  • 31. Data: 2015-06-04 20:15:34
    Temat: Re: Domofon z interkomem wewnętrznym, a czytnik kart przy bramce
    Od: MK <m...@b...cn>

    W dniu 2015-06-04 o 19:19, Budyń pisze:
> [...]
    do pochowania, panstwowy kwit z usc o martwym urodzeniu i co najgorsze zapewne byc
    katolikiem... Nie bedzie mszy za przeblaganie grzechów bo dziecko ich nie ma. Koniec.

    > A jakie to ma znaczenie w temacie aborcji? Zyczysz sobie znów mega wątek religijny?

    Ma zasadnicze - grzechu pierworodnego nie ma? To chrzest po co?
    Sam sobie przeczysz i Ty chcesz dyskutować? O czym?
    "Nie bedzie mszy za przeblaganie grzechów bo dziecko ich nie ma"

    Życzę sobie żeby tematy religijne były osobistą sprawą każdego z nas
    a Ty chcesz narzucić swoje wierzenia np. mnie

    --
    M.

  • 32. Data: 2015-06-04 21:18:34
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-06-04 o 20:15, MK pisze:

> [...]
    >
    > Życzę sobie żeby tematy religijne były osobistą sprawą każdego z nas
    > a Ty chcesz narzucić swoje wierzenia np. mnie

    Nikt slowa o religii nie powiedzial, bo nie o tym jest rozmowa, tylko o
    dziwo antykatolik musi pochwalic sie swiatu pogladem. Ciekawe czy jak
    jest rozmowa o hemoroidach to opowiadasz wszystkim, ze nie lubisz
    pedalow? Wy antykatolicy generalnie macie niezle problemy. My mamy swoje
    podobno prymitywne zabobony najpewniej wynikajace z niewiedzy, bo jak
    inaczej? A Wy oswieceni za kazdym rogiem widzicie wroga. No i jak tu zyc
    panie premierze?

    Pozdro.. TK

  • 33. Data: 2015-06-04 21:32:31
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-06-04 o 19:41, masti pisze:

> [...]
    narzucac itd, wobec tego jesli on jest przeciwny aborcji to ja bede za. Idiotyzm...

    > tak, kościól próbuje innym narzucić własne prawo. Ktoś katolików zmusza
    > do aborcji?

    Z drugiej strony jak nie zabijesz mojej zony tylko swoja to co mi do
    tego. Jest tu jednak pewna roznica. To nie kosciol probuje cos narzucic.
    My naprawde tak myslimy. A skoro mamy demokracje i nikt za poglady do
    wiezienia nie wsadza to zwyczajnie wolno nam. Ta sama demokracja daje
    nam prawo do sankcjonowania naszych pogladow i Waszych. Kosziol nic do
    tego nie ma. W sejmie nie ma ani jednego ksiedza.

    do pochowania, panstwowy kwit z usc o martwym urodzeniu i co najgorsze zapewne byc
    katolikiem... Nie bedzie mszy za przeblaganie grzechów bo dziecko ich nie ma. Koniec.

    > ciało jest. Przecież twirdzisz, że 1 komórka to już człowiek. Państwowy
    > kwit potrzebny jest Kościołowi? od kiedy? To już jakiś urzędnik z USC ma
    > prawo zmieniać dogmaty KK? Poroniony płód niczym nie rózni się od tego
    > co zmarł zaraz po urodzeniu.

    Jakie to ma znaczenie dla faktu zabijania?

    > tak

    > jakie kryteria przyjmują katoliccy zwolennicy kary śmierci?

    Sprawiedliwosc i eliminowanie pasozytow ktorych trzeba utrzymywac. Mozna
    podciagnac sobie pod prawo Hammurabiego jak ktos chce. Ja tego nie
    popieram, ale jestem w stanie zrozumiec z czystej ludzkiej wrazliwosci
    dla pokrzywdzonych. Ta sama wrazliwosc nie pozwala mi zabijac rowniez
    nienarodzonych.

    Pozdro.. TK

  • 34. Data: 2015-06-04 21:43:37
    Od: masti <g...@t...hell>

    Maniek4 wrote:

    > Jakie to ma znaczenie dla faktu zabijania?

    > Sprawiedliwosc i eliminowanie pasozytow k

    przeczytaj to co sam powyżej napisałeś

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 35. Data: 2015-06-04 21:54:36
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu czwartek, 4 czerwca 2015 19:42:50 UTC+2 użytkownik masti napisał:

> [...]
    >
    > ciało jest. Przecież twirdzisz, że 1 komórka to już człowiek. Państwowy
    > kwit potrzebny jest Kościołowi? od kiedy?

    nie błaznuj tylko skorzystaj z gugla - Dz. U. z 2007 r. nr 1, poz. 10 oraz Dz. U. z
    2007 r. nr 1, poz. 9 i inne. Kosciół zarządza cmentarzami to i stosuje przepisy
    dotyczace pogrzebów - zdziwiony?

    > tak
    jakie kryteria przyjmują katoliccy zwolennicy kary śmierci?

    Ano własnie - i tu jest pies pogrzebany, tfu :) Tu jest miejsce na dyskusje całkiem
    niereligijną a swiatopoglądową.
    Czy mozemy zabic słabszego? A moze mozemy zabic silniejszego? A moze wedlug pomysłów
    hitlera mozna zabic inwalidów lub zydów? A moze dopuscic kare smierci?
    A moze zabic tylko wtedy gdy ofiara nie czuje bólu bo nie ma jeszcze układu
    nerwowego?
    No prosze o propozycje - podyskutujemy.

    b.

  • 36. Data: 2015-06-04 21:56:12
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu czwartek, 4 czerwca 2015 19:42:50 UTC+2 użytkownik masti napisał:
    > tak, kościól próbuje innym narzucić własne prawo. Ktoś katolików zmusza
    > do aborcji?

    tak, lekarzy.

    b.

  • 37. Data: 2015-06-04 22:07:31
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu czwartek, 4 czerwca 2015 20:15:37 UTC+2 użytkownik MK napisał:
    > Ma zasadnicze - grzechu pierworodnego nie ma? To chrzest po co?

    dyskusje teologiczne to nie tu, chrzest i grzech pierworodny ma jakis wpływ na
    aborcje? Nie ma i tyle. Chcesz poczytac o grzechu to odsylam do katechizmu kosciola
    katolickiego.

    > Życzę sobie żeby tematy religijne były osobistą sprawą każdego z nas
    > a Ty chcesz narzucić swoje wierzenia np. mnie

    a gdzie ja ci chce religijne wierzenia narzucic? To ze poglady kosciola sa zbiezne w
    pewnych tematach z prawem swieckim to nie oznacza ze kosciol je wprowadzil i narzuca.
    Prawo mówi nie kradnij, kosciół mówi to samo - narzucil ci zakaz kradziezy kosciol?
    Kosciol mówi nie zabijaj, ale prawo swieckie tez mówi to samo - tyle ze jest
    niekonsekwentne a ja tylko próbuje z ta niekonsekwencją walczyc. Bo czesto tylko brak
    wiedzy biologicznej jest przyczyną akceptacji aborcji.
    Dyskutuj ze mna na poziomie biologii, socjologii i prawa karnego, kosciola w to nie
    mieszaj.

    b.

  • 38. Data: 2015-06-04 22:44:05
    Od: MK <m...@b...cn>

    W dniu 2015-06-04 o 21:18, Maniek4 pisze:

> [...]
    > podobno prymitywne zabobony najpewniej wynikajace z niewiedzy, bo jak
    > inaczej? A Wy oswieceni za kazdym rogiem widzicie wroga. No i jak tu zyc

    Opowieści o mszy i grzechach to czysto ateistyczny wywód?

    --
    M.

  • 39. Data: 2015-06-04 22:46:53
    Od: MK <m...@b...cn>

    W dniu 2015-06-04 o 22:07, Budyń pisze:

> [...]
    wiedzy biologicznej jest przyczyną akceptacji aborcji.
    > Dyskutuj ze mna na poziomie biologii, socjologii i prawa karnego, kosciola w to nie

    Jak na razie to Ty zacząłeś o mszy i grzechach.
    Bądź konsekwentny i dyskutuj na poziomie który sam powyżej określiłeś.

    --
    M.

  • 40. Data: 2015-06-04 22:55:19
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu czwartek, 4 czerwca 2015 22:46:56 UTC+2 użytkownik MK napisał:
    > Jak na razie to Ty zacząłeś o mszy i grzechach.
    > Bądź konsekwentny i dyskutuj na poziomie który sam powyżej określiłeś.

    zieeeew, o aborcji cos powiesz czy bedziesz trolował?

    b.