  • 171. Data: 2015-05-08 18:29:11
    Temat: Re: Czajnik elektryczny 0-PL
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 8 May 2015 10:06:58 -0500, Pszemol napisał(a):

    > Odpowiesz na pytanie czy oglądałaś? Bo jakieś uniki robisz ciągle... Brzytwą
    > wymachujesz pod mikroskopem a potem kamionką się chwalisz że gładka.

    Chwalę kamionkę SZKLIWIONĄ - nie zmieniaj sensu moich wypowiedzi, bo
    kręcenie nic Ci tu nie da.

    Stal ma strukturę ziarnistą, a szkło i szkliwo mają strukturę amorficzną.
    Dlatego pod mikroskopem widzisz osobne drobiny stali, a szkliwa nie.

    --
    XL
    Kim jest ten fajny gość?

  • 172. Data: 2015-05-08 18:35:23
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 8 May 2015 10:14:19 -0500, Pszemol napisał(a):

    > No toś teraz dał czadu... kobita się nam wystrasz i zacznie plastikowe
    > kupować.

    Szkliwiony mam.

  • 173. Data: 2015-05-08 18:36:40
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 8 May 2015 10:15:23 -0500, Pszemol napisał(a):

    > Nie, nie jadłam owoców tylko jadłam jabłka... :-)))

    No i różnica jest. Nie każdy plastik to PVC.

  • 174. Data: 2015-05-08 18:38:08
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 8 May 2015 10:17:53 -0500, Pszemol napisał(a):

    > Śmieszysz mnie Ty.
    > I te Twoje bajkowe klimy w Twoim samochodzie i legionelki w czajniku :-)

    Wnosisz na butach wilgoć z otoczenia i trzymasz samochód zamknięty - to
    masz potem mgłę. Ja nie mam. Legionelli też nie mam, bo wiem, co zrobić,
    zeby jej nie było.

  • 175. Data: 2015-05-08 19:02:39
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> [...]
    >
    > Stal ma strukturę ziarnistą, a szkło i szkliwo mają strukturę amorficzną.
    > Dlatego pod mikroskopem widzisz osobne drobiny stali, a szkliwa nie.

    Ale widzialas czy nie widzialas? Bo ktorys raz z kolei pytam a dostaję
    odpowiedź wymijającą...

  • 176. Data: 2015-05-08 19:06:50
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 2015-05-08 o 14:10, Ikselka pisze:

    > Też nie. To jedyny poważny kandydat, wiec jeśli głosujesz na gajowego,
    > to... dudek.

    Ja się do ludzi przywiązuję, więc możesz schować Dudy w (ś)miech.

    Ewa

  • 177. Data: 2015-05-08 19:12:34
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 2015-05-08 o 18:38, Ikselka pisze:

    > Wnosisz na butach wilgoć z otoczenia i trzymasz samochód zamknięty - to
    > masz potem mgłę. Ja nie mam. Legionelli też nie mam, bo wiem, co zrobić,
    > zeby jej nie było.

    Bo nie oddychasz pewnie też.

    Ewa

  • 178. Data: 2015-05-08 19:15:19
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 2015-05-08 o 14:26, Pszemol pisze:

    > I przed myciem zaklejasz sobie szczelnie taśmą jakąś usta, oczy,
    > tyłek, aby Ci Twoje legionellki nie wlazły gdzie nie trzeba?

    Trzeba się jakoś bronić przed gwałtem zbiorowym!

    Ewa

  • 179. Data: 2015-05-08 19:55:06
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pani Ewa napisała:

    > Ja się do ludzi przywiązuję, więc możesz schować Dudy w (ś)miech.

    Dudy są dla Szkotów istotnym źródeł zakażeń dróg oddechowych Taki
    wilgotny w środku kozi miech -- to dopiero jest rozsadnik mikrobów
    wszelkiego gatunku! Warto wspomnieć, skoro jesteśmy przy temacie.

    Jarek

    --
    Nie dydyryduwydudydudym, lecz diduriduwidubidupiim! To nie są zawijasy
    lukrowe na torcie, mój panie, to vivace, lecz nie MOLTO vivace, czy masz

  • 180. Data: 2015-05-08 19:57:19
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Pszemol napisał:

    > Ale widzialas czy nie widzialas? Bo ktorys raz z kolei pytam a dostaję
    > odpowiedź wymijającą...

    To nie ma większego znaczenia. Bo skoro woda twarda i kamienia kupa,
    to nieważne, co jest pod jego warstwą. Chyba żeby dzbanek wymieniać
    (profilaktycznie) dwa razy do roku.

    Jarek

    --
    Tonący brzytwy się chwyta.