  • 11. Data: 2020-08-25 10:43:43
    Temat: Re: Gdzie kupić drewno? Drewno, nie g....
    Od: collie <c...@v...pl>

    W wtorek, 25.08.2020 o 08:42, Mateusz Bogusz napisał:

    > Kupić w tartaku czy odkupić po dwóch budowach? Bo widzę różnicę.

    Po jednej budowie, tu:
    https://www.olx.pl/oferta/deski-szalunkowe-10-kubiko
    w-CID628-IDGaZ0s.html#cb993a91f3

  • 12. Data: 2020-08-25 11:04:41
    Od: collie <c...@v...pl>

    W wtorek, 25.08.2020 o 08:56, m...@s...com napisał:

    > Deep inside the Matrix, convinced that Mon, 24 Aug 2020 16:56:33 +0200
    > is the real date, collie <c...@v...pl> has written something
    > quite wise. But (s)he wasn`t the one.
    >
    > Wrotkę czy nagłówek? Wrotkę teraz mam ustawioną na pustą, a te które
    > mam zapisane wszystkie mają delimiter. Dziwne. Możesz zacytować?

    Jaki nagłówek i po co, gdy odpowiadasz na post? Jak widzisz - wyżej -
    normalny czytnik pokazuje jako wrotkę to, co Ty określasz jako nagłówek
    w Agencie, no bo po co Ci tradycyjna wrotka, nie?

    Delimiter stosuje się przy stopce - nie przy wrotce, co zresztą byłoby
    bez sensu, gdyby wrotka chowała się za delimiterem.

  • 13. Data: 2020-08-25 11:30:14
    Od: m...@s...com

    Deep inside the Matrix, convinced that Tue, 25 Aug 2020 11:04:41 +0200
> [...]

    >Delimiter stosuje się przy stopce - nie przy wrotce, co zresztą byłoby
    >bez sensu, gdyby wrotka chowała się za delimiterem.

    Czy naprawdę tak trudno odpowiedzieć rzeczowo na pytanie, bez
    wymądrzania się?...

    "Deep inside the Matrix..." ustawiłem ponad 20 lat temu i trzymam z
    sentymentu. Jesteś pierwszą osobą, której to przeszkadza.

  • 14. Data: 2020-08-25 12:30:54
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 25 Aug 2020 08:42:11 +0200, Mateusz Bogusz <m...@o...pl>
    wrote:
    > Kupić w tartaku czy odkupić po dwóch budowach? Bo widzę różnicę.

    Colie chyba nie widział jak wyglądają deski po budowie. Za darmo bym
    nie brał.

    --
    Marek

  • 15. Data: 2020-08-25 13:13:27
    Od: collie <c...@v...pl>

    W wtorek, 25.08.2020 o 12:30, Marek napisał:

    > Colie chyba nie widział jak wyglądają deski po budowie. Za darmo bym
    > nie brał.

    A Ty widział te 20 kubików desek na obrazku z linku, który zapodałem?
    Ty myślisz, że magicy wymieniający stare deski na stodołach, deskami
    z tartaku je obijają? Deski szalunkowe przejadą szlifierką i będą jak
    nówki nieśmigane.

  • 16. Data: 2020-08-25 14:10:29
    Od: collie <c...@v...pl>

    W wtorek, 25.08.2020 o 11:30, m...@s...com napisał:

> [...]
    >
    > "Deep inside the Matrix..." ustawiłem ponad 20 lat temu i trzymam z
    > sentymentu. Jesteś pierwszą osobą, której to przeszkadza.

    Się nie wymądrzam, tylko odnoszę się do tego, co czytam. I nic więcej.
    Ale może nie pochwyciłem myśli, którą rzuciłeś. Zatem dopowiedz, co
    poeta miał na myśli, pisząc: "wrotkę teraz mam ustawioną na pustą,
    a te które mam zapisane wszystkie mają delimiter".

    I nie żeby mi zaraz przeszkadzał Matrix. Utrudnia tylko stwierdzenie
    jednym rzutem oka, komu odpowiadasz, bo taki jest cel wrotki. Krótko
    mówiąc: po co komplikować proste sprawy? Kiedyś na grupach modne było
    wymyślanie wymyślnych stopek. Wtedy to dopiero para szła w gwizdek.

  • 17. Data: 2020-08-25 14:54:15
    Od: uciu <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 24 sierpnia 2020 15:17:14 UTC+2 użytkownik
    m...@s...com napisał:

    > Czy jest u nas coś co można nazwać kulturą drewna?

    u siebie po budowie wykorzystałem wszystko...nie spaliłem.
    Jest domek narzędziowy, domek dla dzieci, piaskownica, altana.
    Deska przeszlifowana i wyglądała super (nawet dziury po gwoździach dały im urok).
    Z okolicznych działek też zbierałem dużo - bo zauważyłem że jeden typ desek po
    oczyszczeniu z cementu i zaolejowaniu ma super kolor - zrobiłem z tego stół i domek
    dla dzieci. Z innch po potraktowaniu palnikiem i olejem zrobiłem domek na narzedzia.
    Jak się chec to się da.

    dla porównania
    czysta strona deski po pomalowaniu olejem:
    https://forum.muratordom.pl/attachment.php?attachmen
    tid=439973&d=1580061346
    druga strona deski po oczyszczeniu z cementu
    https://forum.muratordom.pl/attachment.php?attachmen
    tid=439974&d=1580061425
    https://forum.muratordom.pl/attachment.php?attachmen
    tid=439975&d=1580061435

    I to co wyszło
    https://forum.muratordom.pl/attachment.php?attachmen
    tid=442820&d=1586552488
    https://forum.muratordom.pl/attachment.php?attachmen
    tid=442821&d=1586552499

    https://forum.muratordom.pl/attachment.php?attachmen
    tid=439972&d=1580061218

    https://forum.muratordom.pl/attachment.php?attachmen
    tid=429416&d=1555788932
    https://forum.muratordom.pl/attachment.php?attachmen
    tid=429417&d=1555788950
    https://forum.muratordom.pl/attachment.php?attachmen
    tid=430901&d=1559207072

    Jak się chce to można, Tylko jedni akceptują, że deska ma swoje wady (używana) a inni
    chcą równą, gładziutką jak...

    uciu

  • 18. Data: 2020-08-25 15:34:30
    Od: collie <c...@v...pl>

    W wtorek, 25.08.2020 o 14:54, uciu napisał:

    > W dniu poniedziałek, 24 sierpnia 2020 15:17:14 UTC+2 użytkownik
    m...@s...com napisał:

    > Jak się chce to można, Tylko jedni akceptują, że deska ma swoje wady (używana) a
    inni chcą równą, gładziutką jak...

    No i fajnie, tylko nie mów, że stół warsztatowy zrobiłeś z desek
    szalunkowych, ale można pozazdrościć mebelka. A przy okazji: jakaś
    maciupka działka Ci się trafiła, jak na wieś. Gdy tak do końca ją
    zabudujesz, podatek wodny masz jak w banku. I co mi się rzuca w oczy:
    drewna na gumnie dużo, ale drzew mało, czyli wcale. Plus ten smętny
    pejzaż za płotem, gdzie też żadnych drzew, prócz skrawka niedorżniętego
    lasu na horyzoncie. Wyrąbaliście wszystko, świętując Lex Szyszko?

  • 19. Data: 2020-08-25 18:13:00
    Od: Sir_Robak <s...@o...pl>

    W dniu 2020-08-25 o 14:54, uciu pisze:
    > Jak się chce to można,

    O to jest powiedział bym 100% wykorzystanie materiału. DUŻY +.
    Mi tak nie wyjdzie ni wuja! ale będę się starał ;)

    Robak

  • 20. Data: 2020-08-25 19:11:52
    Od: Baczek <m...@p...onet.pl>

    W dniu 24.08.2020 o 19:08, Marek pisze:

    > Na co komu za Odrą stare deski?

    Znajomy wozi do Niemiec stare deski i starą czerwoną cegłę rozbiórkową.
    Największy teraz jego problem, że ludzi do czyszczenia cegły znaleźć nie
    może, ale nie tylko za Odrą, na mazurach poprzenosili stare domy i
    specjalnie kupili stare stodoły, żeby deski pozyskać.

    https://imgcy.trivago.com/c_lfill,d_dummy.jpeg,e_sha
    rpen:60,f_auto,h_225,q_auto,w_225/itemimages/23/24/2
    324576.jpeg