  • 41. Data: 2015-06-04 23:05:22
    Temat: Re: Domofon z interkomem wewnętrznym, a czytnik kart przy bramce
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-06-04 o 22:44, MK pisze:

    > Opowieści o mszy i grzechach to czysto ateistyczny wywód?

    Nie wiem o czym mowisz. Rozmowa rozpoczela sie od cytatu mysli o
    aborcji. Po co chcesz rozmawiac o kosciele?

    Pozdro.. TK

  • 42. Data: 2015-06-04 23:11:58
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-06-04 o 21:43, masti pisze:

    > przeczytaj to co sam powyżej napisałeś

    A co ja napisalem co Ci sie nie zgadza?

    Pozdro.. TK

  • 43. Data: 2015-06-05 13:23:29
    Od: masti <g...@t...hell>

    Budyń wrote:

    > tak, lekarzy.

    biedacy nie wiedzieli jakie są ich zadania zanim wybrali zawód i
    specjalizację?

    PS: zdarza się, że kobieta decydująca się na aborcję jest lekarzem

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 44. Data: 2015-06-05 14:01:26
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-06-05 o 13:23, masti pisze:

    > biedacy nie wiedzieli jakie są ich zadania zanim wybrali zawód i
    > specjalizację?

    W slowniku synonimow osobiscie sprawdzilem i dla wyrazu lekarz nie ma
    odpowiednika takiego jak kat, morderca, czy zabojca. A specjalizacje tak
    z grubsza nie kazdemu wolno wybrac.

    > PS: zdarza się, że kobieta decydująca się na aborcję jest lekarzem

    Zdarza sie, ze facet jest kobieta.

    Pozdro.. TK

  • 45. Data: 2015-06-05 14:20:52
    Od: masti <g...@t...hell>

    Maniek4 wrote:

    > W slowniku synonimow osobiscie sprawdzilem i dla wyrazu lekarz nie ma
    > odpowiednika takiego jak kat, morderca, czy zabojca. A specjalizacje tak
    > z grubsza nie kazdemu wolno wybrac.

    wskażesz kogo zmuszono by został ginekologiem?

  • 46. Data: 2015-06-05 15:11:02
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-06-05 o 14:20, masti pisze:

    > wskażesz kogo zmuszono by został ginekologiem

    Wiekszosc ginekologow zapewne.

    Pozdro.. TK

  • 47. Data: 2015-06-05 21:36:37
    Od: masti <g...@t...hell>

    Maniek4 wrote:

    > Wiekszosc ginekologow zapewne.

    ROTFL. I tyle było Twoich argumentów

  • 48. Data: 2015-06-05 23:22:48
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-06-05 o 21:36, masti pisze:

    > ROTFL. I tyle było Twoich argumentów

    Sprawa jest dosc prosta i nie wymaga argumentowania. Wiekszosc nie moze
    tak sobie wybrac specjalizacji jaka sobie chce. Stad tez ginekologiem
    mozna zostac z obiektywnej potrzeby dobra spoleczenstwa w danej chwili,
    a nie z zamilowania.

    Pozdro.. TK

  • 49. Data: 2015-06-05 23:28:08
    Od: masti <g...@t...hell>

    Maniek4 wrote:

> [...]
    > tak sobie wybrac specjalizacji jaka sobie chce. Stad tez ginekologiem
    > mozna zostac z obiektywnej potrzeby dobra spoleczenstwa w danej chwili,

    Ty naprawdę wierzysz w te bzdury które piszesz?

  • 50. Data: 2015-06-05 23:41:17
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-06-05 o 23:28, masti pisze:

    > Ty naprawdę wierzysz w te bzdury które piszesz?

    Temat koncze, bo nie interesuje mnie co komu sie wydaje. Poczytaj,
    popytaj, a jak juz bedziesz wiedzial to wrocimy do tematu.

    Pozdro.. TK