzi tego wywiad w prasie, bo aż
    prasa DO MNIE JEDNEJ SPECJALNIE przyszła) odcięcia się od strajków
    nauczycielskich o pieniądze w kwocie całe 20zł/mc (jak to, przecież tam
    sami najlepsi brali udział, ci, co przykład dają - w Twej porywajacej
    wizji), a potem już NIE CHCIAŁAM wrócić, kiedy zapraszano. I nie wrócił
    nikt z moich Kolegów, których tak samo wygryziono.
    --

    XL
    pewni siebie.