  • 51. Data: 2012-06-12 18:41:48
    Temat: Re: Czapki z głów dla ... Ile kosztuje w USA zestaw solarny
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    news:jr7i34$pu2$1@usenet.news.interia.pl...

    > Użytkownik "Kris" <k...@g...com> napisał w wiadomości

    > A ja troche nie o tym.
    > To to z baniakiem zima nie ma szansy dzialac, a pakowanie tego na dach....
    > No wiesz, sa granice kompromisu miedzy estetyka a oszczednosciami. Ja bym
    > takiego baniaka w zyciu na dach nie wsadzil.

    Ja mam plaski dach i gesta zabudowa (srodek miasta), wiec mi nie zaszpeci
    :-)

  • 52. Data: 2012-06-12 22:47:41
    Temat: Re: Czapki z głów dla Amerykanów. Pokazali jak produkować
    Od: "kogutek" <s...@g...pl>

    Marek Dyjor <m...@p...onet.pl> napisał(a):

    > i zaczynasz obrażać, to dobrze znaczy udowodniliśmy ci że piszesz bzdury...

    Jest Ciebie dwóch? Jak byś chciał o tym porozmawiać, to idź do lekarza.

  • 53. Data: 2012-06-13 08:44:59
    Od: "Adams" <n...@n...pl>

    ps.com...
    >Toc napisałem że tylko na lato u mnie i nie na dach a na glebie.

    Nie zebym marudzil
    IMHO, montaz na dachu maj znaczenie, a czekanie
    na lato porownywalne z greckim ...
    Mam watpliwosci.
    A ten baniak to izolowany jest ?

    pozdrawiam
    Adams

  • 54. Data: 2012-06-13 09:11:45
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 13 czerwca 2012 08:44:59 UTC+2 użytkownik Adams napisał:
    > Użytkownik "Kris" <k...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > Nie zebym marudzil
    > IMHO, montaz na dachu maj znaczenie,

    Jakie? Czy kolektor na dachu pracuje lepiej jak ten na ziemi?

    > a czekanie
    > na lato porownywalne z greckim ...

    Nie czekam;))
    > Mam watpliwosci.
    > A ten baniak to izolowany jest ?

    Tak

  • 55. Data: 2012-06-13 10:52:49
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    > Ja mam plaski dach i gesta zabudowa (srodek miasta), wiec mi nie zaszpeci
    > :-)

    No ta, ale bedzie Ci przeszkadzal przy wioslowaniu lopata do sniegu zima.
    :-)

    Pozdro.. TK

  • 56. Data: 2012-06-13 11:22:24
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > No ta, ale bedzie Ci przeszkadzal przy wioslowaniu lopata do sniegu zima.
    > :-)

    Ale dach czy solar? Bo solar bedzie pod tym samym katem co u Ciebie.

  • 57. Data: 2012-06-13 11:25:42
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Otóż utnę wasze dywagacje. Ja mam kolektory w ogrodzie i bardzo sobie
    chwalę. Jak spadnie śnieg w nocy to rano odśnieżając podjkazd dwoma ruchami
    miotły zgarniam zawartość z szyby i kolektor już te kilka godzin dłużej
    grzeje niż u sąsiada na dachu z którego dopiero w południe śnieg zjedzie...
    w najlepszym przypadku, bo czasem wogóle.
    Co jeszcze? Dawno nie zaglądałem do statystyk aż dwa tygodnie temu gdy żona
    powiedziała w piątek że brakło ciepłej wody. Zdziwiłem się ale zacząłem
    badać. Sobota, słońce w pełni, godzina dwunasta a tu jakieś marne 80stC na
    kolektorze. Co jest? Aaaa brudna szyba przecież jest. Zmoczyłem, następnie
    umyłem porządnie gąbką z płynem W5 kamień i rdza i na koniec porządnie
    spłukałem, temperatura kolektora skoczyła jak z procy do 103stC.
    Zrobicie coś takiego na skośnym dachu? Nie. A potem słyszę jakieś brednie że
    kolektor po kilku latach już do wymiany bo siada mu sprawność.
    Wystarczy umyć. :)

    Marek

  • 58. Data: 2012-06-13 11:32:02
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 13 czerwca 2012 11:25:42 UTC+2 użytkownik 4CX250 napisał:
    > Zrobicie coś takiego na skośnym dachu? Nie. A potem słyszę jakieś brednie że
    > kolektor po kilku latach już do wymiany bo siada mu sprawność.
    > Wystarczy umyć. :)

    Tu 100% zgody z Toba. Jesli u mnie będzie kolektor to na perewno nie na dachu. Po
    pierwsze szpeci po drugie uzytkowo niefunkcjonalne. Prosta pospawana konstrukcja i
    kolektor na niej na gruncie. U mnie dodatkowo byłoby to przy ściane kotłowni więc i
    podłaczenie krótsze.

  • 59. Data: 2012-06-13 12:26:25
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    > Ale dach czy solar? Bo solar bedzie pod tym samym katem co u Ciebie.

    Solar na dachu bedziesz musial omijac rzecz jasna. :-)

    Pozdro.. TK

  • 60. Data: 2012-06-13 13:13:38
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    ps.com...
> [...]

    >Tu 100% zgody z Toba. Jesli u mnie będzie kolektor to na perewno nie na
    >dachu. Po pierwsze szpeci po drugie uzytkowo >niefunkcjonalne.

    Ze co?
    Uzytkowo niefunkcjonalne?

    Pozdro.. TK