  • 521. Data: 2015-03-04 23:11:15
    Temat: Re: Cos dla naszego przyglupa XL [cross]
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 04.03.2015 o 22:07, Ikselka pisze:

    > "Ślad" to nie musi być cząsteczka, wystarczy trwała zmiana (na skutek
    > działania substancjia aktywnej) pewnych właściwości wody, względem których

    "Pewnych"? A jakich? Bo struktura wody jest doskonale poznana i jest
    trywialna. Takoż jej właściwości. "Pamięć wody" to bajka powtarzana
    przez idiotów wierzących w straszące po zamkach duchy, porwania przez
    kosmitów i płaska Ziemię.

    > Ty akurat nie masz pojęcia o wyobrażeniu. W ogóle wątpię, czy wiesz o
    > wodzie więcej ponad "H2O"...
    >
    > http://www.biotech.uni.wroc.pl/wp-content/uploads/20
    14/09/Biofiz.-z-el.-biofiz.-b%C5%82on-teoria.pdf
    > Polecam "1. Budowa i właściwości wody."

    Trzeba być ikselką, żeby (rzekomo) przeczytać artykuł naukowy dokładnie
    obalający jej kretyńskie urojenia o "pamięci wody" i potem powoływać się
    nań jako dowód na "pamięć wody"...

    Jeszcze trochę pogłęb swoja głupotę i zakwalifikujesz się na surowiec do
    bekonu ;-> (za przeproszeniem świń za takie obraźliwe dla nich porównanie)

    --
    Boga prawdopodobnie nie ma.
    A teraz przestań się martwić

  • 522. Data: 2015-03-04 23:12:09
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 04.03.2015 o 21:50, LeoTar pisze:

    > Ale "pamięć" o niej pozostanie. :-)

    Woda nie ma żadnej pamięci.

  • 523. Data: 2015-03-04 23:20:39
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 2015-03-04 o 22:59, Budzik pisze:

> [...]
    opacz-chorzy-na-gry

    > Jak widac wystarczyło odrobine zdrowego rozsadku zeby powiedziec sprawdzam.

    Podejrzewam, że ci, którzy wtedy burzyli się, że Kopacz nie zakupiła
    tych szczepionek przeciwko grypie, rekrutują się z tego samego
    towarzystwa, co antyszczepionkowcy.

    Ewa

  • 524. Data: 2015-03-04 23:32:39
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Ikselka i...@g...pl ...

    > A coś się tak stricte szczepień uczepił? - chodzi o taką samą (jak za
    > Stalina i Hitlera) POLITYKĘ PRZYMUSU i kłamliwą propagandę. Dziś służy
    > ona innym celom - vide szczepienia.

    Sadziłem, ze rozmawiamy o szczepionkach...
    Wiec nie widze sensu rozciagania dyskusji na az tak ogólne poziomy.
    Oczywiscie sa przymusy bardziej sensowne i mniej sensowne.

    PRzykłądowo po co jezdzac samochodem musze miec przy sobie dowód
    rejestracyjny i polise OC?
    Po co zakładajac DG oprocz EDG musze w innym miejscu otrzymać regon.
    Itp, itd.

    Ale akurat szczepionki? Gadamy od 50 postów i nadal nie wiem jaka jest
    podstawa niecheci.
    Pojawiaja sie argumenty typu: i tak by ilosc zachorować spadła, zwiazek
    szczepionki ze spadkiem zachorowań to przypadek po obecny: skoro jest
    przymus to pojawia sie niechec.
    A gdzie sensowne argumenty?

  • 525. Data: 2015-03-04 23:32:39
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik FEniks x...@p...fm ...

    > A na czym innym miałoby polegać, jak nie na wywiadzie i badaniu?
    >
    > Poza tym niby te szczepienia takie przymusowe, a jednak jak przychodzi
    > co do czego to się okazuje, że niewiele trzeba, żeby lekarz ze
    > szczepienia/szczepień zwolnił.

    Wiesz, wiele osób zwalnia sie tez z wuefu... Bo mysli, ze to madre i
    cwane...

  • 526. Data: 2015-03-04 23:32:40
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik zażółcony r...@c...op.pl ...

    > A taki test ;)
    > Wiesz, dla bardzo wielu ludzi to ogromny problem.
    > Nigdy nie byli, nie widzieli, ale się nie zgadzają, bo to ogromne
    > zagrożenie itp.

    Ale co jest zagrożeniem?
    Parady milości?
    O wszystkim mozna podyskutować pod warunkiem, ze sa sensowne argumenty a
    nie rozmowa NIE BO NIE!

  • 527. Data: 2015-03-04 23:32:40
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Andrzej Lawa a...@l...com ...

    item/29729-polskie

    > Cóż, wszystko co związane jest z palantem pod tytułem "Alex Jones"
    > należy traktować mniej-więcej tak samo, jak wypowiedzi Ericha von
    > Danikena... Osobiście byłbym bardzo ostrożny w korzystaniu nawet z tak
    > prostych informacji i niekontrowersyjnych jak aktualna godzina, jeśli
    > źródłem byłby Alex Jones lub których z jego przydupasów.
    >
    > Przy nim nasz krajowy świr, niejaki ksiądz Natanek, jest dość
    > umiarkowany i spokojny.

    O, nie znalem goscia.
    Trafiłem na pierwsze z brzegu.
    To jak to jest z tym tematem?
    Wypłacamy juz te odszkodowania?

  • 528. Data: 2015-03-04 23:32:41
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > Ale nie mieszaj rzeczy martwych z istotami ludzkimi.
    > Rycie w ziemi to rycie w ziemi.
    >
    > Wrzucanie substancji biologicznie czynnych w organizm o
    > indywidualnych, nieznanych cechach to zupełnie inna bajka. Nawet jak
    > się buduje autostradę, to się prowadzi drobiazgowe badania gruntu itp.
    > W TYM KONKRETNYM MIEJSCU/PRZYPADKU, żeby zastosować adekwatne
    > techniki jego wzmocnienia, drenażu czy co tam.
    >
    > Na czym polega przygotowanie indywidualnego programu szczepień
    > dla konkretnego pacjenta ? Że lekarz przed wstrzyknięciem
    > mikstury spyta, na co dziecko chorowało ?

    Teraz ty mieszasz.
    A jakie indywidualne przygotowanie jest potrzebne?
    Szczepionki sa uniwersalne, na kazdego działają podbnie, daja >90%
    skutecznosci.
    Czego wiecej oczekujesz?

  • 529. Data: 2015-03-04 23:59:28
    Temat: Re: Odp: Cos dla naszego przyglupa XL [cross]
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Ikselka i...@g...pl ...

    > "Własnie o zgrozo te kanadyjskie renetyw Biedronce widziałam, takze
    > włoskie i hiszpańskie inne jakieś jabłka - w Biedronce jest ich
    > przynajmniej na równi, co polskich. "

    Czyli polskie tez są...? Uff...

    > "Własnie o zgrozo te kanadyjskie renetyw Biedronce widziałam, takze
    > włoskie i hiszpańskie inne jakieś jabłka - w Biedronce jest ich
    > przynajmniej na równi, co polskich. "
    >
    > I na przyszłość, zamiast bezmyślnie/bezwolnie/posłusznie powtarzać
    > czyjeś KŁAMSTWO na temat rzekomego mojego, to raczej sam przeczytaj,
    > byle ze zrozumieniem, co ja tak NAPRAWDĘ napisałam.

    Nie wiem skąd ten powyzszy cytat ale poscie
    zasugerowałas ze są zagraniczne zamiast polskich...

  • 530. Data: 2015-03-05 00:14:18
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 2015-03-04 o 23:32, Budzik pisze:
    > Użytkownik FEniks x...@p...fm ...

    > Wiesz, wiele osób zwalnia sie tez z wuefu... Bo mysli, ze to madre i
    > cwane...

    To inna sprawa. Mnie chodzi jednak o to, że tworzy się atmosferę niemal
    terroru związanego z przymusowymi szczepieniami. Jakby te dzieci
    rzeczywiście ktoś chciał szczepionkami wybić albo przynajmniej wszystkie
    ciężko okaleczyć, a rodziców za nieszczepienie do więzienia wpędzać. A
    jak co do czego, to okazuje się, że lekarze dmuchają na zimne, żeby broń
    Boże chorego/słabego nie zaszczepić. Nawet dziś jedna znajoma mama
    mówiła mi, że jej dziecko ma zaległe szczepienie sprzed iluś lat, bo
    ciągle było przeziębione.
    Poziom zaufania wśród ludzi (do lekarzy, ale nie tylko) jest tragiczny.
    I to jest w tej całej historii najsmutniejsze.

    Ewa