  • 11. Data: 2020-07-17 12:52:16
    Temat: Re: Liczenie powierzchni drewna
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Friday, July 17, 2020 at 12:44:19 PM UTC+2, collie wrote:

    > deski niekoniecznie muszą stanowić litą podłogę, ale na ten przykład
    > mogą tworzyć płot sztachetowy,

    no i widzisz, powinieneś się cieszyć, że nie napisali okolo 3 m2 z gwiazdka,

    gdzie "*" powierzchnia malowania plotu ;)

  • 12. Data: 2020-07-17 13:10:09
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 17.07.2020 o 12:52, WS pisze:

    > no i widzisz, powinieneś się cieszyć, że nie napisali okolo 3 m2 z gwiazdka,
    >
    > gdzie "*" powierzchnia malowania plotu ;)

    Ja to się cieszę byle czym, jak śpiewał Wojciech Skowroński,
    a z malowanego ptaka... ee, płotu, to cieszyć się będzie Budzik
    ewentualnie, bo to on płacze nad piórami, za które mu każą bulić
    w markecie. I że mu nie odjęli za podebrane drewno w wpustach.

  • 13. Data: 2020-07-17 19:34:23
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 17.07.2020 o 10:59, Budzik pisze:

    > Tak czy siak - wielkiego problemu nie ma bo u mnie robią za dach na
    > wiacie, po prostu wkurwili mnie tym oszustwem na wielkosci i na pewno
    > nie odpuszcze. Dla zasady.

    Jo, naciulaj im do wiwatu. Dla zasady.

  • 14. Data: 2020-07-17 20:30:46
    Od: Wymuszona Zmiana <w...@g...com>

    Jo, naciulaj im do wiwatu. Dla zasady.

    To jeśli o zasadach mówimy, to właśnie czekam na odbiór zamówionego towaru z Leroy
    Merlin. Już przy samym zamówieniu podali termin dostawy 3 tygodniowy. Ok. pandemia,
    dużo zamówień, wszystkie procedury wydłużone. Przełknąłem i czekam. Po 3 tygodniach
    dostałem telefon, że nie mogą mnie znaleźć i nie dowiozą. Pytają gdzie mają
    dostarczyć. Podałem im adres sklepu. Po tygodniu dostałem telefon, że do sklepy nie
    mogą zawieźć. Będą szukali. Po 2 tygodniach dostałem sms, że towar jest w sklepie. Po
    2 dniach jadę do sklepu, tak bardzo uprzejmie i grzecznie informują mnie, że przyjmą
    ode mnie reklamację za niedostarczenie towaru. Powiadomią mnie. Po 3 tygodniach
    dostałem mail, że jestem bardzo ważny dla nich i z troski o mnie informują mnie, że
    właśnie sprawdzają dlaczego towar nie doszedł i gdzie jest. Po tygodniu, dostaję
    kolejny mail,że jestem bardzo ważny (w głowie już zaczyna mi się przewracać) i
    dlatego informują mnie, że niedługo dostanę informację co się dzieje z moim
    zamówieniem. lecz gdybym chciał wycofać się to mogę i odsyłają mnie do formularza.
    No to zrezygnowałem z zamówienia. i czekam kiedy będę mógł odebrać pieniądze. Nie
    dostałem. Zadzwoniła miła Pani, która nie mówi po angielsku, że towar mogę odebrać w
    sklepie. Ponieważ teraz nie mogę go odebrać ale dopiero za tydzień, wiec dostałem
    właśnie mail oczywiście z informacją, że jestem cholernie dla nich ważny (chyba się
    położę i przestanę cokolwiek robić - taki jestem ważny) i jeśli chcę zrezygnować z
    zamówienia to podają mi link ale jeśli się zdecyduję to proszą o cierpliwość bo
    właśnie wyjaśniają sytuację.
    Niedługo będę obchodził coś ok. 100 dni realizacji zamówienia w LM.
    Budzik a ty narzekasz że zabrali ci 0,3 cm2 powierzchni.
    K.

  • 15. Data: 2020-07-17 20:39:24
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Wymuszona Zmiana pisze:

    > Niedługo będę obchodził coś ok. 100 dni realizacji zamówienia w LM.

    Manana Senor.

    --
    Jarek

  • 16. Data: 2020-07-17 22:43:59
    Od: Kubuś Puchatek <k...@k...org>

    W dniu 17.07.2020 o 20:30 Wymuszona Zmiana <w...@g...com>
    pisze:

    > Niedługo będę obchodził coś ok. 100 dni realizacji zamówienia w LM.

    Phi, mój klient czekał prawie rok (bez 3-4 dni) na zamówioną ościeżnicę.
    Kamil
    (były pracownik Bricomarche)

  • 17. Data: 2020-07-17 23:15:03
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Kubuś Puchatek napisał:

    > Phi, mój klient czekał prawie rok (bez 3-4 dni) na zamówioną ościeżnicę.

    No i złośliwie przywieźli mu tę cholerną ościeżnicę na kilka dni przed
    terminem, w którym należały mu się tradycyjne jubileuszowe upominki od
    firmy.

    Jarek

    --
    Dzisiaj w godzinach popołudniowych w Warszawie narodziła się nowa, świecka,
    tradycja -- Dzień Pieszego Pasażera, który to dzień z pewnością wejdzie na

  • 18. Data: 2020-07-18 00:09:02
    Od: Kubuś Puchatek <k...@k...org>

    W dniu 17.07.2020 o 23:15 Jarosław" Sokołowski" <j...@l...waw.pl> pisze:

    > No i złośliwie przywieźli mu tę cholerną ościeżnicę na kilka dni przed
    > terminem, w którym należały mu się tradycyjne jubileuszowe upominki od
    > firmy.
    >
    > Jarek

    Nic nie "zawieźli". Sam odebrał, bo tak było bezpieczniej/szybciej.
    Kamil

  • 19. Data: 2020-07-18 00:59:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik collie c...@v...pl ...

> [...]
    > ewentualnie, bo to on płacze nad piórami, za które mu każą bulić
    > w markecie. I że mu nie odjęli za podebrane drewno w wpustach.

    Nie zzazdroszcze ci collie, musisz miec ciezko... ;-DDD

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Pieniądze są jak szósty zmysł, bez którego nie sposób wykorzystać

  • 20. Data: 2020-07-18 03:33:10
    Od: marios <d...@f...gd>

    W dniu 17.07.2020 o 22:43, Kubuś Puchatek pisze:

    > Phi, mój klient czekał prawie rok (bez 3-4 dni) na zamówioną ościeżnicę.

    Terminem nie pochwalę się, ale też "słuszny":
    Czekałem ok 3-4 miechy na konkretny model kibla (ok 700zł za muszlę z
    deską) w firmie EGEN .
    Zmawiali, problemy, zamawiali, czekanie , jeżdżenie, .. no bez końca

    No JEST! wreszcie, ok - montujemy - siadam tak na próbę w ubraniu ..

    K**** co taki krótki??

    Okazało się, że na wystawie przyczepili do modelu standardowego
    (długiego ~72cm) kod od kibla krótkiego (slim) - i ja przez te 3-4
    miesiące czekałem aż dostarczą - tylko cały czas był zamawiany nie ten
    model - który wygląda identycznie co do śrubki/naklejki/napisu jak model
    nieskracany
    tak był podobny, że ja - nieświadomy istnienia wersji "krótkiej" nie
    rozpoznałem do ostatniej chwili, że coś jest nie tak

    i wiecie co powiedzieli mi w EGEN ?

    "Pan już zamontował - to reklamacji już nie uwzględniamy"

    Zwrócili parę groszy i spadaj

    Ogólnie z f-mą EGEN miałem niezłą jazdę na X wizyt, X telefonów, i X
    wkurzania, że o różnych partiach różniącej się wykonaniem glazury nie
    wspomnę - takżę .. hę .. EGEN = spieprzać