  • 31. Data: 2015-03-16 19:30:10
    Temat: Re: Jak poprawić akustykę?
    Od: masti <g...@t...hell>

    Ikselka wrote:

    > Oczywiście! - właśnie dlatego pan WYKONAWCA na taki wspaniały pomysł wpadł

    rozumiem, że Ty ściany utykasz pakułami.
    A ja zamiast pieprzyć się z tynkowaniem zrobiłem ściany w 1 dzień.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 32. Data: 2015-03-16 19:33:08
    Od: Fragi <s...@o...pl>

    Dnia Mon, 16 Mar 2015 18:55:47 +0100, Ikselka napisał(a):

    > A od kiedy wykonawca dyktuje właścicielowi, co FINALNIE ma być zrobione i
    > jak?
    > 3-)

    Może kupili kota w worku ;) Nie trudno dzisiaj o przeróżne fuszerki. Trzeba
    być podwójnie ostrożnym. Najlepiej to jakiegoś rzeczoznawcę mieć u boku :)

    --
    Pozdrawiam,
    M.

  • 33. Data: 2015-03-16 19:34:11
    Od: Qrczak <q...@q...pl>

    Dnia 2015-03-16 19:30, obywatel masti uprzejmie donosi:

    Może Ikselka lubi pieprzyć?

  • 34. Data: 2015-03-16 19:35:29
    Od: Fragi <s...@o...pl>

    Dnia Mon, 16 Mar 2015 17:00:38 +0100, Qrczak napisał(a):

    > Dnia 2015-03-16 11:57, obywatel Ikselka uprzejmie donosi:

    > Żeby mieć drogo i modnie, to nie wystarczy na cegle. Trzeba sobie
    > jeszcze ufo zaprosić.
    > http://budujesz.info//pliki/image/artykuly/sciany-i-
    sufity/duze/oswietlenie-sufitu-podwieszanego634.jpg

    Łomatkoicórko... Fuj.

    --
    Pozdrawiam,
    M.

  • 35. Data: 2015-03-16 19:37:03
    Od: Qrczak <q...@q...pl>

    > Oczywiście! - właśnie dlatego pan WYKONAWCA na taki wspaniały pomysł wpadł
    > :-D

    Może nie uwierzysz, ale nawet (a zwłaszcza) Właściciele potrafią mieć
    różne rewelacyjne pomysły. A Wykonawcy tylko to woda na młyn, bo liczy
    sobie nie od godziny ale od metra położonego kg.

  • 36. Data: 2015-03-16 19:38:53
    Od: Fragi <s...@o...pl>

    Dnia Mon, 16 Mar 2015 18:30:10 +0000 (UTC), masti napisał(a):

    > rozumiem, że Ty ściany utykasz pakułami.
    > A ja zamiast pieprzyć się z tynkowaniem zrobiłem ściany w 1 dzień.

    Ale pomieszczenia masz o 1 cm mniejsze, ha! :)

    --
    Pozrawiam,
    M.

  • 37. Data: 2015-03-16 19:50:25
    Od: Waldemar <w...@z...fu-berlin.de>

    Am 16.03.2015 um 17:23 schrieb Jarosław Sokołowski:

> [...]
    > których nie pasuje określenie "salka". Tu nie echo, lecz częstotliwości
    > rezonansowe odbierane są jako "dziwne dźwięki". Owszem, podatność ścian
    > w tym przypadku ma znaczenie. Sławojka z gładko oheblowanymi ścianami,
    > na błysk polakierowanymi, ma lepszą akustykę od podobnej wielkości
    > przybytku ze ścianami z żelbetu, nawet lekko chropawego. Z drugiej
    > strony pomieszczenie z twardymi ścianami, ale o geometrii bardziej
    > złożonej niż prostopadłościan, może mieć przyjemną akustykę.
    >
    > No ale teoretyzować, to my sobie tu obaj możemy długo. A to jest zadanie

    Najlepsze są pomieszczenia zbudowane przez pijanych robotników ;-).
    W pracy mam komorę echową, nie ma w niej równoległych płaszczyzn, oraz
    komorę bezechową, z klinami z jakiejś gąbki 1.5m długie, na wszystkich
    płaszczyznach z podłogą włącznie. Chodzi się po siatce metalowej a
    całość jest betonowym klockiem na sprężynach w drugim betonowym klocku i
    z własnymi fundamentami.
    Czegoś takiego w domu nie trzeba, ale wytłumienie ścian np. kilimami
    daje dużo.

    Waldek

  • 38. Data: 2015-03-16 20:09:26
    Od: masti <g...@t...hell>

    Fragi wrote:

    > Ale pomieszczenia masz o 1 cm mniejsze, ha! :)

    po tynku też bym miał :)

  • 39. Data: 2015-03-16 20:25:27
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Fragi pisze:

    > Może kupili kota w worku ;) Nie trudno dzisiaj o przeróżne fuszerki.
    > Trzeba być podwójnie ostrożnym. Najlepiej to jakiegoś rzeczoznawcę
    > mieć u boku :)

    Nie, nie kupowali kota w worku. Bardzo wyraźnie napisałem, że kupione
    od dewelopera. Się idzie, się ogląda, się płaci, się bierze. I się nie
    narzeka, bo nie ma na co. Gdy wykonawca wykonywał te swoje gipsopacki,
    to właścicielem nieruchomości był deweloper (a może jego bank) -- i to
    on dyktował co i jak ma być zrobione.

    Trzeba być żywcem wyjętym z lwowskiej kamienicy pani Dulskiej, żeby tak
    kompletnie nie rozumieć jak może wyglądać budowa w XXI wieku (tak, ten
    dom ma "swoje lata", postawiony został na samym początku tego wieku --
    od tego czasu w budownictwie zmieniła się epoka).

    Jarek

    --
    W porządnej kamienicy wypadki się nie trafiają.

  • 40. Data: 2015-03-16 20:31:13
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    > rozumiem, że Ty ściany utykasz pakułami.

    Źle rozumiesz, jak zwykle - ściany robię PORZĄDNIE.

    > A ja zamiast pieprzyć się z tynkowaniem zrobiłem ściany w 1 dzień.

    Bo tak właśnie traktują sprawę osoby niekumate - "ściana w jeden dzień"
    zamiast "ściana porządna" 3-]

    --

    Ikselka
    pewni siebie.