  • 261. Data: 2015-05-10 00:19:16
    Temat: Re: Czajnik elektryczny 0-PL
    Od: Qrczak <q...@q...pl>

    > Ba!

    Ile wypije i kiedy umrze Ba?

  • 262. Data: 2015-05-10 00:23:51
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 10 May 2015 00:10:55 +0200, Qrczak napisał(a):

> [...]
    > następnego, więc też daleko nie pojedzie.
    >
    > Są jeszcze jakieś inne głowy w tej wyliczance?

    > Na pewno nie Ty jedna bazujesz na przypuszczeniach.

    Na mmateriale naukowym bazuję - mało, ale konkretny :-)

    --

    Ikselka
    pewni siebie."

  • 263. Data: 2015-05-10 00:32:43
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 2015-05-10 o 00:19, Qrczak pisze:
    > Dnia 2015-05-10 00:14, obywatel FEniks uprzejmie donosi:

    > Ile wypije i kiedy umrze Ba?

    Ja nie, ale Ba! to wie na pewno.

    Ewa

  • 264. Data: 2015-05-10 12:09:04
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    W dniu sobota, 9 maja 2015 18:18:37 UTC+2 użytkownik Jarosław Sokołowski napisał:
    > krys pisze:

    był

    > Chodzi o wszystkie wloty do miasta Zadupie, czy do miasta Warszawa? Ja nie
    > wyobrażam sobie, by w tych znanych mi miejscach kontroli dało się zatrzymać
    > WSZYSTKICH. Chyba żeby szlaban postawić w poprzek drogi, bo na poboczu nie
    > ma już miejsca. Ci co tam stoją, zawsze mi wyglądają na stałych klientów.
    > Pewnie każdy też na takie zatrzymanie przygotowany, ma ze sobą grubą rurkę,
    > czy co też tam zwykle wożą ci, którzy się dmuchania obawiają.

    A jednak dają radę. Ja byłem kontrolowany w trzech miejscach:
    1. Za wiaduktem na Gierdziejewskiego, stosunkowo nieduży ruch, zatrzymywali bez
    większego problemu wszystkich.
    2. Przed wjazdem na most Poniatowskiego, zatrzymywali dość wybiórczo.
    3. Pod wiaduktem na Dźwigowej, nie było zmiłuj się, każdego (brak możliwości
    jakiegokolwiek manewru), ale tam jest zawsze korek więc generalnie nie wpływali na
    niego zauważalnie.
    Jeszcze widziałem w innych miejscach, ale tam sito mnie przepuściło.

    Tak więc miejsca bardzo różne (od wylotówek po centrum Warszawy) a czy cel jest
    osiągany, myślę że tak, wcześniej nikt z moich znajomych się nie zastanawiał czy
    następnego dnia można czy nie, teraz zdecydowana większość unika alkoholu na co
    najmniej 24h przed jazdą samochodem.

    --
    ZZ@private

  • 265. Data: 2015-05-10 13:54:10
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 10 May 2015 03:09:04 -0700 (PDT), ZbyszekZ napisał(a):

    > był

    > A jednak dają radę. Ja byłem kontrolowany w trzech miejscach:
    > (...)

    Pani Niedmuchana obwoła Cię niechybnie tuaj zaraz grupowym ochlajtusem z
    tego powodu :-]
    --

    XL
    NIE DAJĘ na WOŚP:

  • 266. Data: 2015-05-10 17:25:59
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan ZbyszekZ napisał:

> [...]
    > generalnie nie wpływali na niego zauważalnie.
    > Jeszcze widziałem w innych miejscach, ale tam sito mnie przepuściło.

    Z przedstawionej listy jedynie punkt drugi można zaliczyć do "znanych mi
    miejsc". No nie da się tam niewybiórczo. Teraz mi się przypomniało, że
    tak ze dwadzieścia lat temu *próbowano* poddać mnie kontroli. I to gdzie
    -- 150 metrów od domu. Taką techniką, że pan posterunkowy wsadził mi
    głowę przez okno i powiedział "chuchnij pan". Ja mu na to, że ponieważ
    jestem nieco przeziębiony, więc nie chcę być oskarżony o zamach na władzę
    przy użyciu broni biologicznej. Ponadto poddałem w wątpliwość czułość
    detektora -- bo skoro ja czuje zapach alkoholu, to moje ewentualne
    pijaństwo będzie nie do wykrycia. Zaproponowałem od razu, że wezwiemy
    radiowóz z alkomatem -- niech sprawdzą mnie i jego. Aż się kurzyło, jak
    zaczął zwiewać.

> [...]
    > nie zastanawiał czy następnego dnia można czy nie, teraz zdecydowana
    > większość unika alkoholu na co najmniej 24h przed jazdą samochodem.

    Pytanie, czy cel został dobrze postawiony. Jestem jak najbardziej za tym,
    by surowo karać pijanych kierowców. Ostatnie zmiany w prawie, to dobry
    kierunek. Tylko należało przy tym urealnić dopuszczalną dawkę, zrobić
    ją taką, jak w cywilizowanych krajach. Nie ma żadnej różnicy między
    zagrożeniem ze strony tych, co trochę wieczorem wypili, poszli spać, a
    teraz jadą, a tymi, co nie wypili, nie wyspali się, a rano senni siedzą
    za kierownicą. Szkoda energii na takie kontrole. A tych, co mają po kilka
    promili, wykrywa się innymi metodami.

    --
    Jarek

  • 267. Data: 2015-05-10 18:34:44
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 2015-05-10 o 12:09, ZbyszekZ pisze:
> [...]
    > wcześniej nikt z moich znajomych się nie zastanawiał czy następnego
    > dnia można czy nie, teraz zdecydowana większość unika alkoholu na co

    Rany, a mnie nie kazali dmuchać, nawet kiedy zahamowałam na kufrze
    poprzednika. Tak się człowiek stara, a tu nici z dmuchania.
    No ale ja we wiosze mieszkam, z jednym sklepem za rogiem. Warszawie może
    bardziej zależy na statystykach.

    Ewa

  • 268. Data: 2015-05-10 18:38:47
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    > Nie ma żadnej różnicy między zagrożeniem ze strony tych, co trochę
    > wieczorem wypili, poszli spać, a teraz jadą, a tymi, co nie wypili,
    > nie wyspali się, a rano senni siedzą za kierownicą.

    Senni, naćpani, zdenerwowani albo po prostu nadmiernie spieszący się.

    Ewa

  • 269. Data: 2015-05-10 21:18:34
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 10 May 2015 18:34:44 +0200, FEniks napisał(a):

    > Rany, a mnie nie kazali dmuchać, nawet kiedy zahamowałam na kufrze
    > poprzednika.

    Pomyśleli - "blondynka".
    Ja dmuchałam, bo pewnie pomyśleli "Blondynka - i nie wpada nikomu na
    kufer??"
    :-]
    --

    XL
    NIE DAJĘ na WOŚP - nepotyzm (rodzinny) w obrocie pieniędzmi z WOŚP, 46