  • 21. Data: 2011-03-20 14:33:36
    Temat: Re: Jak naprawia pekniecia w tynku
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 20-03-2011 o 10:06:20 M <M...@o...pl> napisał(a):

    > A to ciekawe, bo ja zamawiałem na sztuki.
    To zależy u kogo kupujesz, jest sporo producentów stropów, różnią się
    np rozmiarami pustaków. Ten który ja kupiłem dawał kilka procent
    zadeklowanych na palecie, a że pustaków miałem dość to się nie opłacało
    dokupować tylko się deklowało, ale nie wszystkim ekipom się chce bo to
    dłubanina.

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 22. Data: 2011-03-20 17:19:24
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 20-03-2011 o 13:22:54 Adam <a...@g...com> napisał(a):

    > No pewnie, ze tak - przeciez nawet stemplujac monolityczny strop
    > zelbetowy liczy sie strzalke ugiecia i odpowiednio wyzej posrodku
    > stempluje - to samo powinienes zrobic z belkami przy stemplowaniu
    > terivy.
    Adamie ja doskonale o tym wiem, nawet umiem to liczyć :) ale nie o tym
    piszę.

    > Podciagi i belki tez sie uginaja - szczegolnie widac to na
    > belkach przy otworach schodowych. Ja na jednej z takich belek mam
    > wymurowana dzialowke i belka ugiela sie o jakies 3-4mm - tynk popekal.
    Bo przy otworach i pod ścianki daje się dwie a nawet trzy belki razem :)
    Mnie nic nie popękało :)

    > U wszystkich sasiadow bylo dokladnie to samo i te miejsca maja
    > pozaktywane drewnianymi dechami (w kolorze i z drewna takiego jak
    > schody).
    >
    > Moj strop zelbetowy grubosci 15cm, ktory zreszta swego czasu
    > widziales, obliczeniowo ugial sie o ok 2cm w srodku :)
    Widziałem, normalne, ale nie wybrażam sobie żeby belka do belki
    sklawiszowała na 2-3mm.

    > Stad wlasnie wynika klawiszowanie teriv i niestety jest to dosc
    > czeste. Masz szczescie ze Ci nic nie popekalo, choc pewnosci ze w
    > przyszlosci nie popeka miec niestety nie mozesz :-)
    Nie, nie mam szczęścia, tylko wiedzę, przypilnowałem jak mi go robili
    i odpowiednio wzmocniłem w newralgicznych punktach.

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 23. Data: 2011-03-21 10:54:51
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 20 Mar, 18:19, janusz_kk1 <j...@o...pl> wrote:

    > Bo przy otworach i pod ścianki daje się dwie a nawet trzy belki razem :)
    > Mnie nic nie popękało :)

    Nie bylo miejsca. I tak ta belka ma 25cm szerokosci i ok 30-35cm
    wysokosci, a zbrojona jest osmioma fi14 dolem :-) Poprostu sie ugiela
    bo mogla i juz ;) Akurat mi pasowalo pod nia wymurowac murek i
    zrobilem z ytonga 18cm - praaaawie pod nim sa sciany nosne, a
    dodatkowo jakis murek w poprzek wiec podparlem tym murkiem belke. Nie
    powinna wiecej sie uginac. Poczekam jeszcze az zrobie wylewki na gorze
    i przegipsuje cala sciane razem z belka i mysle ze problem ostatecznie
    zniknie :)

    > Widziałem, normalne, ale nie wybrażam sobie żeby belka do belki
    > sklawiszowała na 2-3mm.

    A jednak temat klawiszujacych teriv jest dosc popularny, choc calkiem
    mozliwe ze wszystkie sa poprostu spartolone :-)
    pozdr.

    --
    Adam

  • 24. Data: 2011-03-22 08:15:42
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 21-03-2011 o 11:54:51 Adam <a...@g...com> napisał(a):

    > A jednak temat klawiszujacych teriv jest dosc popularny, choc calkiem
    > mozliwe ze wszystkie sa poprostu spartolone :-)
    I tojest pewnik, albo nie ma żeber w planach albo niechlujnie są
    robione, bez "S"-ek, mojej ekipie też się nie chciało robić, bo to
    "przecież
    wystarczy dać 2 pręty", opieprzyłem ich za partaninę i usieli zrobić tak
    jak trzeba.
    Ale z tego co czytam i widzę to na wielu budowach sie tak nie robi i potem
    klawiszują.

    --
    Pozdr
    JanuszK