  • 11. Data: 2017-10-31 18:21:57
    Temat: Re: Dom z kontenerów morskich
    Od: "Bob Budowniczy" <P...@x...wp.pl>

    > Znaczy wyszło Tobie że postawienie murów+dach(stan surowy)
    > domu 190m2 kosztuje 300(5*60)tys? Skąd te ceny masz.
    > Piszesz że sprawdziłeś to podaj źródło tych rewelacji

    Tak mi wyszło, sprawdziłem w interneci, bo nikt nie chciał mi takiej
    informacji tu udzielić.
    Koszt stanu sutowego zamkniętego to 1000-1500zł
    Pochwal się ile tobie wyszło i jak dawno?

  • 12. Data: 2017-10-31 18:30:14
    Od: "Bob Budowniczy" <P...@x...wp.pl>

    > PPodatku od nieruchomości(działka) jak zamierzać uniknać?
    > KUrzędnika o widły oprzeć?

    Podatek od działki rolnej jest znacznie niższy niż dla działki budowlanej.
    A swoja drogą to może warto zrobić akcję wietrzenia urzędów za pomocą wideł
    gnojnych?

    > A ze śmieciami to co będziesz robił?
    > segregował na takie co da się spalić i takie co zakopać trzeba?

    Będę nimi w piecu palił.
    Ropą naftową pali się w piecu, to śmieciami z ropy teaż mozna.

    > Znaczy rzekę gdzies tam w poblizu masz i z niej wode bedziesz brał i do
    > rzeki szczał i srał?

    Nie, wykopię studnię, zrobię oczyszczalnię z ujściem do uszczelnionego
    wądołka i jeszcze jezioro będę miał, no i rybka się uchowa:)

    > Masz rację. Pisałem tobie kilka tygodni temu- stawiaj te kontenery
    > i mieszkaj- zakazać Tobie nie mogą. A zresztą jakby co to o widły oprzesz.

    Rozumiem że już się pogodziłeś z życiową rolą niewolnika i barana rzeźnego i
    z ochotą podstawiasz gardło pod nóż a kieszenie wywijasz na drógą stronę?

  • 13. Data: 2017-10-31 20:32:31
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    http://www.rp.pl/Nieruchomosci/311229967-Pozwolenie-
    na-budowe-do-mieszkania-w-przyczepie.html

    http://expresskaszubski.pl/aktualnosci/2012/06/przeg
    rali-z-urzednikami-musieli-usunac-przyczepe-w-ktorej
    -mieszkali

    zanim zaczniecie wieszać psy na urzędnikach. wiadomo, przyczepa ma
    jakies badania, nie zawali się, nie zabije ludzi. kontener też. ale
    gdyby wolno było przerabiać wszystko, dosłownie wszystko na
    mieszkanie/dom, to na 100% wiele z takich "lokali" rozsypało by się
    przygniatając mieszkańców. a oni wzywaliby pomocy, od służb, na których
    działania solidarnie się "zrzucamy". Tak więc jestem za zezwoleniem na
    mieszkanie w przyczepie, garażu, kontenerze, ale przeciw budowlanej
    wolnej amerykance
    trzeba by jakąś petycje do ministra napisać, żeby zalegalizował. ile
    podpisów potrzeba?

    ToMasz

  • 14. Data: 2017-10-31 22:20:53
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    W sprawie formalnej. Na te super sluzby od ratowania zrzucamy sie tyle samo jak
    ratuja i jak nie ratuja.

  • 15. Data: 2017-11-01 10:50:16
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > W sprawie formalnej. Na te super sluzby od ratowania zrzucamy sie tyle samo jak
    ratuja i jak nie ratuja.

    może masz racje, ale ja nie w tym kontekscie. Dla mieszkanców mojego
    bloku to strasznie upierdliwe gdy przychodzą i sprawdzają szczelność
    rurek z gazem. panie, po co mi to. od 20 lat są szczelne a jakby co, to
    ja już i tak niedługo umrę. fajnie, ale jak tak każdy będzie podchodził
    do tematu, to prędzej czy później u jednego sąsiada "dupnie" a
    mieszkania straci kilka rodzin. A społeczeństwo za to zapłaci pewną
    cenę. moze w złotówkach, moze w odsunięciu terminu otrzymania
    mieszkania, wizyty u lekarza... jakoś zapłaci. za OC pseudo kierowców
    juz płacimy

    ToMasz

  • 16. Data: 2017-11-01 15:29:41
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > W sprawie formalnej. Na te super sluzby od ratowania zrzucamy sie tyle samo jak
    ratuja i jak nie ratuja.

    W ramach zaplanowanego budżetu. Ale budżet zmienia się co pewien okres.
    A jego wysokość - nie zgadniesz - zależy od ilości wypadków z lat
    poprzednich.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 17. Data: 2017-11-01 15:47:28
    Temat: Dom z kontenerów morskich
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Kiedy kupujesz? Daj znac jak kupisz?

  • 18. Data: 2017-11-02 21:31:41
    Od: "Bob Budowniczy" <P...@x...wp.pl>

    > Kiedy kupujesz? Daj znac jak kupisz?

    Na razie robię rozeznanie i planuję wycieczkę na warszawy na plac gdzie
    składując te kontenery,żeby to obejrzeć i zobaczyć jak to wytrzymałe, jak
    skonstruowane i ile wytrzyma.
    W każdym razie jak bym miał coś zbudować, to kupuję kontener bo dużo taniej
    i nie ma sensu się z murowaniem pierniczyć.

  • 19. Data: 2017-11-02 21:38:17
    Od: "Bob Budowniczy" <P...@x...wp.pl>

> [...]
    > moze w odsunięciu terminu otrzymania mieszkania, wizyty u lekarza... jakoś
    > zapłaci. za OC pseudo kierowców juz płacimy ToMasz

    Odwalasz kota ogonem.
    Powiedz mi kto płaci za katastrofy budowlane legalnie zaprojektowanych,
    wybudowanych budynków i z wszystkimi pozwoleniami, kosmici?
    Jak pierdzielnie butla z gazem z atestami i odbiorem gazowni to kto za to
    płaci, też może kosmici?
    Powiem ci kto, ja za to płacę, chociaż w moim kontenerze nie ma gazu.
    Może za katastrofy budowlane niech płacą ci co się. budują, za samochodowe,
    ci co maja auta a za gazowe ci co mają gaz?

  • 20. Data: 2017-11-02 22:54:05
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 30 października 2017 18:20:41 UTC+1 użytkownik Bob Budowniczy
    napisał:

    > Mnie bardziej interesował koszt, więc sprawdziłem że koszt stanu surowego
    > zamkniętego z kontenerów morskich jest 5 razy niższy niż budynku
    > tradycyjnego betonowego, więc jednak warto i to bardzo.

    ROTFL. Coś ty jarał :D

    Mury i stan surowy to najtańszy etap budowy.
    60k pln za same ściany tak naprawdę chcesz wydać - wyjątkowo nieustawne
    i rdzewiejące. Parterówka 200m2 ma ~300m2 ścian - licząc już z tymi
    wewnętrznymi. Koszt z porothermu 25 to ok 18k pln plus zaprawa i
    robocizna - w granicy 30k pln. Fundament pod to badziewie też jakiś
    musisz wykonać, więc nie liczę. Dach jakiś też wypadałoby wykonać, więc
    nie liczę. Ocieplić też to trzeba, więc nie liczę.

    Wychodzi na to, że kontenery są 2 x droższe :D
    pozdr.

    --
    Adam Sz.