  • 161. Data: 2015-05-08 17:15:23
    Temat: Re: Czajnik elektryczny 0-PL
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    news:1nyrz0py9pxsz.1wimrfcjfdhxn.dlg@40tude.net...

    > Nie "plastikowe", tylko z pvc.

    Nie, nie jadłam owoców tylko jadłam jabłka... :-)))

  • 162. Data: 2015-05-08 17:17:53
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Nie wiem, co Cię tak śmieszy - Twoja "mgła ograniczająca widoczność"
    > bierze
    > się z MOKREGO wnętrza samochodu. Ja mam suche i nie mam żadnej "mgły".

    Śmieszysz mnie Ty.
    I te Twoje bajkowe klimy w Twoim samochodzie i legionelki w czajniku :-)

  • 163. Data: 2015-05-08 17:24:26
    Od: Qrczak <q...@q...pl>

    > Nie mam zamiaru kopać się z końmi. Nie macie tak dużo kamienia, nie macie
    > nawet o tym pojęcia, ile go jest w mojej wodzie.

    Myślę, że nawet o niczym.
    Pojęcia oczywiście.

  • 164. Data: 2015-05-08 17:25:52
    Od: Qrczak <q...@q...pl>

    Dnia 2015-05-08 00:54, obywatel Jarosław Sokołowski uprzejmie donosi:

    Może prawdziwy kamień nie odpada?

  • 165. Data: 2015-05-08 17:36:00
    Od: Qrczak <q...@q...pl>

    > To w końcu po co te zapasowe grzałki? Hm...

    Żeby nie trzeba było wymieniać grzałki dwa razu w tygodniu. Bo wtedy
    ilość wyszczególnionych na fakturze pozycji mogłaby sugerować sprzedaż
    hurtową, więc i podejrzenie o rozliczanie Vatów niehonorowe.

  • 166. Data: 2015-05-08 17:37:18
    Od: Qrczak <q...@q...pl>

    Dnia 2015-05-07 22:57, obywatel cef uprzejmie donosi:

    > Tak się zastanawiam czy to ja mam jakąś niedobrą - pozbawioną
    > kamienia wodę (bo warstewka kamienia w czajniku to jest tak delikatna i
    > licha,
    > że średnio raz na rok myślę o odkamienianiu) czy to Ikselka ma
    > jakąś niesamowicie zakamienioną.
    > Co bardziej szkodzi?

    Może Twojej nie wodociągną spod Częstochowy...

  • 167. Data: 2015-05-08 17:39:29
    Od: Qrczak <q...@q...pl>

    Dnia 2015-05-07 22:33, obywatel JBP uprzejmie donosi:

    > Zainteresowania nie wymagają uprawnień. Działania (nie wszystkie)
    > wymagają :)

    > 1. "Uprzejmie zwracam się o uprawnienie do zadania pytania w kwestii ...
    > - jest formą wymaganą w potocznej rozmowie prowadzonej w grupie
    > internetowej ?

    Teraz już tak.

  • 168. Data: 2015-05-08 18:15:08
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Pszemol napisał:

    > I też w gwarancji nie chodzi o to, że po kilku latach w porach plastiku
    > będą legionelki :-) Chodzi o gwarancję wytrzymania nominalnego ciśnienia.
    > Czajnika to nie dotyczy bo tam masz system otwarty do atmosfery.

    O ogólną gwarancję na to, że plastik nie zatraci pierwotnych właściwości.
    Porowatość byłaby czynnikiem osłabiającym wytrzymałość na ciśnienie,
    jak i sprzyjającym rozwojowi żyjątek. Ale porowatość w ogóle nie jest
    czynnikiem, ktory warto brać pod uwagę -- i tak rury z tworzyw sztucznych
    mają ją najmniejszą ze wszystkich do tej pory używanych. A wytrzymałość
    na ciśnienie największą.

    > No toś teraz dał czadu... kobita się nam wystrasz i zacznie plastikowe
    > kupować.

    Nie sądzę. Łatwiej wybrać sobie autorytet odpowiadający własnemu
    poziomowi intelektualnemu. Tyle jest blogów, których autorzy swoim
    słowem zaświadczą, że tylko czajnik wyprodukowany w mrocznych czasach
    przez Spółdzielnię Pracy "Daremny Trud" w Kamionce Niżnej da poczucie
    wolności od bakterii. A z tym kwaśnym mlekiem, to tylko ściema. Albo
    "wyjątek potwierdzający regułę".

    --
    Jarek

  • 169. Data: 2015-05-08 18:17:15
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Pszemol napisał:

    > Nie, nie jadłam owoców tylko jadłam jabłka... :-)))

    Gruszki. Bo te gminne rury, to akurat przeważnie z polietylenu. Studnie
    głębinowe różnie, ale przejściowo bywały nawet z jakichś żywic fenolowych
    -- faktycznie dość paskudnych. Jak ktoś czerpie wodę z rozległego
    wodociągu, a widzi tylko swój czajnik, to to dość śmieszne jest. Tak
    jak ci audiofile, co za cenę samochodu kupują kabel zasilający łączący
    gniazdko w ścianie z ich wspaniałym sprzętem grającym -- pokazywałem
    tu już takich.

    --
    Jarek

  • 170. Data: 2015-05-08 18:17:28