  • 11. Data: 2011-03-14 13:51:40
    Temat: Re: [nieco OT] Internet dla małych miast i wsi na 410 MHz
    Od: mk <d...@t...pl>

    Przecież już od dłuższego czasu orange ma to w ofercie!
    Pdr. M

  • 12. Data: 2011-03-14 14:04:20
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "mk" <d...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Przecież już od dłuższego czasu orange ma to w ofercie!

    My

  • 13. Data: 2011-03-14 14:05:34
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "mk" <d...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Przecież już od dłuższego czasu orange ma to w ofercie!

    Myślisz o tym ?
    http://www.orange.pl/portal/map/map/internet_freedom
    _pro
    (wolniej i drożej - nawet po obniżce).

    Pzdr

    JKK

  • 14. Data: 2011-03-14 18:31:39
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2011-03-13 12:49, J_K_K pisze:
    > Ciekawe jak to będzie działało w praktyce:
    > http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,9241831,Internet
    _mobilny_dla_malych_miast_i_wsi_od_Plusa.html

    > Jeśli tak jak obiecują (albo nawet i na 50% obiecanek)
    > to była by to ciekawa oferta dla lokalizacji "bez wolnej pary",
    > czy dużej odległości od przekaźnika radiówki.
    >
    > Pzdr
    >
    > JKK

    Czytaj CDMA, sprawdź firmę Nordisk - którą to kupił PLUS GSM i stą ma
    frq CDMA i infrę :) i sprawdź oferty + i Orange ;)

    Pozdrawiam !

  • 15. Data: 2011-03-15 07:07:37
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "Czarek Daniluk" <c...@n...com> napisał w
    wiadomości news:illmu9$88t$1@news.onet.pl...
    > Czytaj CDMA, sprawdź firmę Nordisk - którą to kupił PLUS GSM i stą ma frq
    > CDMA i infrę :) i sprawdź oferty + i Orange ;)

    Piszą o tym w artykule, a ceny Orange z kosmosu + limity.
    To już lepiej wolniejszą radiówkę bez limitu.

    Pzdr

    JKK

  • 16. Data: 2011-03-15 08:34:16
    Temat: Re: Internet dla małych miast i wsi na 410 MHz
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    > Piszą o tym w artykule, a ceny Orange z kosmosu + limity.
    > To już lepiej wolniejszą radiówkę bez limitu.

    czasami nie masz wyboru... więc nie ma co gadać, że coś lepiej...
    ja zmuszony jestem do internetu satelitarnego, na szczęście jakoś tam
    chodzi, choć koszt trochę boli...

    pozdrawiam
    s_13

  • 17. Data: 2011-03-15 10:55:36
    Od: mk <d...@t...pl>

    J_K_K pisze:
    > Myślisz o tym ?
    > http://www.orange.pl/portal/map/map/internet_freedom
    _pro
    > (wolniej i drożej - nawet po obniżce).

    Tak o tym, chętnie ją porównam z ofertą Plusa.
    Nie mogę jednak jej namierzyć (www.iplus.pl/...)
    Na razie można rzec, że jest monopol, ale jak ruszą to ceny zapewne
    zrównają się, a i tak wiele będzie zależało od konkretnej lokalizacji.
    Pdr. M

  • 18. Data: 2011-03-15 14:46:11
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    > Tak o tym, ch tnie j por wnam z ofert Plusa.
    > Nie mog jednak jej namierzy (www.iplus.pl/...)

    bo jeszcze nie ma oferty, na razie to testy, niedługo pewnie zaczną
    sprzedawać, a szeroką kampanię zaczną prowadzić dopiero we wrześniu,
    kiedy wyeliminują wszelkie błędy...

    pozdrawiam
    s_13

  • 19. Data: 2011-03-16 16:50:13
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    .googlegroups.com...
    > To już lepiej wolniejszą radiówkę bez limitu.

    czasami nie masz wyboru... więc nie ma co gadać, że coś lepiej...
    ja zmuszony jestem do internetu satelitarnego, na szczęście jakoś tam
    chodzi, choć koszt trochę boli...
    U mnie celem ew. przejścia z 512 na 2,
    operator ściąga jakąś antenę "metrówkę"
    (teraz mam talerz jak za komuny :-)
    Blueconnect też działa, tyle, że na EDGE'u :-(

    Pzdr

    JKK

  • 20. Data: 2011-03-16 20:15:49
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2011-03-16 17:50, J_K_K pisze:
> [...]
    > operator ściąga jakąś antenę "metrówkę"
    > (teraz mam talerz jak za komuny :-)
    > Blueconnect też działa, tyle, że na EDGE'u :-(

    Blueconnect, Iplus, Orange, Play - każdy daje net bezprzewodowy.
    Biorąc na firmę, Orange z CDMA można mieć za całkiem niezgorsze
    pieniądze. Niestety nie miałem okazji testować tej technologii, więc nie
    wypowiem się n/t osiąganych transferów ;)

    mapa.btsearch.pl - luknij sobie co masz najbliżej.

    Cyfrowy Polsat wprowadza teraz LTE - niby do 50Mbit przy ściąganiu i do
    20Mbit przy wysyłaniu, a docelowo więcej - narazie limit miesięczny
    100GB, ale musisz się zapisać i jeśli Cię wybiorą to będziesz
    namaszczony na 3 miesiące, potem możesz albo rozwiązać, albo podpisać
    umowę dalej (korzystać na tej co podpisałeś) - trzebaby się zapisać żeby
    stwierdzić jak to wychodzi kosztowo ;)

    Pozdrawiam !