  • Data: 2010-12-30 08:36:03
    Temat: Re: Hydrofor czy pompa głębinowa ?
    Od: "Jarek P." <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 30 Gru, 09:28, "Andrzej S." <A...@g...com> wrote:

    > Czemu awaryjniejsza i trudniejsza?

    Awaryjniejsza, ponieważ będzie pracować w miejscu klimatycznie o wiele
    mniej korzystnym niż względnie sucha piwnica. A trudniejsza w naprawie
    - będzie wewnątrz studzienki przynajmniej metr głębokiej, a być może
    głębszej, średnicy niekoniecznie zapewniającej wygodną pracę przy
    pompie.

    > Swoja droga hydrofor warto dac
    > takze na glebinowej - po co ma sie zalaczac do napelnienia miski kotu?

    Też o tym m.in. pisałem twierdząc, że Kaszpir myli pojęcia. Pompa to
    pompa, a instalacja hydroforowa to instalacja hydroforowa. Pompa, jaka
    by nie była i gdzie nie siedziała, jest jej składnikiem. A hydrofor
    oczywiście jest niezbędny, sama pompa to rozwiązanie dobre najwyżej do
    podlewania ogródka choć i tu ma poważne wady i choć mały zbiornik
    warto dać.

    J.