  • 131. Data: 2015-06-18 13:37:41
    Temat: Re: Domofon z interkomem wewnętrznym, a czytnik kart przy bramce
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2015-06-18 12:52, Budyń wrote:
    > czy wypadki samochodowe w których giną ludzie dają ci prawo do zabijania?
    > Cy powszechne kradzieze daja ci prawo krasc?
    > Natura czy nieumyślne dzialania nie stanowią powodu aby uznac ze niektórych ludzi
    mamy prawo zabic.

    Manipulować to my, a nie nami ;-)

    Odniosłem się *wyłącznie* do Twojego stwierdzenia, że po - za
    przeproszeniem - wetknięciu zapłodnionej komórki jajowej do macicy
    *zawsze* urodzi się dziecko.

    To nie jest po prostu prawdą - nawet jeśli wykluczymy aborcje.

    Piotrek

  • 132. Data: 2015-06-18 13:56:21
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2015-06-18 12:58, Budyń wrote:
    > Skupilismy sie na zabijaniu ludzi. Mozemy pogadac na ochronie kobiet - tyle ze
    mozliwosc aborcji to nie ochrona kobiet, bo znów będą ofiarami. Obecnie promowany
    seksistowski styl zycia sprowadza kobiety do roli klienta firm farmaceutycznych, do
    przedmiotów wykorzystania seksualnego itd. Prosze, masz mozliwosc sie wypowiedziec
    jak chronic kobiety.

    Przede wszystkim o to jak chronić kobiety proponowałbym zapytać same
    zainteresowane. Bo ja jako facet mogę się co najwyżej *domyślać* jakiej
    ochrony oczekują kobiety. Ale nigdy nie ośmieliłbym się swoich
    *domysłów* promować jako prawdy objawionej.

    Natomiast intuicja podpowiada mi, że ochrona kobiet a la Chazan to jest
    raczej barbarzyństwo i przedmiotowe wykorzystanie kobiety do realizacji
    swoich - być może nawet słusznych co do zasady - celów.

    Kropka.

    Jeśli pozwolisz to nie odniosę się do Twojej hipotezy o promowaniu
    seksistowskiego trybu życia.

    Głownie z tego powodu, że bez wytłumaczenia o co Tobie dokładnie chodzi
    to jest jedynie marketingowy - bez obrazy - bełkot ;-)

    Piotrek

  • 133. Data: 2015-06-18 14:35:19
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu czwartek, 18 czerwca 2015 13:37:40 UTC+2 użytkownik Piotrek napisał:

> [...]
    > *zawsze* urodzi się dziecko.
    >
    > To nie jest po prostu prawdą - nawet jeśli wykluczymy aborcje.

    no to nie wiem po co temat podnosisz - powiedzmy ze rzeczywiscie człowiek na
    poczatkowym etapie ma 20% szans ze nie przezyje. Natura i tyle. Co nie znaczy ze to
    nie czlowiek.
    Kluczowe jest ze nikt go nie zabija - a o tym rozmwimy.

    b.

  • 134. Data: 2015-06-18 14:47:40
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu czwartek, 18 czerwca 2015 13:56:19 UTC+2 użytkownik Piotrek napisał:
    > Głownie z tego powodu, że bez wytłumaczenia o co Tobie dokładnie chodzi
    > to jest jedynie marketingowy - bez obrazy - bełkot ;-)

    jak nie rozumiasz to szukasz, googla dzis wylaczyli?

    b.

  • 135. Data: 2015-06-18 15:38:23
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2015-06-18 14:35, Budyń wrote:
> [...]
    nie czlowiek.
    > Kluczowe jest ze nikt go nie zabija - a o tym rozmwimy.

    Abstrahując od celu w jakim podniosłem fakt Twojej elementarnej
    niewiedzy :-), albo manipulacji :-), albo niezbyt szczęśliwego
    sformułowania myśli (ale czego tu oczekiwać jeśli do tematu podchodzisz
    - jak to zgrabnie ująłeś - "od tyłu") przejdźmy do meritum.

    Prawdopodobnie każdy zgodzi się z tym, że życie człowieka powinno
    podlegać ochronie.

    *No chyba, że poświęcając życie ludzkie chronimy dobro nie mniej cenne*.

    I teraz paczpan! Czytam w Twoich myślach i daję przykład!

    Odpadasz ze ściany i se wisisz z nieprzytomnym gościem (albo przytomnym,
    ale "mającym plany na przyszłość") na końcu liny.

    Za chwilę polecicie obaj, no chyba że go odetniesz ...

    Albo inny przykład: ciąża zagraża życiu matki.

    To co? Spadamy? Czy tniemy?

    Piotrek

  • 136. Data: 2015-06-18 15:51:25
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2015-06-18 14:47, Budyń wrote:
    > jak nie rozumiasz to szukasz, googla dzis wylaczyli?

    Mam spytać Googla co miałeś na myśli?
    Czy ty aby nie przesadzasz za tą wszechobecną inwigilacją?

    Piotrek

  • 137. Data: 2015-06-18 17:15:38
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu czwartek, 18 czerwca 2015 15:38:22 UTC+2 użytkownik Piotrek napisał:
    > On 2015-06-18 14:35, Budyń wrote:
    > Prawdopodobnie każdy zgodzi się z tym, że życie człowieka powinno
    > podlegać ochronie.
    > Albo inny przykład: ciąża zagraża życiu matki.

    chłopie - ale o czym ty chcesz dyskutowac - nikt (chyba), nawet kosciol (nie wywoluje
    dyskusji religijnej tylko wskazuje przyklad skrajnych konserwatystow) nie chce
    uniemozliwiec ratowania zycia matce. To jest własciwie jedyny przypadek w ktorej
    trzeba tolerowac zabojstwo.
    Tyle ze ludzie lubia sobie rozszerzac wyjątki. Mówią jesli tu mozna zabic to i w
    przypadku gwałtu tez, a jak w przypadku gwałtu to czemu nie w dowolnym przypadku.

    b.

  • 138. Data: 2015-06-18 17:22:08
    Od: masti <g...@t...hell>

    Budyń wrote:

    > chłopie - ale o czym ty chcesz dyskutowac - nikt (chyba), nawet kosciol

    to weź się najpierw doucz

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 139. Data: 2015-06-18 17:31:27
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu czwartek, 18 czerwca 2015 17:23:28 UTC+2 użytkownik masti napisał:

    > to weź się najpierw doucz

    masti, mozemy sie o flaszke zalozyc :) Jako katol wiem co mowie. A tobie jak zwykle
    sie wydaje...

    b.

  • 140. Data: 2015-06-18 17:52:38
    Od: masti <g...@t...hell>

    Budyń wrote:

    > masti, mozemy sie o flaszke zalozyc :) Jako katol wiem co mowie. A tobie jak zwykle
    sie wydaje...

    faktycznie wiesz: chyba, może etc...