  • 251. Data: 2015-05-09 21:46:00
    Temat: Re: Czajnik elektryczny 0-PL
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 09 May 2015 21:29:31 +0200, FEniks napisał(a):

    > Aż tak źle mi nie życz. Choć motywację rozumiem.

    Mam taką nadzieję.

    --

    Ikselka
    pewni siebie."

  • 252. Data: 2015-05-09 22:38:49
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 2015-05-09 o 21:45, Ikselka pisze:

    > Opatrunków Ci tu dostatek dano.

    Ja nie o sieu, ale o Cieu sieu martwieu.

    Ewa

  • 253. Data: 2015-05-09 23:37:27
    Od: Qrczak <q...@q...pl>

    > Za długo śpisz - tylko ranne ptaszki się załapują :->

    Fakt... moja ranność zaczyna się grubo poza południem.

  • 254. Data: 2015-05-09 23:42:24
    Od: Qrczak <q...@q...pl>

    > Już dawno się tego urządzenia z ustnikami nie używa, no moze czasem, kiedy
    > ktoś uważa na higienę i za nic nie chce dmuchać z odl. 2,5 cm w "trąbkę"
    > wielorazową (czytaj: zafloganą), odbierając z niej z odbitym od wnętrza
    > "trąbki" powietrzem szczepy zarazków wyhodowane przez innych.
    >
    > Teraz coraz częściej używają innych urządzeń - BEZ ustników, ba, bez
    > ŻADNEGO dmuchania. Jakbyś więcej piła, więcej jeździła, a mniej żółci
    > miała, to byś wiedziała:
    > http://www.krosno24.pl/informacje.php3?data=12988668
    68

    Że też tym niebieskim z Krosna chce się pod stolicę jeździć łapać
    pijoków. Szacun.

  • 255. Data: 2015-05-09 23:45:53
    Od: Qrczak <q...@q...pl>

    > Jak zwykle bzdety opowiadasz. XL może mieć wyższą zawartość alkoholu we
    > krwi niż XS - po wypiciu tej samej ilości napojów wyskokowych. Doczytaj o
    > dehydrogenazie, zanim znowu komuś będziesz robił te swoje "wykłady", samemu
    > g.. wiedząc.

    Domniemywam, że chodzi Ci o alkoholową.
    Cytując za ulubioną wielu encyklopedią:
    "Ze względu na to, że proces ten prowadzi do powstania aldehydu
    octowego, który jest bardziej toksyczny od etanolu, osoby z "mocną
    głową", płacą za tę cechę silniejszym kacem, większą tendencją do
    zapadania na alkoholizm i mają większe prawdopodobieństwo zachorowania
    na marskość wątroby."
    Komentując powyższe: sraty-taty.

  • 256. Data: 2015-05-09 23:52:22
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 09 May 2015 22:38:49 +0200, FEniks napisał(a):

    > Ja nie o sieu, ale o Cieu sieu martwieu.

    Nie wierzeu.

    --

    Ikselka
    pewni siebie."

  • 257. Data: 2015-05-09 23:52:55
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 09 May 2015 23:42:24 +0200, Qrczak napisał(a):

    > Dnia 2015-05-09 20:53, obywatel Ikselka uprzejmie donosi:

    68

    > Że też tym niebieskim z Krosna chce się pod stolicę jeździć łapać
    > pijoków. Szacun.

    Pierwsi byli w gugielu.
    --

    Ikselka
    pewni siebie."

  • 258. Data: 2015-05-10 00:03:19
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 09 May 2015 23:45:53 +0200, Qrczak napisał(a):

> [...]
    > głową", płacą za tę cechę silniejszym kacem, większą tendencją do
    > zapadania na alkoholizm i mają większe prawdopodobieństwo zachorowania

    Nie mówimy o kacu i o sraty-taty, tylko o badanej "policyjnie" ILOŚCI
    ALKOHOLU WE KRWI PO SPOŻYCIU.
    Są ludzie, którzy mają tzw "mocną głowę" - mogą pić równo cały czas, a
    powyższe im wzrośnie tylko do pewnego poziomu i od tej pory utrzymuje się
    na stałym poziomie, gdyż wątroba na bieżąco wytwarza enzym w ilości
    stosownej do ilości wypitego trunku.
    A smętna większość, kiedy chciałaby im dotrzymać kroku, padnie w
    przedbiegach albo zatruje się dokumentnie, gdyż wątroba nie nadąża.

    PS. Moje próby nieliczne, bo ja z zasady unikam i materiału naukowego w zw.
    z tym posiadam niewiele, ale skłaniam się do przypuszczeń, że należę do
    tych pierwszych 3-)

    --

    Ikselka
    pewni siebie."

  • 259. Data: 2015-05-10 00:10:55
    Od: Qrczak <q...@q...pl>

> [...]
    > A smętna większość, kiedy chciałaby im dotrzymać kroku, padnie w
    > przedbiegach albo zatruje się dokumentnie, gdyż wątroba nie nadąża.

    Słaba głowa szybko odpadnie i nie pojedzie.
    Mocna, wedle tej wikipediańskiej definicji, zechce umrzeć dnia
    następnego, więc też daleko nie pojedzie.

    Są jeszcze jakieś inne głowy w tej wyliczance?

    > PS. Moje próby nieliczne, bo ja z zasady unikam i materiału naukowego w zw.
    > z tym posiadam niewiele, ale skłaniam się do przypuszczeń, że należę do
    > tych pierwszych 3-)

    Na pewno nie Ty jedna bazujesz na przypuszczeniach.

  • 260. Data: 2015-05-10 00:14:24
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 2015-05-10 o 00:10, Qrczak pisze:

    > Słaba głowa szybko odpadnie i nie pojedzie.
    > Mocna, wedle tej wikipediańskiej definicji, zechce umrzeć dnia
    > następnego, więc też daleko nie pojedzie.
    >
    > Są jeszcze jakieś inne głowy w tej wyliczance?

    Ba!

    Ewa