  • 21. Data: 2022-02-17 22:51:41
    Temat: Re: Darmowa energia do zasilania lamp LED - projekt naukowy
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    czwartek, 17 lutego 2022 o 15:29:04 UTC+1 Collie napisał(a):

    > No, na Limance. Choć nie do końca jak widać, dziadu ty bałucki.
    >

    > --
    > Bałuty to stan umysłu.
    > https://twitter.com/mackozer/status/7667060970130595
    84
    > - Mam cię na muszce, dziadu!
    > - Zenek, zygzakiem, zygzakiem!
    Jak ci ludzie mówili żebyś się nie żenił dokąd matki wybranki nie zobaczysz to
    uważałeś że to bzdura. To masz żonę swoich marzeń i nic mi do tego. Chcącemu nie
    dzieje się krzywda.

  • 22. Data: 2022-02-18 08:01:31
    Temat: Re: "kto tu rzondzi?"
    Od: Runt <r...@s...prv>

    W dniu 2022-02-17 o 15:07, KANALIA I PSYCHOL* Zenek Kapelinder bełocze:

    > Nie bądź sztuczniak taki hop do przodu bo z analogowymi gadasz. I to my rządzimy.

    chyba trzepakiem przy śmietniku osiedlowym ale i tak nie masz nic do
    gadania jeżeli nie kopsniesz szluga jakiemuś menelowi. ;-)

    --
    Runt

    * - Oculum pro oculo, dentem pro dente!

  • 23. Data: 2022-02-18 18:07:11
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 17.02.2022 o 17:42, heby pisze:

    > Wklejanie przypadkowych linków z netu ustawia Cie w tym samym szeregu co
    > kolegę powyżej. Nie każdy produkt który ma przyciski i światełka jest od
    > razu prawdziwy. To co widzisz to scam. Skierowany do debili. Jak widać,
    > łapią się.

    A nieprawda, to nie jest przypadkowy link :)

    > Gdybyś wkleił raport badawczy z niezależnego laboratorium, sprawa
    > wyglądała by inaczej. Ale nie wkleisz.

    Po co? Po co mam karmić jakieś laboratorium? Jak im zależy to niech
    sobie sami badają. Widać, że im nie zależy a ludzie się cieszą :)

    > Ten produkt istnieje tylko na
    > obrazku i tylko to można zobaczyć. Produkt dla debili. Zaznaczam że jest
    > "dostępny" co najmniej od 6 lat i nikt go nie zbadał, czy działa, jak
    > działa, gdziekolwiek poza fimikami promocyjnymi.

    Podobno ludzie to kupili i im działa :D Nie chwalą się bo by ich ktoś
    zabił za darmową energię. To chyba oczywiste? Wiele domów już od dawna
    ma takie generatory ale coś tam płacą za energię, żeby nie było
    podejrzane, że mają swoje, główne źródło.

    > Scenariusz taki sam jak u Szumiły. Tylko on robi na śmietnikach, a tutaj
    > z nierdzewki. Jak widać wystarczy prządnie zrobić i debile zlatują się
    > jak muchy.

    Nonie, to profesjonalny produkt. Jest bardzo dużo materiałów z udziałem
    konstruktorów, że to działa i ma się bardzo dobrze :]

    > Możesz sobie to obejrzeć tutaj:
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=Of5YnSVbZ80

    Są lepsze filmy, PRAWDZIWE!

    https://youtu.be/zRMHNfug7Ec
    https://youtu.be/hT1hNAIMk7U
    https://youtu.be/x_n2iqI8hwo?list=RDCMUCq_qGHzYorAsR
    4sYi3m50sA

    > Obraza ucznia 1 klasy technikum elektrycznego który usłyszał już coś o
    > regule Lenza.
    >
    > Na szczęscie to tak poniżająco głupie, że nie trudno zgadnąć kilka rzeczy:
    >
    > https://youtu.be/H2cKK_X_I5c?t=119

    A ten gość zwyczajnie zazdraszcza bo jest karmiony przez Arabów z lobby
    paliwowego :) Wielu takich frustratów w sieci, którzy obrzydzają wysoko
    rozwiniętą technologię bo ktoś im za to płaci. Dowodem jest to, że sami
    niczego nie produkują więc kasy nie mają i muszą ją dostawać od kogoś
    innego za te śmieszne filmiki co plują na takich mądrych konstruktorów:D

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>

  • 24. Data: 2022-02-19 15:05:30
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 18/02/2022 18:07, LordBluzg(R) wrote:
    > A nieprawda, to nie jest przypadkowy link :)

    To jeszcze gorzej.

    > Po co?

    Aby można było się do tego odnieść w sposób obiektywny.

    > Po co mam karmić jakieś laboratorium? Jak im zależy to niech
    > sobie sami badają. Widać, że im nie zależy a ludzie się cieszą :)

    Nikt tego urządzenia nigdzie nie zbadał bo ono nie istnieje, poza
    renderami i modelami które nie przypominają renderów, ale za to
    przypominają sporej wielkosci akumualtor.

    > Podobno ludzie to kupili i im działa :D

    Podobno było wiele rzeczy.

    Jesteś niesłychanie głupi i naiwny, jeśli uwierzyłeś w taką brednię jak
    "ludzie którzy kupili i im działa".

    > Nie chwalą się bo by ich ktoś
    > zabił za darmową energię. To chyba oczywiste?

    Nie, to tylko oczywiste dla spiskowych imbecyli, oni zawsze uważają że
    brak dowodów jest dowodem.

    > Wiele domów już od dawna
    > ma takie generatory

    Pokaż *JEDEN* taki dom. Gdzie istnieje inny dowód niż przypadkowy link
    z internetu. na przykłąd coś, co zostało zbadane przez naukowca, albo
    przynajmniej technika, byle by nie od dokręcania śrubek w kamerach.

    > ale coś tam płacą za energię, żeby nie było
    > podejrzane, że mają swoje, główne źródło.

    Czyli jesteś jednak dokładnie tym samym co "a a". Wierzysz w kompletnie
    brednie, debilizmy i wyssane z palca bzdury, łykając bez popijania
    dowolny debilizm.

    > Nonie, to profesjonalny produkt. Jest bardzo dużo materiałów z udziałem
    > konstruktorów, że to działa i ma się bardzo dobrze :]

    Nijak nie działa, bo nei ma po nim sladu poza kilkoma fake filmikami z YT.

    > Są lepsze filmy, PRAWDZIWE!
    > https://youtu.be/zRMHNfug7Ec

    Bilion miejsc gdzie można schować kable.

    > https://youtu.be/hT1hNAIMk7U

    Wielki pojemnik na baterię, to białe z kropkami.

    > https://youtu.be/x_n2iqI8hwo?list=RDCMUCq_qGHzYorAsR
    4sYi3m50sA

    To samo.

    Ktoś pozwolił rozbrać ten bęben po kilku giodzinach pracy urzadzenia?
    Podpowiem: nie. Bo na tym polega cała zabawa z tym scamem, aby gonić
    króliczka.

    To tak prymitywne, że trudno się do tego odnosić. A były przeciez
    znacznie ciekawsze:

    https://en.wikipedia.org/wiki/Energy_Catalyzer

    Barodz sprytne, ale jak tylko naukowcy to obejrzeli, okazało się
    dokładnie to, co każdy z ludzi rozsądnych wiedział do początku.

    > A ten gość zwyczajnie zazdraszcza

    Nie, to koleś który zamiast być entuzjastą, jest scpetykiem i stosuje
    brzytwoę Ockhama dzieki czemu jest wstanie oddzielić urojenia od faktów.

    > bo jest karmiony przez Arabów z lobby
    > paliwowego :)

    Czyli masz poważne schorzenie psychiatryczna, jak widzę. Widzisz
    *SPISKI*. WSZĘDZIE. Nie pocieszę cię: to nieuleczalne.

    > Wielu takich frustratów

    Sceptyków.

    > w sieci, którzy obrzydzają wysoko
    > rozwiniętą technologię

    Wysoko rozwinięty scam. Choć ten akurat jest żałosny.

    > bo ktoś im za to płaci.

    Raczej to tacy frajery jak ty, płacą oglądalnością filmików freeneergy,
    przez co ich twórcy mogą się chwalić zainteresowaniem i monetyzować to
    zainteresowanie.

    > Dowodem jest to, że sami
    > niczego nie produkują więc kasy nie mają i muszą ją dostawać od kogoś
    > innego za te śmieszne filmiki co plują na takich mądrych konstruktorów:D

    Masz tok myślenia identyczny z Szumiło.

    Skompromitowałeś się nie tylko jako elektronik, tym filmem, ale
    zdalszych wypowiedzi również jako człowiek. Co za upadek. Na szczęscie z
    niebyt wysoka i przeciez nie pierwszy raz.

  • 25. Data: 2022-02-19 20:59:42
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 19.02.2022 o 15:05, heby pisze:

    > To jeszcze gorzej.

    Co ty bredzisz? Przecież w Polsce to sprzedają!
    http://konsystel.firmy.net/aktualnosci.html?n=QVFR :)

    https://aleo.com/pl/firma/ankora-polska-spolka-z-ogr
    aniczona-odpowiedzialnoscia

    Sprawozdania, zarząd...

    Możesz to sobie zamówić. Są patenty ponoć i cała dokumentacja, nawet
    możesz kupić model i schematy! :)

    > Aby można było się do tego odnieść w sposób obiektywny.

    Potrzebne ci laboratorium, żeby stwierdzić iż obroty prądnicy, które są
    dostępne na filmach nie są zdolne do wytworzenia więcej niż 100W a pasek
    klinowy jest luźny i się nie napręża w przypadku podłączania urządzeń?

    Musisz mieć bardzo małą wiedzę, że takich rzeczy nie widzisz :D

    > Nikt tego urządzenia nigdzie nie zbadał bo ono nie istnieje, poza
    > renderami i modelami które nie przypominają renderów, ale za to
    > przypominają sporej wielkosci akumualtor.

    > Podobno było wiele rzeczy.

    No oczywiście! Przeczysz faktom!
    https://www.facebook.com/InfinitySAVTeam/

    > Jesteś niesłychanie głupi i naiwny, jeśli uwierzyłeś w taką brednię jak
    > "ludzie którzy kupili i im działa".

    Byłbym głupi, gdybym odpalał kamerę czujką ruchu :D

    > Pokaż *JEDEN*  taki dom. Gdzie istnieje inny dowód niż przypadkowy link
    > z internetu. na przykłąd coś, co zostało zbadane przez naukowca, albo
    > przynajmniej technika, byle by nie od dokręcania śrubek w kamerach.

    Mam cię przekonać czy jak? Absolutnie mi na tym nie zależy, w ogóle nie
    muszę z Taobą na ten temat rozmawiać. Możesz sobie nadal nerdzić w
    piwnicy i nic mi do tego :]

    > Czyli jesteś jednak dokładnie tym samym co "a a". Wierzysz w kompletnie
    > brednie, debilizmy i wyssane z palca bzdury, łykając bez popijania
    > dowolny debilizm.

    Nie, to ty się dajesz wkręcać we flejma :D...ale z drugiej strony
    zasypałbym cię informacjami o "działających" generatorach, z wizją
    lokalną i pokazaniem jak to funkcjonuje w domu oraz setkami zadowolonych
    użytkowników D:

    > Nijak nie działa, bo nei ma po nim sladu poza kilkoma fake filmikami z YT.

    > Bilion miejsc gdzie można schować kable.

    Tam nie ma kabli, Szerloku. Już kiedyś pokazywałem rozbiórkę silnika
    magnetycznego.

    https://youtu.be/QOyuZSzkWRU

    A tutaj prześmiewca, opłacany przez Arabów:
    https://youtu.be/zfEky6-Drdk

    https://youtu.be/QOyuZSzkWRU

    > To tak prymitywne, że trudno się do tego odnosić. A były przeciez
    > znacznie ciekawsze:
    >
    > https://en.wikipedia.org/wiki/Energy_Catalyzer

    Pff:
    https://forum.szajbajk.pl/topic/25430-generator-magn
    etyczny-1000-w-infinity-sav-do-e-bike-zamiast-bateri
    /

> [...]
    >
    > Czyli masz poważne schorzenie psychiatryczna, jak widzę. Widzisz
    > *SPISKI*. WSZĘDZIE. Nie pocieszę cię: to nieuleczalne.

    Kretynów :D

    > Skompromitowałeś się nie tylko jako elektronik, tym filmem, ale
    > zdalszych wypowiedzi również jako człowiek. Co za upadek. Na szczęscie z
    > niebyt wysoka i przeciez nie pierwszy raz.

    Jak dotąd, to ty się kompromitujesz brakiem jakiegokolwiek
    doświadczenia, dając się wciągnąć we flejma i nie potrafisz nawet
    wskazać palcem dokładnie, GDZIE fizycznie jest oszustwo, operując na
    podanym materiale:]

    Wracając jednak do linkowanego "infinity saw", też nie wiesz dlaczego
    "producent" to sprzedaje i jak to robi, że go jeszcze nie zabili a kasy
    ma opór :D

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>

  • 26. Data: 2022-02-19 21:42:39
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 19/02/2022 20:59, LordBluzg(R) wrote:
    > Co ty bredzisz? Przecież w Polsce to sprzedają!
    > http://konsystel.firmy.net/aktualnosci.html?n=QVFR :)

    I ktoś był aż takim idiotą, że kupił? A nie, przeciez tu chodzi o
    gonienie króliczka, 2025...

    > https://aleo.com/pl/firma/ankora-polska-spolka-z-ogr
    aniczona-odpowiedzialnoscia

    No, to niepodważalny dowód...

    > Sprawozdania, zarząd...

    Tak tak, papier, to rozumiesz, dużo przyjmie.

    > Możesz to sobie zamówić.

    Nie mogę:
    1) nie jestem idiotą
    2) nie da się, bo wczesniej umrę ze śmiechu

    > Są patenty

    Jest masa patentów na rózne tematy, wiele nierealizowalnych. Fakt
    posiadania patentu nic nie mówi o działaniu urządzenia.

    > ponoć i cała dokumentacja

    Ponoć? A sprawdzałeś to ponoć?

    >, nawet
    > możesz kupić model i schematy! :)

    Model? Taki do sklejania czy tektury?

    > Potrzebne ci laboratorium, żeby stwierdzić iż obroty prądnicy, które są
    > dostępne na filmach nie są zdolne do wytworzenia więcej niż 100W a pasek
    > klinowy jest luźny i się nie napręża w przypadku podłączania urządzeń?

    Tak. Inaczej ktoś będzie linki wklejał do usranej śmierci. Musi być
    jasne stwierdzenie: to scam. Pokazywanie jakiś pasków nie przemówi do
    idiotów pokroku wyznawców Szumiły, dla których dowód fizyczny jest
    antydowodem.

    > Musisz mieć bardzo małą wiedzę, że takich rzeczy nie widzisz :D

    Ja widzę znacznie więcej, niż Ci się wydaje. Od kilku lat odczuwam
    przyjemne odpręzenie oglądając rózne (coraz lepsze) projekty free energy
    i kombinując jak są napędzane.

    > No oczywiście! Przeczysz faktom!
    > https://www.facebook.com/InfinitySAVTeam/

    I?

    > Byłbym głupi, gdybym odpalał kamerę czujką ruchu :D

    Zgadza się. Nie rób tego.

    > Mam cię przekonać czy jak?

    Nie. Ale kłamstwa nalezy rozgniatać w zarodku. Na tej grupie jest paru
    frajerów, szkoda gdyby ktoś uwierzył.

    > Absolutnie mi na tym nie zależy, w ogóle nie
    > muszę z Taobą na ten temat rozmawiać. Możesz sobie nadal nerdzić w
    > piwnicy i nic mi do tego :]

    Po co więc siejesz dezinformacje, których nawet nie potrafisz sensownie
    uzasadnić aby udowodnić?

> [...]
    > zasypałbym cię informacjami o "działających" generatorach, z wizją
    > lokalną i pokazaniem jak to funkcjonuje w domu oraz setkami zadowolonych

    Nie podałeś ani jednego prawdziwgo przypadku. Troche jak z tymi
    wyleczonymi gejami w pismach katolickich, albo gospodarką w TVP Info.
    Przykąłdów tysiące, ale wszystkie wymyślone.

    > Tam nie ma kabli, Szerloku. Już kiedyś pokazywałem rozbiórkę silnika
    > magnetycznego.

    A skąd to wiesz? Że nie ma kabli? Byłeś na miejscu i sprawdzałeś,
    zerkając pod każdy kamień na tej wysepce nie bez powodu wybranej jako
    mocno kamienistą? Czy oglądałeś tylko ten filmik i wyszły Ci idityczne
    wnioski o braku kabli no bo jak to by bys mogło, że ktoś kłamie publicznie?

    > https://youtu.be/QOyuZSzkWRU

    Zdjęto tyle, na ile im pozwolono. Do bateri się nie do kopali. Nie
    dlatego, że jej tam nie ma. Nie mieli śrubokręta żeby wejśc głebiej. Ojej.

    > A tutaj prześmiewca, opłacany przez Arabów:
    > https://youtu.be/zfEky6-Drdk

    Tak, też pikne.

    > https://youtu.be/QOyuZSzkWRU

    To jest te kilka godzin? Czymo ze bardziej minut? Jeden z kolesi pyta
    wprost "to tylko pytanie gdzie jest bateria". Słusznie. Pewnie w środku,
    tylko trzeba było śrubokret przynieść. Liion bez problemu to napędzą na
    czas pokazu.

    > Pff:
    > https://forum.szajbajk.pl/topic/25430-generator-magn
    etyczny-1000-w-infinity-sav-do-e-bike-zamiast-bateri
    /

    Szumiło już wysyła Arabów do przytułków, jak odpali swoje śmietniki. Ba,
    wie już dokładnie ile i jak będzie składał. Został mu tylko do zrobienia
    prądnica. Taka magiczna, co wiecej daje niż pobiera. Jak mu ją ktoś
    zrobi, to będzie bogaty. Chwilowo spawa trafa z mikrofalówek w nadziei,
    że taką zbuduje.

    Iośc frajerów wspierających (w tym finansowo) jego ignoranckie debilizmy
    poraża.

    Chora psychika przemawia takimi argumentami.

    > Kretynów :D

    Tak, na tej grupie kilku się zleciało.

    > Jak dotąd, to ty się kompromitujesz brakiem jakiegokolwiek
    > doświadczenia

    Cieżar dowodu zawsze spoczyta na stronie postulujacej magiczne zjawiska.

    Ty jesteś tą stroną.

    Ja jestem stroną postulującą zwykłe baterie.

    Brzytwa Ockhama się to nazywa i jest niezwykle przydatnym narzędziem, do
    poznawania świata. Oszczędza czas, pieniądze i chroni przed wtopami.

    >, dając się wciągnąć we flejma i nie potrafisz nawet
    > wskazać palcem dokładnie, GDZIE fizycznie jest oszustwo, operując na
    > podanym materiale:]

    W baterii. W pierwszym poście to znajdziesz.

    > Wracając jednak do linkowanego "infinity saw", też nie wiesz dlaczego
    > "producent" to sprzedaje i jak to robi, że go jeszcze nie zabili a kasy
    > ma opór :D

    To bez znaczenia, dla kogokolwiek, jak zdobywa inwestorów. Nadzianych
    imbecyli jest pełno. Jak choćby ci, co inwestowali w Theranos.

  • 27. Data: 2022-02-19 22:59:04
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    sobota, 19 lutego 2022 o 21:43:04 UTC+1 heby napisał(a):
> [...]
    > To bez znaczenia, dla kogokolwiek, jak zdobywa inwestorów. Nadzianych
    > imbecyli jest pełno. Jak choćby ci, co inwestowali w Theranos.
    Gadasz ze sztuczną inteligencją. Jesteś bez szans tak jak byś z głupim gadał. Grupy
    do bardzo dobre miejsce na testowanie sztucznej inteligencji.

  • 28. Data: 2022-02-20 07:53:58
    Od: Runt <r...@s...prv>

    W dniu 2022-02-19 o 22:59, KANALIA* i PSYCHOL* Zenek Kapelinder bełkocze:
    > sobota, 19 lutego 2022 o 21:43:04 UTC+1 heby napisał(a):
    /.../

    > Gadasz ze sztuczną inteligencją. Jesteś bez szans tak jak byś z głupim gadał. Grupy
    do bardzo dobre miejsce na testowanie sztucznej inteligencji.

    nie możesz wytrzymać i wszędzie się wpier...sz?

    nie możesz wytrzymać kiedy ktoś krytykuje twoją ukochaną partię PiS? ;-)))

    masz coś do powiedzenia w temacie? jak nie to WON!

  • 29. Data: 2022-02-20 08:41:57
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 20.02.2022 o 07:53, Runt pisze:
> [...]
    > ;-)))
    >
    > masz coś do powiedzenia w temacie? jak nie to WON!

    E tam.

    Żenuś teraz nienawidzi PIS-u za wprowadzenie ustawy dezuzbekizacyjnej,
    bo na jej mocy odebrano sowite emerytury byłym kapusiom i oprawcom.

  • 30. Data: 2022-02-23 00:02:06
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 19.02.2022 o 21:42, heby pisze:

> [...]
    >
    > Nie mogę:
    > 1) nie jestem idiotą
    > 2) nie da się, bo wczesniej umrę ze śmiechu

    No możesz, są modele do składania, nim podejmiesz życiową decyzję :]

    > Ponoć? A sprawdzałeś to ponoć?

    Tak, jest dostępna, oczywiście trzeba zapłacić.

    > Model? Taki do sklejania czy tektury?

    Nie, mały model do składania, nim podejmiesz życiową decyzję.

> [...]
    > jasne stwierdzenie: to scam. Pokazywanie jakiś pasków nie przemówi do
    > idiotów pokroku wyznawców Szumiły, dla których dowód fizyczny jest

    Mylisz się. Nie przemawia bateryjka w każdej żarówce. Jeśli podejmujesz
    dyskusję, powinieneś wskazać dokładnie punkt, dlaczego coś jest
    niemożliwe i nie opierać się na wzorach. Wystarczą proste wypunktowania.

    > Ja widzę znacznie więcej, niż Ci się wydaje. Od kilku lat odczuwam
    > przyjemne odpręzenie oglądając rózne (coraz lepsze) projekty free energy
    > i kombinując jak są napędzane.

    Nie zauważyłem. Wszędzie widzisz bateryjki i pola em a nie potrafisz
    wskazać, że zwyczajnie woda nie płynie pod górkę :)

    > I?

    Nojak? Konto na FB, nikt nie banuje, setki userów, wszystko działa!

    > Po co więc siejesz dezinformacje, których nawet nie potrafisz sensownie
    > uzasadnić aby udowodnić?

    Ja sieję dezinformacje? Porąbało?

    > Nie podałeś ani jednego prawdziwgo przypadku. Troche jak z tymi
    > wyleczonymi gejami w pismach katolickich, albo gospodarką w TVP Info.
    > Przykąłdów tysiące, ale wszystkie wymyślone.

    Nie mogę, bo mnie wytropią i zabiją! :)

> [...]
    >
    > Zdjęto tyle, na ile im pozwolono. Do bateri się nie do kopali. Nie
    > dlatego, że jej tam nie ma. Nie mieli śrubokręta żeby wejśc głebiej. Ojej.

    No nie. Gość się wystawia na targach dostał sporą ofertę na sporą kasę
    od dobrej firmy...silnik magnetyczny. Twierdzisz że nie działa?

    No nie sprzedał za 16mln$ bo by projekt udupili/zakopali. On chce, żeby
    to propagować/produkować. Serarla też prawie zabili, chociaż to trochę
    inne technologia.

> [...]
    > wprost "to tylko pytanie gdzie jest bateria". Słusznie. Pewnie w środku,
    > tylko trzeba było śrubokret przynieść. Liion bez problemu to napędzą na

    No, bateryjka i śmigiełko :)
    Na targach:
    https://youtu.be/0kP_qfbSf-E ...no batery, no water, no...kurwa działa.

    > Cieżar dowodu zawsze spoczyta na stronie postulujacej magiczne zjawiska.
    >
    > Ty jesteś tą stroną.

    Masz wyżej, dyskutuj z faktem :]

    > Ja jestem stroną postulującą zwykłe baterie.

    Jak zwykle, bo zwyczajnie nie potrafisz wskazać nic innego :]

    > Brzytwa Ockhama się to nazywa i jest niezwykle przydatnym narzędziem, do
    > poznawania świata. Oszczędza czas, pieniądze i chroni przed wtopami.

    Kurwa, już pisałem że nie rozumiesz tego sformowania.
    "Entia non sunt multiplicanda praeter necessitatem"

    > W baterii. W pierwszym poście to znajdziesz.
    Megaprymitywne i kompletnie oderwane od rzeczywistości. Nie ma nic
    bardziej prymitywnego chyba :D (nie myl z "brzytwą").

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>