  • 191. Data: 2015-05-09 11:18:35
    Temat: Re: Czajnik elektryczny 0-PL
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 2015-05-08 o 23:47, Ikselka pisze:

> [...]
    > jednak nie chcą z niego korzystać, powołując się na ryzyko zarażenia. Jak
    > informuje Gazeta Wyborcza, niektórzy lekarze ostrzegają, że taki alkomat
    > może sprzyjać przekazywaniu zarazków grypy (i wszelkich innych - p. XL].
    >
    > Głos w tej sprawie zabrał lubuski inspektor sanitarny MSW. W jego opinii
    > kierujący nie powinien obawiać się zarażenia, ale jeśli ma takie obawy,
    > może odmówić badania z wykorzystaniem AlcoBlow. Nie oznacza to oczywiście,
    > że unikną w ten sposób kontroli trzeźwości. Po prostu zostanie ona
    > przeprowadzona przy pomocy tradycyjnego alkomatu."

    ie-dmuchaj-w-alkomat,wid,15309645,wiadomosc.html?tic
    aid=114d47

    > Na wszelki wypadek wożę długie, grube rurki do koktajli - a nuż
    > Policmajstry nie będą mieli alkomatu z jednorazowym ustnikiem, to im przez
    > rurkę (czyli z większej odległości) dmuchnę.

    Może lepiej po prostu nie pić tyle.

    Ewa

  • 192. Data: 2015-05-09 11:19:25
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    > Są rzeczy na ziemi, przy których i konie, i legiony bledną.

    Białe myszki? Te podobno mogą być wszędzie.

    Ewa

  • 193. Data: 2015-05-09 11:46:17
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Na wszelki wypadek wożę długie, grube rurki do koktajli - a nuż
    > Policmajstry nie będą mieli alkomatu z jednorazowym ustnikiem,
    > to im przez rurkę (czyli z większej odległości) dmuchnę.

    Co tam jeszcz w swojej torebce masz takiego, "na wszelki wypadek"?
    Zapasowy rozrusznik do auta też wozisz ze sobą? A pompkę do koła?

  • 194. Data: 2015-05-09 12:06:08
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 2015-05-09 o 11:46, Pszemol pisze:

    > Co tam jeszcz w swojej torebce masz takiego, "na wszelki wypadek"?
    > Zapasowy rozrusznik do auta też wozisz ze sobą? A pompkę do koła?

    G(o)rzałkę na pewno.

    Ewa

  • 195. Data: 2015-05-09 12:29:07
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pani Ewa napisała:

    > Białe myszki? Te podobno mogą być wszędzie.

    Gdyż wciąż lęgną się one ze słomy zgniłej i zeschłych liści.
    Pory dla nich wszystie odpowiednie.

    Jarek

    --
    One w brykach na postoju już drzemią.
    Każda bryka malowana w trzy ogniste farbki,

  • 196. Data: 2015-05-09 12:30:07
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Pszemol napisał:

    > Co tam jeszcz w swojej torebce masz takiego, "na wszelki wypadek"?
    > Zapasowy rozrusznik do auta też wozisz ze sobą? A pompkę do koła?

    Cały wór argumentów z grubej rury.

    Jarek

    --
    I przysięgli strzelać się przez niedźwiedzią skórę:
    To mi to po szlachecku, prawie rura w rurę.

  • 197. Data: 2015-05-09 13:04:56
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 09 May 2015 11:18:35 +0200, FEniks napisał(a):

    ie-dmuchaj-w-alkomat,wid,15309645,wiadomosc.html?tic
    aid=114d47

    > Może lepiej po prostu nie pić tyle.

    To oni tam mają WÓDĘ???

    PS. Oś Ty głupia kobieto...

    --

    Ikselka
    pewni siebie."

  • 198. Data: 2015-05-09 13:05:41
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 9 May 2015 04:46:17 -0500, Pszemol napisał(a):

    > Co tam jeszcz w swojej torebce masz takiego, "na wszelki wypadek"?
    > Zapasowy rozrusznik do auta też wozisz ze sobą? A pompkę do koła?

    Ba, nawet zapasową torebkę :->
    --

    Ikselka
    pewni siebie."

  • 199. Data: 2015-05-09 13:06:49
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 09 May 2015 12:06:08 +0200, FEniks napisał(a):

    > G(o)rzałkę na pewno.

    Wysil się bardziej, bo Ci na razie tylko uszami wychodzi ta głupota - jak
    podumasz, to wyjdzie przez skórę.
    --

    Ikselka
    pewni siebie."

  • 200. Data: 2015-05-09 13:07:24
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 9 May 2015 12:30:07 +0200, Jarosław Sokołowski napisał(a):

    > Cały wór argumentów z grubej rury.

    Dobry komentarz dla przedpiścy 3-]

    --

    Ikselka