  • Data: 2015-03-16 09:18:31
    Temat: Re: Jak poprawić akustykę?
    Od: Przesmiewca <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    FEniks <x...@p...fm> napisał(a):

    >A jeśli jednak dywan, to drugie pytanie - czy ktoś ma doświadczenia z
    >dywanami firmy "agnella" z Białegostoku? Czy ma sens inwestowanie w ich
    >wełniane wyroby? Są ze 4 razy droższe od syntetycznych, ale może warto?

    Cos mi sie wydalo, ze moj jest z Agnelli - wiec sprawdzilem i
    i potwierdzam, jest. Dywan to 100% welna i mam go juz z 5 lat. Nie mam zadnych
    zarzutow,
    orpocz moze tego, ze na poczatku trzeba bylo go pare razy dobrze odkurzyc bo wylazil
    z niego jakies
    poprodukcyjny wlos - ale ponoc naturalne moga tak miec. Warto rowniez wziac pod uwage
    kwestie brudu,
    roztoczy i tym podobnych rzeczy, jakie gromadza sie w dywanach, bo niektorzy mocniej
    schorowani
    pewnie moga miec jakies reakcje alergiczne.