  • 51. Data: 2012-10-16 18:19:08
    Temat: Re: Jak szpachlowac wkrety w srodku plyty g-k?
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    news:14d7c2e1-5d53-49c9-9cbf-25fb7ce219f5@googlegrou
    ps.com...
    W dniu wtorek, 16 października 2012 13:05:49 UTC+2 użytkownik 4CX250
    napisał:

    >Wziełem pierwszy z brzegu wkret i wychodzi ze do całkowitego wkrecenia
    >potrzeba około 10 obrotów

    Przewiercajac profil?

  • 52. Data: 2012-10-16 18:21:59
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Użytkownik "Jacek" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > A to dziwne. Pierwszy raz słyszę o tym aby rdzewiały, chyba że w bardzo
    > wilgotnych pomieszczeniach ale nawet w łazience normalnie nie powinno się
    > nic dziać. Może szpachlowałeś czymś dziwnym co spowodowało rdzę.

    Pytanie czy ta rdza nie wylazi z samych profili.

  • 53. Data: 2012-10-16 18:33:43
    Od: k...@v...pl

    W dniu wtorek, 16 października 2012 18:19:11 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:
    > U�ytkownik "Kris" <k...@g...com> napisa� w wiadomo�ci

    ps.com...

    > W dniu wtorek, 16 pa�dziernika 2012 13:05:49 UTC+2 u�ytkownik 4CX250
    >
    > napisaďż˝:

    > Przewiercajac profil?

    A dlaczego nie. Jeden tak się wyćwiczył że do 12 wkrętów w 10 sekund wkręci. Jak by
    była dyskusja o kutasach to pewno też by pisał że ma największego.

  • 54. Data: 2012-10-16 20:39:53
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik <k...@v...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...
> [...]

    >A dlaczego nie. Jeden tak się wyćwiczył że do 12 wkrętów w 10 sekund
    >wkręci. Jak by była dyskusja o >kutasach to pewno też by pisał że ma

    Nikt by nie uwierzyl, wszyscy wiemy przecie, ze tys najpiekniejszy na
    swiecie.

  • 55. Data: 2012-10-17 07:53:07
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

> [...]

    >A dlaczego nie. Jeden tak się wyćwiczył że do 12 wkrętów w 10 sekund
    >wkręci. Jak by była dyskusja o kutasach to pewno też by pisał >że ma

    No co ty... przecież każdy wie że kogutek jest największym kutasem.

    Marek

  • 56. Data: 2012-10-17 08:09:50
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik <k...@v...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...
    W dniu wtorek, 16 października 2012 14:48:22 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    >Pewno ma stawkę 1 cent za wkręcenie dziesięciu wkrętów.

    Ale ty jełop jesteś.
    Miał a nie ma i w przeliczeniu an euro nie 1 cent ale 60-120 euro za m2 w
    zalezności od konstrukcji bo pod koniec miałem już swoją zarejestrowaną w
    Austrii firmę.
    Najpierw pracowałem w Austrii w Bombardier Rotax przy rozdzielniach
    elektrycznych i sterowniczych. Kiedyś szef zapytał czy bym nie podjął się
    nietypowego zadania. Jego znajomy miał firmę GK i potrzebował na jedną
    robotę kogoś z uprawnieniami bo chodziło przy okazji o instalację
    elektryczną. Wziąłem to i tak się zaczęło. Nie spodobała mi się ta robota na
    początku ale szybko się okazało że zarobek na GK jest masakrycznie większy
    niż przecietnego elektryka a ja przecież tam po kasę pojechałe. Po jakimś
    czasie dostałem się do jednej z firm która robiła tylko na materiałach
    knaufa. Moje dwie prace trafiły w 1992r. nawet do katalogu Knaufa. Studio
    ORF w Burgtheater oraz sala konferencyjna Wiener Stadtwerke.

  • 57. Data: 2012-10-17 08:57:23
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

> [...]
    > materiałach knaufa. Moje dwie prace trafiły w 1992r. nawet do katalogu
    > Knaufa. Studio ORF w Burgtheater oraz sala konferencyjna Wiener

    No, to teraz juz Ci kogutek nie odpusci.

  • 58. Data: 2012-10-17 09:06:05
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    > No, to teraz juz Ci kogutek nie odpusci.

    Z tego co widzę strasznie mu gul staje jak cos komuś się udaje bo kogucik to
    widzę frustrat i nieudacznik jest, więc napisałem to celowo.

    Marek

  • 59. Data: 2012-10-17 11:28:46
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Z tego co widzę strasznie mu gul staje jak cos komuś się udaje bo kogucik
    > to widzę frustrat i nieudacznik jest, więc napisałem to celowo.

    egzaktly, mamy te same obserwacje

  • 60. Data: 2012-10-17 14:22:59
    Od: k...@v...pl

    W dniu środa, 17 października 2012 08:57:26 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:
    > Użytkownik "4CX250" <t...@p...ornet.pl> napisał w wiadomości

    > No, to teraz juz Ci kogutek nie odpusci.

    A dlaczego miałbym nie odpuścić. Nie jestem taki głupi jak przerażająca większość
    zebrana w kółko wzajemnej adoracji. Napisał że wkręca 10 wkrętów w 10 sekund.
    Napisał. Napisał że za 1m2 bierze 60-120 Euro. Napisał. Co ja będę oceniał czy prawdę
    pisze. Każdy normalny sam widzi jaka to prawda z trzech Tischnerowskich prawd.