  • 21. Data: 2020-04-19 21:44:02
    Temat: Re: Czesc chlopaki i dziewczyny
    Od: maniek4 <s...@w...fju>

    W dniu 2020-04-18 o 11:33, Uzytkownik pisze:

    >  I ja.
    >
    > Gdzie żeś się to był podziewał, jak Cię nie było?

    Mam co robic. Z kompa mniej korzystam a na andka brak dobrych aplikacji.
    Inna sprawa, ile mozna gadac o budowaniu? :-)

    Pozdro.. TK

  • 22. Data: 2020-04-19 21:46:56
    Od: maniek4 <s...@w...fju>

    W dniu 2020-04-18 o 03:16, Kris pisze:

    > Maniek wrócił?
    > Archeo
    > Pozdrowiam
    > Solar działa czy na FV przeszedłeś?

    Witaj Kris. Solar dziala. na FV nie przeszedlem. Nie liczylem tego
    jeszcze. Na pierwszy rzut oka na dzis nie wydaje sie oplacalne. Ale moze
    czegos nie wiem. Bede mial wiecej czasu to postudiuje grupe w tej
    dziedzinie.

    Pozdro.. TK

  • 23. Data: 2020-04-19 22:38:51
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu niedziela, 19 kwietnia 2020 21:44:07 UTC+2 użytkownik maniek4 napisał:
    > Inna sprawa, ile mozna gadac o budowaniu? :-)

    Budowanie to tylko tło w zasadzie ;P

    L.

  • 24. Data: 2020-04-20 00:44:40
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 19 Apr 2020 21:44:02 +0200, maniek4 <s...@w...fju> wrote:
    > Inna sprawa, ile mozna gadac o budowaniu? :-)

    Do kilku miesięcy po odbiorze?

    --
    Marek

  • 25. Data: 2020-04-20 00:46:04
    Od: maniek4 <s...@w...fju>

    W dniu 2020-04-19 o 22:38, Lisciasty pisze:

    > Budowanie to tylko tło w zasadzie ;P

    To prawda. Od dawna gadalismy o wszystkim.

    Pozdro.. TK

  • 26. Data: 2020-04-20 00:51:40
    Od: maniek4 <s...@w...fju>

    W dniu 2020-04-20 o 00:44, Marek pisze:

    > Do kilku miesięcy po odbiorze?

    No to niektorym z nas z dziesiec lat tu peklo. Kris cos o tym wie. :-)

    Pozsdro..TK

  • 27. Data: 2020-04-20 07:27:31
    Od: Kris <k...@g...com>

    >No to niektorym z nas z dziesiec >lat tu peklo. Kris cos o tym >wie. :-)

    W grudniu 11 lat było od odbioru jeśli dobrze pamiętam

  • 28. Data: 2020-04-20 11:23:04
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2020-04-19 o 21:42, maniek4 pisze:

    > Hej Janusz. Pozdrowienia ze wschodu dla Bielska :-)
    Dziękuje, jak tam susza u was, bo u mnie jeszcze idzie wytrzymać, wodę w
    studni jeszcze mam :)

    --
    Janusz

  • 29. Data: 2020-04-20 11:24:43
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2020-04-20 o 07:27, Kris pisze:

    > W grudniu 11 lat było od odbioru jeśli dobrze pamiętam

    Ja w grudniu na święta będę miał 11 lat.

    --
    Janusz

  • 30. Data: 2020-04-20 22:34:38
    Od: maniek4 <s...@w...fju>

    W dniu 2020-04-20 o 11:23, Janusz pisze:

    > Dziękuje, jak tam susza u was, bo u mnie jeszcze idzie wytrzymać, wodę w
    > studni jeszcze mam :)

    Jako, ze ja nie rolnik to suszy nie widze. Poza tym, ze trawa nie rosnie
    i kurzy sie na trawniku. Wode w studni mam, w wodociagu tez. Narazie...
    Odwiedzilem w ferie jak niemal co rok Twoje piekne miasto przejazdem do
    Szczyrku. Mysle, ze spodobalaby mi sie okolica na wzgorzu po lewej
    stronie jadac S-ka na wschod w strone zjazdu do Szczyrku. Okolice gory
    Zar zdaje sie. Nigdy tam nie bylem, ale widok mysle w pogodne dni na
    gory zacny. Tylko zapewne ciagle wieje.:-) Moze mieszkasz gdzies tam?
    Kiedys pisales o domu na wzgorzu.

    Pozdro.. TK