  • 11. Data: 2013-09-21 10:12:30
    Temat: Re: Dla Ergiego w celu wiekszego zadowolenia :-)
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-09-21 09:54, Ghost pisze:

    > Ale sugerujesz, ze o zonkowatosci decyduje tekst publicysty?

    Zakladam, ze jest prawdziwy.

    > 1. W zadnym kraju nie znajdziesz ogolnego zadowolenia ze stanu drog, ani
    > w ogole z jakisci uslug jakie panstwo realizuje za pobierane podatki.
    > 2. Jesli jezdzisz i obiektywnie podejdziesz do rzeczywistosci, to nie ma
    > sily - przyznasz, ze drogi sie polepszaja (nie wskazuje czyja to
    > zasluga, choc po mojemu w ogromnej czesci UE). Przy czym dotyczy to
    > glownych arterii, i taka polityka ma sens.

    Owszem, ale kto wie, czy za pare lat beda nadawaly sie do uzytku.

    Pozdro.. TK

  • 12. Data: 2013-09-21 10:13:35
    Od: "Budyń" <b...@r...pl>

    > Użytkownik "Budyń" <b...@r...pl> napisał w wiadomości

    > Ryli? Sprawdz co na ten temat sadza sady.

    Sugerujesz ze ziemkiewicz został skazany za jakies oszczerstwa? Linka
    poproszę. A jak sugerujesz co innego to napisz to wyraźniej.

    b.

  • 13. Data: 2013-09-21 10:19:08
    Od: "Budyń" <b...@r...pl>

    > Eeeee, sugerujesz, ze pis chce sobie obnizyc slupki, i zmagazynowac
    > przewage by ja wyjac tuz przed wyborami? Zaiscie prawdziwy Jaroslaw
    > Makjawelski.

    Tak może być. Kaczynski musi wygrac bardzo mocno zeby w ogóle rządzić. Jesli
    wygra słabo np tak jak mówią dzisiejsze sondaze to rządzic bedzie
    po-sld-psl bo ma większość i zdolność koalicyjną. Pis nie zrobi koalicji z
    nikim -a co najwyżej z psl-em, a psl jest nieduzy. Zatem wybory teraz byłyby
    bez sensu z punktu widzenia pisu.

    b.

  • 14. Data: 2013-09-21 10:21:55
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake>

> [...]
    > po mojemu w ogromnej czesci UE). Przy czym dotyczy to glownych arterii, i taka

    No trochę się zmienia - nawet Warszawa doczekała się już obwodnicy...
    ... no ok, na razie kawałek obwodnicy - jakaś 1/4... no ale zawsze.
    (tzw. południowa obwodnica)

    Dzięki temu do roboty mam jednak sporo szybciej :D
    50km ale z tego 37km bez żadnych świateł i skrzyżowań.

    Coś się zmienia, szkoda tylko, że tylu musi się nakraść
    przy okazji wydawania publicznych pieniędzy.
    (200.000.000 za 1km - 200.000zł za 1m autostrady)

    http://tnij.org/0keh

  • 15. Data: 2013-09-21 10:46:11
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 21 Sep 2013 10:21:55 +0200 osobnik zwany Aleksander
    napisał:

    > Coś się zmienia, szkoda tylko, że tylu musi się nakraść przy okazji
    > wydawania publicznych pieniędzy. (200.000.000 za 1km - 200.000zł za 1m
    > autostrady)

    a jest jakiś kraj gdzie Państwo buduje drogi taniej niż prywatne firmy?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 16. Data: 2013-09-21 11:09:26
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake>

    "masti" wrote in message news:l1jmcj$bko$4@dont-email.me...

    > a jest jakiś kraj gdzie Państwo buduje drogi taniej niż prywatne firmy?

    No ale u nas to też prywatne firmy budują :P

    Problem jedynie w tym, że nadzór i płatnik jest "państwowy".

    Są jednak kraje, gdzie kradną znacznie mniej.

  • 17. Data: 2013-09-21 11:10:42
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 21 Sep 2013 11:09:26 +0200 osobnik zwany Aleksander
    napisał:

    > No ale u nas to też prywatne firmy budują :P
    >
    > Problem jedynie w tym, że nadzór i płatnik jest "państwowy".

    są drogi, które budują prywatne firmy za prywatne pieniądze

    > Są jednak kraje, gdzie kradną znacznie mniej.

    poproszę przykłady

  • 18. Data: 2013-09-21 11:57:25
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Sugerujesz ze ziemkiewicz został skazany za jakies oszczerstwa? Linka
    > poproszę. A jak sugerujesz co innego to napisz to wyraźniej.

    Gógla zepsióła siem?
    http://wyborcza.pl/1,76842,12687713,Ziemkiewicz_prze
    prasza_Stypulkowskiego_za_falszywe.html
    ... to pierwsze w brzegu.

  • 19. Data: 2013-09-21 11:57:54
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Tak może być.

    Nigga, please...

  • 20. Data: 2013-09-21 12:01:39
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Maniek4" <r...@s...won> napisał w wiadomości

    > Zakladam, ze jest prawdziwy.

    Prawda, cala prawda i tylko prawda. Gdzie jeszcze ostatnio widziales cos
    takiego u dziennikarza badz publicysty?

    > Owszem, ale kto wie, czy za pare lat beda nadawaly sie do uzytku.

    To sie nazywa defetyzm, zeby nie powiedziec proba manipulacji. Czesc na
    pewno bedzie remontowana, bo to jest normalne. Budowales, robisz rezczy
    wlasnymi recami i wiesz, ze ludzkosc nie wlada tak materia jak by sie
    zdawalo przecietnemu nieudacznikowi.