  • 21. Data: 2010-12-28 14:28:28
    Temat: Re: Jakiego kleju użyć?
    Od: "eMonika" <m...@n...pl>

    Użytkownik "Ewa" <E...@...pl> napisał w wiadomości
    news:4d19e966$0$2436$65785112@news.neostrada.pl...
    > Wjechałam w pryzmę zmarzniętego śniegu i skończyło się to odłamaniem się
    > kawałka ramki do tablicy rejestracyjnej oraz pęknięciem ramki w innym
    > miejscu.
    > Uszkodzeniu uległa ta część na której napisane jest miejsce zakupu
    > samochodu.
    > Wiem, że z tym można nie tylko żyć, ale nawet jeździć :-), chciałabym
    > jednak
    > to naprawić.

    Jeździć z tym nie warto, bo zgubisz tablice i koszty i kłopot będą większe.

    Moze dodajmy, ze nowa ramka w najgorszym przypadku (tj. gdy nei chce Ci się
    jechać do porządnego serwisu, gdzie moga dać za darmo) kosztuje między 7 a
    20 zł (są tez takei za 30). Ja sobie sama 2 tygodnie temu wymieniłam, bo w
    Norauto kazali mi czekac półtorej godizny (przed Świetami była kolejka do
    serwisu).
    Zajeło mi to (na mrozie) kilka minut, wliczając czas na poszukiwanie
    śrubokręta, bo przygotowany zostawiłąm w kuchni na stole :-)
    Dobrze mieć jednak ze sobą wcześniej przygotowany śrubokręt, a nawet
    najlepiej 2: krzyżak (do odkręcania i przykręcania tablicy) i płaski (do
    otwarcia klapki w tej ramce, ja wykorzystałąm pana przechodnia, bo płaskiego
    nie miałam, a ramka była dosć mocno "zakleszczona" :-) wtedy czas sie skraca
    i nei trzeba na mrozie przerzucac bagażnika w poszukiwaniu :-)

    Jak masz piękne oczy to pana przechodnia (koło sklepu/serwisu) mozesz nawet
    bardziej wykorzystać, panowie lubią sie poczuć potrzebni, ważni i męscy :-)
    ja jestem Zosia-Samosia-Inżynier, wiec wolałam nie ryzykować rozczarowania,
    że moje oczy juz nie są tak piękne jak pare lat temu ;-)

    Powodzenia,

    :-) Monika

  • 22. Data: 2010-12-28 14:30:34
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-12-28 15:12, uciu pisze:

    > jedz tam gdzie kupilas auto i dostaniesz taką za free;-)

    Czyli do któregoś z pmsowiczy? Ramkę (a nawet dwie) dostanie gratis, za
    auto zapłaci gotówką z bankomatu rozładowanego kartą MasterCard. ;)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 23. Data: 2010-12-28 14:33:44
    Od: Jakub Tarczewski <a...@o...eu>

    > Jak pęknięte to cyjanoakrylowy
    > W takich plastikach dodatkowo żelowy, np. LOCTITER 454
    > http://kleje.istore.pl/pl,product,1315417,loctite,45
    4,3g,blister.html

    W sprzyjających warunkach wytrzyma może parę godzin a może parę dni, do
    pierwszego wstrząsu, zwłaszcza przy zmianach temperatury. Jeśli dobrze
    identyfikuję plastik, z którego są robione te ramki, nie ma kleju który
    trwale by toto skleił. Jedynym pewnym sposobem naprawy jest zespawanie,
    czy zgrzanie. Oczywiście, mogę się mylić, ale tak w ogóle cyjanoakryl
    średnio się nadaje do trwałego klejenia elementów narażonych na wpływy
    atmosferyczne i zmiany temperatury; czasem nieźle trzyma, ale na ogół
    niezbyt długo...

  • 24. Data: 2010-12-28 14:40:53
    Od: "kml" <f...@g...lp>

    > Czytam te rady odnośnie otrzymania za darmo nowej ramki
    > i nasuwa mi się pytanie z jakiego serwisu Państwo korzystają?
    > Albo raczej dawno nie korzystali?
    > W którym serwisie dają cokolwiek za darmo, albo przynajmniej
    > za cenę, która nie poraża?

    W każdym jednym, który posiada takie ramki gdzie dokładnie widać adres,
    nazwę etc.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 25. Data: 2010-12-28 15:08:48
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Tue, 28 Dec 2010 15:01:56 +0100, "Ewa" <E...@...pl> wrote:

    >W którym serwisie dają cokolwiek za darmo, albo przynajmniej
    >za cenę, która nie poraża?

    W dowolnym. Ramki pod tablice to reklama dla nich.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 26. Data: 2010-12-28 15:28:26
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

> [...]
    > męscy :-) ja jestem Zosia-Samosia-Inżynier, wiec wolałam nie ryzykować
    > rozczarowania, że moje oczy juz nie są tak piękne jak pare lat temu ;-)

    lol
    rewelacyjny opis:P
    co sie boisz ryzyka:) kto nic nie ryzykuje ten nic nie ma:) moglas sobie nie
    odmrazac paluchow:)

  • 27. Data: 2010-12-28 16:05:33
    Od: mleko <m...@m...ml>

    On 2010-12-28 14:43, Ewa wrote:
    > Wjechałam w pryzmę zmarzniętego śniegu i skończyło się to odłamaniem się
    > kawałka ramki do tablicy rejestracyjnej oraz pęknięciem ramki w innym

    Do ASO i to na lawecie.
    Trol i taki ma poklask.

  • 28. Data: 2010-12-28 18:22:24
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Ewa

    > Bardzo proszę o rady.

    Chyba trollujesz bo nie wierzę, żeby ktoś miał takie dziwne pomysły. A
    jeśli nie, to absolutnie tego nie klej, rozpadnie się, zgubisz tablice i
    będzie problem. Ramkę można dostać za darmo w co drugim serwisie albo
    kupić za 2-10 zł.

    --
    ignorance is bliss

  • 29. Data: 2010-12-28 18:23:07
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Ewa

> [...]
    > korzystali?
    > W którym serwisie dają cokolwiek za darmo, albo przynajmniej za cenę,

    Litości, przecież to jest dla nich reklama. Powinni jeszcze dopłacać.

    --
    ignorance is bliss

  • 30. Data: 2010-12-28 18:25:43
    Od: to <t...@a...xyz>