  • 151. Data: 2014-03-11 19:19:42
    Temat: Re: Jak budować nowe domy na wypadek wojny?
    Od: "kiki" <s...@l...pl>

    <k...@g...com> wrote in message
    news:647c34cc-a6e3-4a33-8841-ffdb2184a259@googlegrou
    ps.com...
    > Zapraszam do dyskusji :-)

    > Na wypadek wojny domy należy budować z tego co się na wysypisku śmieci
    > znajdzie. Jak zbombardują to nie będzie szkoda. Ubezpieczenie
    > nieruchomości od wojny nie istnieje.

    Właśnie, nie musimy się szarpać z materiałami z kosmosu. Dom drewniany,
    dobrze ocieplony wystarczy. Zamiast tych ytongów i porotherów, membran gówno
    wartych trzeba było zbudować drewniany.

  • 152. Data: 2014-03-11 19:21:12
    Od: "kiki" <s...@l...pl>

    "Maniek4" <r...@s...won> wrote in message

    > Skoro o stosunkach mowa to kupuj wazeline. :-DD

    Wazelina to staroś teraz są żele analne durex :-)

  • 153. Data: 2014-03-11 19:30:21
    Od: "kiki" <s...@l...pl>

    "Gregoriusx" <n...@a...com> wrote in message

    > Ukraina miała podobne uregulowania i właśnie z tych paragrafów wsadzili
    > Tymoszenko. Cała akcja "cywilizowanego świata" o jej uwolnienie to
    > przecież była tak naprawdę walka z tym "niezdrowym" precedensem, że za
    > decyzje polityczne można iść siedzieć. "Cywilizowany świat" nie może
    > przecież pozwolić sobie na takie barbarzyństwo - tylko wyborcy mogą
    > przecież osądzić nie wrzucając drugi raz kartki do urny.'Zły przykład z
    > Ukrainy mógłby niepotrzebnie rozochocić głupią tłuszczę...

    Ja też z tym się zgadzam. Władza boi się 2 rzeczy

    - dostępu obywateli do legalnej broni
    - odpowiedzialności karnej za oszustwa wyborcze

  • 154. Data: 2014-03-11 19:39:31
    Od: "kiki" <s...@l...pl>

    "kiki" <s...@l...pl> wrote in message

    > Ja też z tym się zgadzam. Władza boi się 2 rzeczy
    >
    > - dostępu obywateli do legalnej broni
    > - odpowiedzialności karnej za oszustwa wyborcze

    I jeszcze jedno. Urzędnicy Państwowi powinni być częścią Wojska Polskiego na
    wypadek potrzeby obrony kraju. Ci bezimienni pracownicy magistratów, urzędów
    różnego szczebla w pierwszej kolejności powinni być powoływani do obrony
    kraju.

  • 155. Data: 2014-03-11 19:48:11
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 11 Mar 2014 18:33:32 +0100 osobnik zwany Budyń napisał:

    > przeciez to nie katol strzelał - weźcie te zarzuty nieco ogarnijcie, bo
    > sie nieco kompromitujecie. Była moza o polskim kosciele, jakoby panstwo
    > wyznaniowe tu mamy.

    o polskim? bo ja widziałem wpis o irlandii i USA.
    a może wolisz wolisz braci w wierze z Afryki?
    <http://thetaleofbittertruth.wordpress.com/2013/09/0
    8/suspected-witches-
    burned-alive-by-christians-in-kenya/>

    UWAGA: palą żywcem czarownice

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 156. Data: 2014-03-11 20:31:41
    Od: "kiki" <s...@l...pl>

    "masti" <g...@t...hell> wrote in message news:lfnlpb$bhd$1@dont-email.me...

    > o polskim? bo ja widziałem wpis o irlandii i USA.
    > a może wolisz wolisz braci w wierze z Afryki?
> [...]

    Piękny film ukazujący spustoszenie w głowach wyznawców jakiejkolwiek
    religii.

  • 157. Data: 2014-03-11 20:34:15
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    > o polskim? bo ja widziałem wpis o irlandii i USA.

    zarzuciłes ze polska to panstwo wyznaniowe, albo ze gowin chce takie zrobic.
    Argumenty poprosze, nie o protestantach w ameryce, irlandii itp tylko
    konkretne. Nie masz? To siedz cicho bo bredzisz.

    b.

  • 158. Data: 2014-03-11 20:48:10
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 11 Mar 2014 20:34:15 +0100 osobnik zwany Budyń napisał:

    > zarzuciłes ze polska to panstwo wyznaniowe, albo ze gowin chce takie
    > zrobic. Argumenty poprosze, nie o protestantach w ameryce, irlandii itp
    > tylko konkretne. Nie masz? To siedz cicho bo bredzisz.

    <http://natemat.pl/93487,prof-monika-platek-wstrzasn
    ieta-po-otrzymaniu-
    protokolu-ze-spotkania-rzadu-z-episkopatem-to-przesl
    uchanie-rzadu>

    jasne, że najłatwiej jest zamknąc oczy i udawać, że wszystko jest git

  • 159. Data: 2014-03-11 21:02:36
    Od: Budyń <b...@r...pl>

> [...]
    uchanie-rzadu>

    > jasne, że najłatwiej jest zamknąc oczy i udawać, że wszystko jest git

    durne feministki wespół z lewakami próbuja nas wkręcic w konwencje o
    przeciwdziałaniu przemocy, która jest zła.
    Jedna strona sporu, wcale nie obiektywna, rzuca oskarzenie z kosmosu ze było
    jakies przesłuchanie. Zapewne była jakas mozna nawet ostra rozmowa.
    Jak wspomnialem na katoli mozna powiedziec wszystko absolutnie bezkarnie z
    czego ta pani korzysta a ty łykasz jak pelikan.

    Równie dobrze tak ja ta pani ty, czy kiki mozecie powiedziec ze tu jest
    panstwo wyznaniowe. Tylko to nie jest dowód - to jest opnia, i na dodatek
    opinia osoby którą ciezko posadzic o bezstronnosc.

    Ja oczekuję twardych faktów, np ze jestescie zmuszani wbrew woli to slubów
    koscielnych. Że musicie dzieci posyłac na religie do szkoły. Czarownic
    raczej nie palimy...
    Masz cos poza fobiami? Ale fakty misiu, fakty...

    b.

  • 160. Data: 2014-03-11 22:03:12
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 11 Mar 2014 21:02:36 +0100 osobnik zwany Budyń napisał:

    > durne feministki wespół z lewakami próbuja nas wkręcic w konwencje o
    > przeciwdziałaniu przemocy, która jest zła

    tl:dr
    same głupoty