  • 1. Data: 2010-05-14 19:38:38
    Temat: Inteligentny budynek
    Od: "Ingenium-system" <b...@e...pl>

    Witam,
    osobom zainteresowanym instalacjami inteligentnego domu polecam
    systeIngenium (www.ingenium-system.pl) oferujący spore możliwości techniczne
    przy stosunkowo niewysokich kosztach.

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-05-14 20:46:01
    Temat: Re: Inteligentny budynek
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "Ingenium-system" <b...@e...pl> napisał w
    wiadomości news:hsk8re$834$1@inews.gazeta.pl...
    > przy stosunkowo niewysokich kosztach.

    a co to sa stosunkowo niskie koszty? :-) Żeby nie było wykrętów podajcie,
    bez wnikania w szczegóły, średnią cene z 5 ostatnich budynków
    jednorodzinnych :P

    b.

  • 3. Data: 2010-05-15 06:52:14
    Od: SALAMON <s...@p...beztego.fm>

    W dniu 2010-05-14 21:38, Ingenium-system pisze:

> [...]
    > systeIngenium (www.ingenium-system.pl) oferujący spore możliwości
    > techniczne przy stosunkowo niewysokich kosztach.

    Kolejny zamknięty system.
    Jak za kilka lat Ingenium S.L. padnie, to skąd weźmiecie elementy do
    rozbudowy i naprawy istniejących instalacji?

    SALAMON

  • 4. Data: 2010-05-15 07:41:20
    Od: "Ingenium-system" <b...@e...pl>

    a kto powiedział że system jest zamknięty?, Ingenium bez problemu można
    integrować ze standardem KNX na przykład.

    pozdrawiam

    Electric-Control | Piotr Piwowoński | tel. 012 357 69 58 | fax 012 378
    32 60 | kom. 0694 087 156 | www.electric-control.pl

  • 5. Data: 2010-05-15 07:44:10
    Od: "Darek" <d...@o...pl>

    > osobom zainteresowanym instalacjami inteligentnego domu polecam
    > systeIngenium (www.ingenium-system.pl) oferujący spore możliwości
    > techniczne przy stosunkowo niewysokich kosztach.

    jezeli ogoloszenie pozwoliłeś sobie zamiescic na grupie,
    sam osobisci nic nie mam przeciwko, mozesz podac przykladowa
    cene instalacji taka jak np. ponizej.

    dom z poddaszem - 3 sypialnie + łazienka góra
    1 pokoj + salonik + mala łazienka + kuchnia + wiatrolap.

    Ile za samo oswietlenie bez wodotryskow - 120m2 pow. uzyt.
    (sciemniacze + salon moze z 3 sceny oswietlenia, czujki automatycnzie
    zapalajace swiatlo na korytarzach i w lazienkach w nocy)
    alarm - czujki ruchu, czujniki otwarcia drzwi okien, czujnik podczerwieni.

    Odzielnie podajcie prosze cene dla sterowania ogrzewaniem - piec gazowy
    lub z podajnikiem na ekogroszek - wariant wybrany przez Was bez znaczenia.

    Prosze o cene samego oswietlenia a potem prosze dotac reszte rzeczy ktore
    opisalem.

    Mysle ze to dosc dobrze uzupelni reklame.

    Pzdr
    Darek

  • 6. Data: 2010-05-15 14:56:55
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "Darek" <d...@o...pl> wrote in message news:hsljce$v7p$1@news.onet.pl...

    > Prosze o cene samego oswietlenia a potem prosze dotac reszte rzeczy ktore
    > opisalem.

    Jeżeli ukrywają ceny to chcą naciągnąć. Szkoda czasu. Dzisiaj wszyscy podają
    ceny podzespołów/ materiałów.

  • 7. Data: 2010-05-15 15:07:38
    Od: "Papa5merf" <P...@p...pl>

    Órzytkownik "Budyń" napisał:
    > a co to sa stosunkowo niskie koszty? :-)

    ta pani z TV by ci wytłumaczyła że dla niej te pare złotych to nie
    majontek:O)

  • 8. Data: 2010-05-15 15:55:24
    Od: "Ingenium-system" <b...@e...pl>

    Cennik nie jest żadną tajemnicą, kto jest zainteresowany może go otrzymać.

    pozdr

  • 9. Data: 2010-05-15 19:38:20
    Od: M <M...@w...pl>

    Ingenium-system pisze:
    > Cennik nie jest żadną tajemnicą, kto jest zainteresowany może go otrzymać.

    Ja jestem zainteresowany. Skoro piszesz na grupę ogłoszenie, to poproszę
    tez o ceny na grupie (które ponoć nie są tajemnicą).

    Jeżeli ich nie wyślesz, to można przypuszczać, że jest jakiś powód dla
    NIEPODAWANIA CEN - może taki jak pisze kiki, czyli naciąganie. Trudno
    stwierdzić bez poznania cen. Można najwyżej spekulować, co uczynię, jak
    ich nie wyślesz.

    M.

  • 10. Data: 2010-05-15 20:02:00
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "M" <M...@w...pl> wrote in message

> [...]
    > NIEPODAWANIA CEN - może taki jak pisze kiki, czyli naciąganie. Trudno
    > stwierdzić bez poznania cen. Można najwyżej spekulować, co uczynię, jak

    Dla mnie to wałek. Jak zresztą cała ta budowlanka. "Panie dogadamy się"