  • 51. Data: 2012-03-23 14:41:13
    Temat: Re: Ku przestrodze
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    news:jkhu3c$jsf$1@node2.news.atman.pl...

    > Jak żyć panie premierze, jak żyć? Ile ty masz lat, że zadajesz tak
    > kretyńskie pytania. Nie ma pracy to się ją tworzy. Nikt nie chce mnie
    > zatrudniać to zakładam firmę i zatrudniam innych.

    No prosze jakie to proste...
    Najbardziej podoba mi sie zatrudnianie innych jak nie ma sie pracy, to
    znaczy ma sie prace bo zalozylo sie firme. :-)

    Pozdro.. TK

  • 52. Data: 2012-03-23 14:57:15
    Od: "quent" <x...@x...com>

    > Nie ma pracy to się ją tworzy. Nikt nie chce mnie zatrudniać to zakładam
    > firmę i zatrudniam innych.

    Trzeba było tak od razu...

  • 53. Data: 2012-03-23 14:58:57
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    > No prosze jakie to proste...
    > Najbardziej podoba mi sie zatrudnianie innych jak nie ma sie pracy, to
    > znaczy ma sie prace bo zalozylo sie firme. :-)

    Ty tak na poważnie? No dobrze specjalnie dla ciebie wersja long: zakładasz
    działalność (koszt znikomy) zarabiasz kasę, rozszerzasz działalnosć,
    zakładasz spółkę zoo, zatrudniasz innych. Możesz też wcześniej wziąć
    wspólników do spółki cywilnej i później przekształcić się w zoo i zatrudniać
    innych.

    Myślałem, że to podejście "nie mam pracy, więc siądę sobie w kąciku i
    popłaczę bo przecież nie będę tego zmieniał" wymarło 20 lat temu. Ludzie!
    Już można! Tak, możecie zakładać własną działalność i nikt was nie będzie z
    tego powodu szykanował! Możecie się bogacić!

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 54. Data: 2012-03-23 15:06:37
    Od: "kiki" <...@p...pl>

    "quent" <x...@x...com> wrote in message

    > To nie jest pomaganie, to tzw. "pomoc społeczna", która z pomaganiem nie
    > ma nic wspólnego, generuje tylko bezrobocie i biedę... mówiąc najogólniej

    Ogólnie to każda pomoc państwa i zasiłki wszelkiego rodzaju generują biedę.

  • 55. Data: 2012-03-23 15:10:58
    Od: "quent" <x...@x...com>

    > Ogólnie to każda pomoc państwa i zasiłki wszelkiego rodzaju generują
    > biedę.

    Może i dla Ciebie, dla mnie i pewnie jakiegoś % jest to oczywiste ale
    niestety nie dla większości, co jest smutne bo na tym właśnie kapitał robią
    socjaliści.

  • 56. Data: 2012-03-23 15:11:00
    Od: "kiki" <...@p...pl>

    "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote in message

    > No zgadza sie należało wywalić z domu

    W ogóle nawet nie otwierać :-) Niby co może chcieć obca osoba dzwoniąca na
    nasz dzwonek? Sąsiada, listonosza rozpoznasz :-) Ale każdego obcego? Nawet
    się nie fatyguję żeby zapytać o co mu chodzi :-) Nie mówię nawet o
    wpuszczaniu, bo to już jest karygodne.

  • 57. Data: 2012-03-23 15:26:48
    Od: "kamtzu" <...@...pl>

    > Mieszkam obecnie w małym bloku (17 mieszkań) różnych wizyt obcych ludzi
    > mam kilka w miesiącu: odczyty liczników, kontrole instalacji, zbieranie
    > podpisów pod uchwałami, zaproszenia na zebrania wspólnoty. Do tego
    > dochodzą różne zbiórki charytatywne, domokrążcy i świadkowie jehowy. Tylko
    > świadkowie Jehowy przedstawiają się przez domofon i można ich zignorować.
    > Reszta mówi po prostu "administracja" i dopóki nie otworzysz drzwi nie
    > wiesz o co chodzi.

    I na prawde ich wszystkich wpuszczasz? To po co Wam domofon skoro jedno
    magiczne haslo otwiera kazde drzwi? :)
    Przeciez administracja ma swoje klucze. Ja u siebie mam rozlaczona linie
    wywolania w domofonie - moge rozmawiac i otwierac drzwi ale zadni Jehowi mi
    nie dzwonia ;) Znajomi daja znac ze sa pod drzwiami na komorke.

  • 58. Data: 2012-03-23 15:31:03
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    > Ty tak na poważnie?

    Jasne, ze na powaznie...

    > No dobrze specjalnie dla ciebie wersja long: zakładasz działalność (koszt
    > znikomy) zarabiasz kasę

    Tu zakonczmy, bo dalej to mniej wiecej kazdy cwierc inteligent wie.
    Wiec jak te kase sie zarabia bedac wyrzuconym z pracy?

    Propaganda...

    Pozdro.. TK

  • 59. Data: 2012-03-23 15:33:16
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "kamtzu" napisał w wiadomości grup

> [...]

    > wywolania w domofonie - moge rozmawiac i otwierac drzwi ale zadni Jehowi
    > mi nie dzwonia ;) Znajomi daja znac ze sa pod drzwiami na komorke.

    U nas nikt nie ma kluczy ani administracja ani listonosz ani sprzątaczka,
    wszyscy dzwonią by ich wpuścić. A jak już ktoś jest na klatce i puka do
    drzwi to przecież nie będę rozmawiał przez zamknięte tylko otwieram i pytam
    o co chodzi.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 60. Data: 2012-03-23 15:39:17
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    > Może i dla Ciebie, dla mnie i pewnie jakiegoś % jest to oczywiste ale
    > niestety nie dla większości, co jest smutne bo na tym właśnie kapitał
    > robią socjaliści.

    Ja generalnie zgadzam sie z Waszym swiatopogladem, ale niestety pomijacie
    pewna, drobna kwestie, mianowicie takich np. kryzysow nie tworza wlasciciele
    firm czy ich pracownicy. Nie da sie przykleic Waszej latki do kazdej
    sytuacji. Innymi slowy splycanie tematu do chcenia czy nie chcenia jest malo
    profesjonalne.

    Pozdro.. TK