  • 61. Data: 2012-06-13 13:23:50
    Temat: Re: Czapki z głów dla ... Ile kosztuje w USA zestaw solarny
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 13 czerwca 2012 13:13:38 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:
    > Ze co?
    > Uzytkowo niefunkcjonalne?

    To o czym Marek pisał- czyszczenie, konserwacja, odśnieżanie, trudniejszy montaz na
    dachu. Wiem, wiem że montaż to jednorazowo, konserwacji tez nie ma za dużo ew
    czyszczenie raz do roku i zima odsnieżanie tez nie obowiązkowo a jesli już to i nie
    za często..
    No i kolektory coby nie pisać szpecą dach.
    Na ziemi tez łatwiej precyzyjnie ustawic w stosunku do słońca
    Co do osniezania to tym akuarat ja siuę nie przejmuje bo nie zalezy mi na uzyskach
    zimą ale dla maniaków kolektorów to jest problem. Obserwowałem tej zimy dwa kolektory
    na płaskim dachu przy wyjezdzie z mojej uliczki. Zimą po nawet najmniejszych opadach
    śniegu praktycznie do południa były zaśniezone. Podczas mrożnych dni nawet dłuzej.
    Dla mnie kolektor ma sens jedynie latem i to pod warunkiem że zostanie
    kupiony/zrobiony w rozsądnej cenie. Dlatego albo samoróba albo takie kompaktowe jak
    te z Kazachstanu do których linka wczoraj podałem;)

  • 62. Data: 2012-06-14 18:24:36
    Temat: Re: Czapki z głów dla Amerykanów. Pokazali jak produkować
    Od: "inż. Jaskiniowy" <l...@w...pl>

    W dniu 2012-06-10 22:05, Ghost pisze:

    > Użytkownik ""inż. Jaskiniowy"" <l...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Ale hanysek z rudy slaskiej czy dziwka, kukuryku?
    Nie lubię cię, hanysie. Obojętne, czy jesteś dziwką czy nie.

  • 63. Data: 2012-06-14 19:14:59
    Od: "inż. Jaskiniowy" <l...@w...pl>

    W dniu 2012-06-12 15:42, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Kris" <k...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > W Turcji tez na kazdym domu. Mysle, ze w lato i u nas powinno dzialac. U
    > nich w zimie tez pracuje, nawet taka uproszczona wersja.
    >
    > Warte zastanownia. Sie kurde ostatnio zdziwilem, place przeszlo stowe za
    > gaz po sezonie grzewczym.

    To umiesz czytać rachunki??hanyska zdziro?

  • 64. Data: 2012-06-14 19:19:14
    Od: "inż. Jaskiniowy" <l...@w...pl>

    W dniu 2012-06-12 18:41, Ghost pisze:

    > Ja mam plaski dach i gesta zabudowa (srodek miasta), wiec mi nie
    > zaszpeci :-)
    Hanysuy są jak świnie - nic im nie przeszkadza.

  • 65. Data: 2012-06-14 19:21:01
    Od: "inż. Jaskiniowy" <l...@w...pl>

    W dniu 2012-06-13 11:22, Ghost pisze:

    > Ale dach czy solar? Bo solar bedzie pod tym samym katem co u Ciebie.

    U hanysa pewnie będzie pod innym kątem. Hanysy rulez.

  • 66. Data: 2012-06-14 19:21:46
    Od: "inż. Jaskiniowy" <l...@w...pl>

> [...]
    > nich w zimie tez pracuje, nawet taka uproszczona wersja.
    >
    > Warte zastanownia. Sie kurde ostatnio zdziwilem, place przeszlo stowe za

    Liczyć umiesz hanysie brzydki?

  • 67. Data: 2012-06-14 19:42:33
    Od: "inż. Jaskiniowy" <l...@w...pl>

    W dniu 2012-06-09 09:08, Ghost pisze:

    > Użytkownik "kogutek" <s...@g...pl> napisał w
    > wiadomości news:jqsi02$q9d$1@inews.gazeta.pl...

    >>> bezciśnieniowy. To jak oni to wymyślili że współpracuje z normalną

    > Kukuryku, telewizornia, a zwlaszcza programy w rodzaju dyskawery sa z
    > jednej strony dla ludzi zabijajacych czas, a z drugiej dla cwokow,
    > ktorym sie zdaje, ze sie czegos stamtad nauczaja, po czym probuja lansic
    > ta "wiedze". Nie, tego typu telewizornia ma nic wspolnego z
    > rzeczywistoscia, a tym bardziej wiedza. To tylko rozrywka dla widza i
    > zarabianie peiniedzy dla telewizorni.
    Więc spierdalay wodzu w krainę wielkich łowów. hanysy to są koorwy.

  • 68. Data: 2012-06-14 19:43:33
    Od: "inż. Jaskiniowy" <l...@w...pl>

    W dniu 2012-06-09 18:38, Ghost pisze:

    > Użytkownik "kogutek" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Masz najwyzej 102. Choc i to watpliwe.

    > Fakt, moze rzeczywiscie swiat bylby prostszy, gdybym mial te marne 125. Ale
    > nie mam do nich pretensji o to.

    Hanysy mają zawsze mniej niż 70.

  • 69. Data: 2012-06-14 19:45:16
    Od: "inż. Jaskiniowy" <l...@w...pl>

    W dniu 2012-06-11 08:09, Ghost pisze:

    > Użytkownik "symantecghost" <s...@g...pl> napisał w
    > wiadomości news:jr3vqr$756$1@inews.gazeta.pl...

    > Nie widze, czy nie ma.tam zadnej kalkulacji uzyskanych oszczednosci vs
    > koszty inwestycji?
    Powinieneś udać się do krainy wiecznych łowów dla hanysów. Sp...j
    hanysie brudny.

  • 70. Data: 2012-06-14 19:46:37
    Od: "inż. Jaskiniowy" <l...@w...pl>

    W dniu 2012-06-12 18:39, Ghost pisze:

    > Użytkownik <news> napisał w wiadomości

    > A co, chciales tak za darmo?
    Za darmo chcą tylko śmierdzące hanysy...